logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Start kampani Tart na 1001 sposobów Delecta

  PR 06.09.2013, przeczytano 873 razy
ilustracjastrzałka

Do końca września potrwa silna kampania reklamowa nowego produktu Delecty – linii Tart na 1001 sposobów. Działania zaplanowano w Internecie i na outdoorze. Główny przekaz komunikacji koncentruje się na inspirującym charakterze produktu, który umożliwia przygotowanie wypieku na wiele sposobów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/start-kampani-tart-na-1001-sposobow-delecta,19611,artykul.html

Tarta to klasyczne danie z kanonu kuchni francuskiej. Składa się z kruchego ciasta i wytrawnego lub słodkiego farszu. Nowy produkt Delecty zawiera dwa uniwersalne składniki: ciasto kruche oraz fix do nadzienia. Ostateczny smak zależy od indywidualnie dobranych przez konsumenta składników farszu. Celem kampanii jest zbudowanie świadomości produktu Tarta na 1001 sposobów, jako inspirującego i pozwalającego urozmaicić tradycyjne menu o modne i atrakcyjne danie.– wyjaśnia Kamila Szlachetka, specjalistka ds. komunikacji Rieber Foods Polska S.A.

W Internecie kampania odsłonowa potrwa do końca września br. Stałym wsparciem w wyszukiwarkach oraz na Facebooku objęto blog www.delektuJEMY.pl - dedykowany komunikacji produktowej - oraz fan page pod tą samą nazwą.

W drugiej połowie września w wybranych portalach lifestylowych pojawią się konkursy, a w blogosferze kulinarnej posty z akcji testowania produktów.

Kampania outdoorowa potrwa do końca miesiąca w największych miastach wojewódzkich.

Działania adresowane dla sklepów i dystrybutorów zostaną zrealizowane na przełomie września i października br. W wybranych punktach sprzedaży zaplanowano dodatkowe ekspozycje Tart na 1001 sposobów, pakiety konsumenckie oraz promocje cenowe.

Kreacja graficzna: Opus B
Zakup mediów: Starcom
Działania PR: Kolterman Media Communications
Termin kampanii: wrzesień 2013 r. 

Źródło: Rieber Foods Polska S.A.

www.delecta.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plany na Przyszłość | LAB - podsumowanie warszawskiego Święta Architektury
7 sierpnia zakończyło się warszawskie Święto Architektury, finisaż wystawy Plany na Przyszłość | LAB., organizowane po raz pierwszy przez Oddział Warszawski Stowarzyszenia Architektów Polskich.
Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, Kamil Gach w kampanii Maczifit
Maczfit wystartował z nową kampanią. W jej ramach ambasadorzy marki opowiadają o tym, dlaczego mimo tak dużej konkurencji na rynku diet pudełkowych bez wahania wybierają Maczfit. Wśród bohaterów spotów Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, a także Kamil Gach duet Rowerowe Świry.
Personal PR prowadzi casting na tiktokerów Miasta Gdańska
Miasto Gdańsk ogłosiło casting na tiktokerów. Celem jest wyłonienie ambasadorów profilu miasta na TikToku. Za przeprowadzenie castingu odpowiada agencja Personal PR.
Od kopalni do huty – KGHM w technologii Stereovision 3D
Wystawa prezentująca oddziały KGHM w technologii 3D jest już do zobaczenia w Muzeum Sztuki Złotniczej w Kazimierzu Dolnym. Miedziowa spółka została mecenasem jedynej w Polsce placówki prezentującej unikatowe dzieła z cennych kruszców, w tym srebra i złota. KGHM jest liderem w produkcji srebra na świecie.
Nie z tego świata – Żabson i Samsung ponownie łączą siły
Żabson i Samsung ponownie łączą siły. W ramach współpracy z okazji premiery najnowszego, Galaxy Z Flip4, artysta stworzył nowy utwór, teledysk oraz zaprojektował specjalne akcesoria dedykowane urządzeniom Galaxy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764