logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Start kampani Tart na 1001 sposobów Delecta

  PR 06.09.2013, przeczytano 902 razy
ilustracjastrzałka

Do końca września potrwa silna kampania reklamowa nowego produktu Delecty – linii Tart na 1001 sposobów. Działania zaplanowano w Internecie i na outdoorze. Główny przekaz komunikacji koncentruje się na inspirującym charakterze produktu, który umożliwia przygotowanie wypieku na wiele sposobów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/start-kampani-tart-na-1001-sposobow-delecta,19611,artykul.html

Tarta to klasyczne danie z kanonu kuchni francuskiej. Składa się z kruchego ciasta i wytrawnego lub słodkiego farszu. Nowy produkt Delecty zawiera dwa uniwersalne składniki: ciasto kruche oraz fix do nadzienia. Ostateczny smak zależy od indywidualnie dobranych przez konsumenta składników farszu. Celem kampanii jest zbudowanie świadomości produktu Tarta na 1001 sposobów, jako inspirującego i pozwalającego urozmaicić tradycyjne menu o modne i atrakcyjne danie.– wyjaśnia Kamila Szlachetka, specjalistka ds. komunikacji Rieber Foods Polska S.A.

W Internecie kampania odsłonowa potrwa do końca września br. Stałym wsparciem w wyszukiwarkach oraz na Facebooku objęto blog www.delektuJEMY.pl - dedykowany komunikacji produktowej - oraz fan page pod tą samą nazwą.

W drugiej połowie września w wybranych portalach lifestylowych pojawią się konkursy, a w blogosferze kulinarnej posty z akcji testowania produktów.

Kampania outdoorowa potrwa do końca miesiąca w największych miastach wojewódzkich.

Działania adresowane dla sklepów i dystrybutorów zostaną zrealizowane na przełomie września i października br. W wybranych punktach sprzedaży zaplanowano dodatkowe ekspozycje Tart na 1001 sposobów, pakiety konsumenckie oraz promocje cenowe.

Kreacja graficzna: Opus B
Zakup mediów: Starcom
Działania PR: Kolterman Media Communications
Termin kampanii: wrzesień 2013 r. 

Źródło: Rieber Foods Polska S.A.

www.delecta.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764