1 listopada br. rozpoczęła się kampania promująca platformę do płacenia rachunków, która zapewnia zewnętrzne źródło do ich opłacania – MAM. Konsumenci mogą dowiedzieć się więcej o benefitach płynących z używania platformy z billboardów, spotów radiowych, różnych form reklamy online oraz mediów społecznościowych. Dodatkowo w internecie można zobaczyć film „MAM to po mamie, MAM to po tacie”, który oprócz nawiązania do nazwy platformy, poprzez tytuł, jest również nośnikiem filozofii, jaka przyczyniła się do powstania MAM.
MAM to jedyna na świecie platforma fintech do płacenia rachunków konsumentów, zapewniająca zewnętrzne źródło do ich opłacania. Korzystający z niej użytkownicy przeznaczają tylko część kwot na opłacenie rachunków z własnej kieszeni, a pozostała kwota pochodzi ze środków naliczanych przy okazji dokonywanych przez nich zakupów za pośrednictwem platformy. Jej głównym celem jest przynajmniej częściowe odciążenie kieszeni Polaków w zakresie kwot wydawanych na rachunki za podstawowe media.
Kampania promująca platformę wystartowała 1 listopada i potrwa do końca roku.
W listopadzie kampania obejmuje billborady średnio i wielkoformatowe w wybranych miastach: Warszawa, Kraków, Poznań, Gdańsk, Gdynia, Sopot i Wrocław, które zostały zakupione od dostawców powierzchni firm: Ströer, Cityboard Media oraz Braughman Media Group.
Od 6 listopada do 15 grudnia w 9 stacjach radiowych i ich regionalnych oddziałach można usłyszeć cztery rodzaje spotów reklamowych, dotyczących platformy. Spoty emitowane będą m.in.: w Radiu ESKA, RMF Maxx, RMF Classic oraz Radiu dla Ciebie, Radiu Gdańsk czy Radiu Kraków.
Użytkownicy internetu przez najbliższe tygodnie będą mogli napotkać różne formy reklamy internetowej dotyczące platformy i zachęcające ich do rejestracji w MAM. Będą to m.in.: linki sponsorowane, boksy i banery reklamowe, działania w ramach Google Display Network, targetowanie behawioralne, kontekstowe, tematyczne, hybrydowe i na wybrane serwisy, reklama display (RTB), reklama w serwisach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube). Różne formy reklamy będą widoczne również dla użytkowników urządzeń mobilnych. Za wszystkie działania reklamowe w internecie odpowiada Agencja Blue449, wchodząca w skład Publicis Group.
W kanałach online dostępny jest również firm promocyjny prezentujący USP (unique selling proposition) platformy MAM – „MAM to po mamie, MAM to po tacie”, mówiący o cechach dziedziczonych po rodzicach i podkreślający różnorodność Polaków oraz łączącą ich zaradność. Spot został zrealizowany przez OP1 – Outpost One Entertainment.
Kampania reklamowa jest wspierana aktywnościami w obszarze public relations oraz działaniami z influencerami, prowadzonymi przez agencję JJ Communications.
Za strategię i poszczególne kreacje wykorzystywane w całej kampanii odpowiada dział marketingu spółki twórcy platformy – New Media Ventures Sp. z o.o.
Źródło: New Media Ventures