logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Starcraft II WCS i Amatorska Liga Watahy na antenie Gametoon HD

  PR 03.10.2019, przeczytano 136 razy

Kanał esportowy Gametoon HD, którego dystrybutorem w Polsce jest Kino Polska TV SA, podpisał kontentową umowę licencyjną z firmą Blizzard Entertainment, jednym z najważniejszych producentów i wydawców oprogramowania rozrywkowego na świecie, znanego z tworzenia doskonale przyjętych przez graczy gier komputerowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/starcraft-ii-wcs-i-amatorska-liga-watahy-na-antenie-gametoon-hd,384192,artykul.html

Widzowie Gametoon HD mogą oglądać zawody StarCraft II World Championship Series (WCS), czyli serię międzynarodowych turniejów poświęconych grze StarCraft II. W turniejach biorą udział najlepsi zawodnicy z całego świata, w tym utytułowani reprezentanci Polski: Mikołaj Elazer Ogonowski, Grzegorz MaNa Komincz i Artur Niercho Bloch.

W ramówce Gametoon HD znajdą się relacje z trzech edycji tego wydarzenia: WCS Spring 2019, WCS Summer 2019 i WCS Autumn 2019. – StarCraft to solidna marka, która swoją pozycję w Polsce ugruntowała jeszcze w czasach rozkwitu kafejek internetowych. Mimo stale rosnącej oferty rozgrywek esportowych, StarCraft wciąż ma wielu fanów w Polsce, zwłaszcza wśród starszych graczy – mówi Maciej Mikstacki, product manager Gametoon HD.

Na antenie Gametoon HD zagości ponadto również inny tytuł z portfolio Blizzard Entertainment – Heroes of The Storm. Stacja zaprezentuje trzy sezony zmagań esportowych w Amatorskiej Lidze Watahy .

– Potencjał rynku gier komputerowych jest ogromny, to wyjątkowo dynamiczny biznes zarówno w Polsce, jak i na świecie. Wraz z nim na popularności zyskuje esport, który według amerykańskiej firmy badawczej Newzoo może w tym roku wygenerować przychody przekraczające miliard dolarów. Rośnie również popularność programów i platform, które pozwalają na oglądanie zmagań graczy. Obserwujemy te trendy i dostrzegamy ich biznesowy potencjał. Od chwili startu Gametoon HD w Polsce rozwijamy się dzięki współpracy ze światowej klasy firmami z branży gier komputerowych – mówi Maciej Mikstacki.

Rynek gier komputerowych w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie. Według najnowszych badań ponad trzy czwarte Polaków w wieku 15-55 lat jest aktywnymi graczami, z czego ponad jedna piąta korzysta z tej formy rozrywki każdego dnia, a połowa przynajmniej raz w tygodniu. Niemal dwie trzecie polskich graczy potwierdza, że chętnie ogląda wydarzenia esportowe, a 12% z nich obserwuje je w telewizji*.

Źródło: Gametoon HD

Dodatkowe informacje:

*Polish Gamers Research 2019. Badania przeprowadzone wspólnie przez Krakowski Park Technologiczny i Polish Gamers Observatory.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

MVP Magazyn - nowy serwis i szerszy skład redakcyjny
MVP Magazyn – największy portal koszykarski w Polsce – jest teraz dostępny w nowej, nowoczesnej odsłonie. Serwis zwraca uwagę szybkością, prostotą oraz minimalistycznym wyglądem, co zdecydowanie wyróżnia go na tle innych portali sportowych.
Coraz większe wydatki na reklamę w kinach
Kino jest coraz bardziej doceniane przez marketerów, a budżety reklamowe w tym segmencie są coraz większe. W tym roku – jak wynika z prognoz Zenith – reklama kinowa urośnie o 4,6 proc., czyli powyżej średniej rynkowej. Również globalne prognozy mówią o tym, że będzie to jeden z liderów wzrostów wydatków reklamowych spośród...
100 najczęstszych błędów w Internecie w 2019 r.
Jest to druga edycja raportu, który ma za zadanie przedstawić kondycję polskiej ortografii w Internecie. Powstał we współpracy z portalem Polszczyzna.pl i partnerem technologicznym, narzędziem do monitoringu Internetu, SentiOne.
SalesTube, agencja one stop shop dla e-commerce (Group One), została pierwszą firmą w CEE i jedną z 12 na świecie z certyfikatem Google Marketing Platform Surveys. Wyróżnienie potwierdza najwyższe kompetencje agencji zarówno w zakresie Google Marketing Platform jak i w obszarze analityczno-badawczym.
Zdaje się, że Google prowadzi walkę z wiatrakami. Android, czyli system mobilny giganta z Kalifornii jest najpopularniejszym oprogramowaniem na świecie. Na ten system powstają miliony aplikacji, a wśród nich znajdą się takie, które nie tylko są niebezpieczne dla urządzeń, ale przede wszystkim dla danych użytkowników. W 2019 roku Google zablokowało ponad 790...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764