logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Start kampanii reklamowej Galaretki Przezroczystej Winiary

  PR 10.07.2017, przeczytano 3017 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania telewizyjna promująca nowy produkt w portfolio deserów WINIARY - Galaretkę Przezroczystą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/start-kampanii-reklamowej-galaretki-przezroczystej-winiary,33054,artykul.html

W ramach aktywności w mediach, w głównych stacjach telewizyjnych o zasięgu ogólnopolskim, (m.in. TVN, Polsat, TVP) w stacjach niszowych, a także na platformie VOD (Ipla, TVNplayer, Onet, Interia, Wp.pl i Edipresse) pojawi się spot wspierający wprowadzoną nowość.

30-sekundowy spot prezentuje i podkreśla główne zalety nowej galaretki – jej innowacyjność, przezroczysty wygląd, winogronowy smak i zaskakujący efekt podania.

Dodatkowo, nowy produkt wspierany jest kampanią reklamową prowadzoną na Facebook’u. Pojawią się krótkie filmiki prezentujące pomysły na zaskakujące desery z wykorzystaniem nowej galaretki.

Za przygotowanie spotu reklamowego do telewizji odpowiada agencja Publicis. Z kolei za przygotowanie filmików do internetu odpowiada agencja BiteMe concept. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.

Celem kampanii jest zbudowanie świadomości nowego produktu w ramach kategorii deserów WINIARY oraz zaprezentowanie konsumentom możliwości wykorzystania nowości w codziennej kuchni.

Źródło: Winiary

www.winiary.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764