logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Start Crime + Investigation Polsat w wersji HD

  PR 12.06.2018, przeczytano 260 razy

Już w czerwcu kanał kryminalny Crime+Investigation Polsat, należący do firmy medialnej A+E Networks, rozpocznie nadawanie w wysokiej rozdzielczości obrazu. Polska będzie pierwszym krajem w Europie Środkowo-Wschodniej, w którym ruszy wersja HD kanału.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/start-crime-%2B-investigation-polsat-w-wersji-hd,36846,artykul.html

Telewizja kryminalna Crime+Investigation zabiera widzów do świata autentycznych zbrodni, w poszukiwaniu prawdy, sprawiedliwości i lepszego zrozumienia zachowań przestępców. Każda podróż ma charakter osobisty i emocjonalny, bo głos w niej zabierają śledczy, specjaliści i osoby najbardziej dotknięte. W ramówce Crime+Investigation można znaleźć zarówno zagraniczne jak i polskie programy poświęcone najgłośniejszym sprawom kryminalnym, historiom prawdziwych przestępstw oraz kulisom pracy detektywów, laboratoriów kryminalnych oraz sądów.

- 2017 był najlepszym rokiem pod względem oglądalności w historii kanału Crime+Investigation Polsat. Nasza widownia w grupie komercyjnej 16-49 wzrosła o 21% w stosunku do roku poprzedniego, a nasze programy – w tym 2 polskie produkcje – dotarły do ponad 9 milionów widzów. Cieszymy się, że widzowie Crime+Investigation Polsat będą już niedługo oglądać treści w lepszej jakości obrazu i dźwięku, dzięki czemu jeszcze bardziej zbliżą się do poznania prawdy o mrocznej naturze człowieka – mówi Izabella Wiley, dyrektor generalna na Europę Środkowo-Wschodnią w A+E Networks.

Pośród nowości programowych kanału Crime+Investigation Polsat w Polsce w ostatnim czasie znalazła się druga seria programu „Polskie zabójczynie”, program dokumentalny „Wielkie śledztwa prokurator Clark” z udziałem oskarżycielki O.J. Simpsona, a także serial „Jestem mordercą”, koprodukcja Crime+Investigation z platformą Netflix, w którym amerykańscy mordercy skazani na śmierć opowiadają swoje historie przed kamerami.

Kanał kryminalny Crime+Investigation jest obecnie dostępny w ponad 60 milionach gospodarstw domowych w ponad 100 krajach na świecie. W Polsce kanał CI działa od marca 2010 roku, a wersja SD (standard definition) stacji znajduje się obecnie w ofercie Cyfrowego Polsatu, nc+, UPC, Orange, TOYA oraz lokalnych sieci kablowych. Tym samym CI Polsat dołącza do grona pozostałych kanałów należących do portfolio A+E Networks tj. HISTORY, H2 i Lifetime, które są dostępne w wysokiej rozdzielczości.

Źródło: A+E Networks Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wirtualna Polska najczęściej cytowanym medium w grudniu 2018
W rankingu najczęściej cytowanych mediów w grudniu pierwsze miejsce zajął portal Wirtualna Polska  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach nalazły się radio RMF FM oraz portal Onet.pl. Wirtualna Polska pierwszą pozycję  zawdzięcza m.in. szerokiemu oddźwiękowi w mediach wywiadu z...
Youtube Ads Leaderboard 2018
YouTube publikuje listy reklam, które w ubiegłym roku były najchętniej oglądane przez użytkowników z Europy i całego świata. Filmy z globalnego rankingu wyświetlano łącznie przez 300 milionów minut i otrzymały milion łapek w górę. Z kolei zwycięskie wideo Amazona polubiło aż 232 tysiące osób. Kilka reklam ze światowej listy znalazło...
Ringier Axel Springer Polska wprowadziła na rynek cyfrową platformę wydawniczą. Ring Publishing oferuje rozwiązania zarówno dla redakcji jak i biznesu.
Grupa Polsat, największa polska grupa medialno-telekomunikacyjna zbudowana od podstaw i na bazie polskiego kapitału przez Zygmunta Solorza, niekwestionowany lider polskiej gospodarki, rozwija struktury nadzorcze i zarządcze. Zygmunt Solorz wraz z synami będzie sprawował nadzór właścicielski nad Grupą z poziomu rad nadzorczych.
Sieć kin Helios zmieniła strukturę dotychczasowego zespołu marketingu i reklamy, dzieląc go na cztery działy: marketingu, promocji i PR, projektów specjalnych, a także sprzedaży korporacyjnej. Pracę zespołu nadzoruje Magdalena Gorzelniak, łącząca od czerwca br. funkcję wiceprezesa zarządu i dyrektora sprzedaży sieci kin Helios.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone