logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Start kampanii napoju Black z udziałem Mike’a Tysona

  PR 30.05.2012, przeczytano 2438 razy
ilustracjastrzałka

GREY Group stworzyła kampanię napoju energetyzującego BLACK, produkowanego przez FoodCare. Tym razem twórcy zaprosili do współpracy legendę boksu i ikonę świata show biznesu – Mike’a Tysona. Kampania rusza 1 czerwca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/start-kampanii-napoju-black-z-udzialem-mikea-tysona,15705,artykul.html

Napoje energetyzujące pozwalają na osiąganie lepszych wyników na każdym polu. Właśnie o tym opowiada nowa kampania BLACK stworzona przez agencję Testardo Gram, działającą w ramach GREY Group, podnosząc tą prawdę do reklamowego wyolbrzymienia.

Mike Tyson uosabia cechy, z którymi kojarzy się BLACK. Tyson to siła, nieograniczoność, bezkompromisowość, łamanie schematów i podążanie własnymi ścieżkami. Kiedyś kojarzył się z sukcesem w sporcie, dzisiaj odnosi go jako showman, człowiek z dystansem do samego siebie. Wie na co go stać – niczego i nikomu nie musi nic udowadniać. Tak jak BLACK, jest ponad to. – mówi Katarzyna Sośnierz, Group Creative Director Grey Group.

Agencje Testardo Gram i Grey Warszawa, wchodzące w skład Grey Group, już w minionych latach tworzyły dla FoodCare wyjątkowe kampanie. Testardo współtworzyło komercyjny sukces napoju TIGER, którego sprzedaż w wyniku nasilonych działań reklamowych wzrosła o kilkaset procent. Z kolei Grey Worldwide było autorem legendarnych spotów reklamowych należącej obecnie do FoodCare marki FRUGO z hasłem „No to Frugo!”.

Pierwsza część nowej kampanii BLACK wystartuje w mediach 1 czerwca w telewizji, prasie oraz nośnikach OOH i potrwa do końca miesiąca. Kreację do kampanii stworzyli Szymon Demirkol (Senior Art Director) i Jacek Wójcik (Senior Copywriter) pod opieką Dyrektorów Kreatywnych - Katarzyny Sośnierz i Grzegorza Waliczka. Za obsługę klienta odpowiadali Magdalena Piotrowska (Client Service Director) i Rafał Zagórski (Account Supervisor) z zespołu Testardo Gram. Nad procesem produkcji ze strony agencji czuwała Agata Bereś we współpracy z Tomaszem Skrodzkim z Papaya Films. Reżyserem spotów TV była Kasia Adamik, autorem zdjęć – Tomasz Naumiuk. Zdjęcia do statycznych form reklamowych wykonał Ilario Magali.

Źródło: Grey Group

www.greygroup.pl

Dodatkowe informacje:

Na zdjęciu od lewej:
Agata Bereś, Producer, Grey Group Poland
Magda Piotrowska, Client Service Director, Grey Group Poland
Grzegorz Waliczek, Deputy Creative Director, Grey Group Poland
Szymon Demirkol, Senior Art Director, Grey Group Poland
Mike Tyson
Rafał Baran, CEO
Rafał Zagórski, Account Manager
Paulina Włodarska, Marketing Director, Foodcare
Tomasz Orzechowski, Gold Label Agency
Jacek Wójcik, Senior Copywriter, Grey Group Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Widziałem reklamę. Kompletnie nie pasuje do produktu. Amen.

Najnowsze w tym dziale

Zdrovit promuje Litorsal Slim
Wczoraj wystartowała nowa kampania Natur Produkt Zdrovit promująca suplement diety Litorsal Slim. Media w kampanii TV zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
More Bananas od kwietnia 2021 zarządza działaniami marketingowymi w digitalu marki Get Dressed. Agencja wdroży szeroki wachlarz działań, od opracowania strategii komunikacji, przez strategię promocji, projektowanie materiałów graficznych, realizację kampanii reklamowych, prowadzenie komunikacji  w mediach społecznościowych, audyt, konsultacje aktualnie istniejącej strony...
Blueffect 2021. Era Post Cookie. Przepis na lepszy świat czy cyfrowy armagedon?
Już 27 maja odbędzie się X. edycja Blueffect, wydarzenie podczas którego eksperci i praktycy digital marketingu dzielą się wiedzą, wskazują trendy i najlepsze rozwiązania. Konferencja odbędzie się online, udział jest bezpłatny.
Agencja KERRIS Group wygrała przetarg na stworzenie nowej strony www dla marki Jan Niezbędny z portfolio Serantis Group.
„Ej, wszystko okej” - akcja promocyjna piłkarzy Ekstraklasy wspierająca tematykę zdrowia psychicznego
Dariusz Gałęzewski – Prezes Fundacji OSHEE i Marcin Jędrychowski  - Dyrektor Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie podpisali list intencyjny będący deklaracją współpracy na rzecz wspierania zdrowia psychicznego. W ramach projektu prowadzonego pod hasłem „WALCZ, ZWYCIĘŻAJ, ŻYJ!” partnerzy skupią się na prowadzeniu kampanii edukacyjnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764