logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Start kampanii reklamowej Mam – platformy do płacenia rachunków

  PR 13.11.2017, przeczytano 814 razy
ilustracjastrzałka

1 listopada br. rozpoczęła się kampania promująca platformę do płacenia rachunków, która zapewnia zewnętrzne źródło do ich opłacania – MAM. Konsumenci mogą dowiedzieć się więcej o benefitach płynących z używania platformy z billboardów, spotów radiowych, różnych form reklamy online oraz mediów społecznościowych. Dodatkowo w internecie można zobaczyć film „MAM to po mamie, MAM to po tacie”, który oprócz nawiązania do nazwy platformy, poprzez tytuł, jest również nośnikiem filozofii, jaka przyczyniła się do powstania MAM.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/start-kampanii-reklamowej-mam-%E2%80%93-platformy-do-placenia-rachunkow,34469,artykul.html

MAM to jedyna na świecie platforma fintech do płacenia rachunków konsumentów, zapewniająca zewnętrzne źródło do ich opłacania. Korzystający z niej użytkownicy przeznaczają tylko część kwot na opłacenie rachunków z własnej kieszeni, a pozostała kwota pochodzi ze środków naliczanych przy okazji dokonywanych przez nich zakupów za pośrednictwem platformy. Jej głównym celem jest przynajmniej częściowe odciążenie kieszeni Polaków w zakresie kwot wydawanych na rachunki za podstawowe media.

Kampania promująca platformę wystartowała 1 listopada i potrwa do końca roku.
W listopadzie kampania obejmuje billborady średnio i wielkoformatowe w wybranych miastach: Warszawa, Kraków, Poznań, Gdańsk, Gdynia, Sopot i Wrocław, które zostały zakupione od dostawców powierzchni firm: Ströer, Cityboard Media oraz Braughman Media Group.

Od 6 listopada do 15 grudnia w 9 stacjach radiowych i ich regionalnych oddziałach można usłyszeć cztery rodzaje spotów reklamowych, dotyczących platformy. Spoty emitowane będą m.in.: w Radiu ESKA, RMF Maxx, RMF Classic oraz Radiu dla Ciebie, Radiu Gdańsk czy Radiu Kraków.

Użytkownicy internetu przez najbliższe tygodnie będą mogli napotkać różne formy reklamy internetowej dotyczące platformy i zachęcające ich do rejestracji w MAM. Będą to m.in.: linki sponsorowane, boksy i banery reklamowe, działania w ramach Google Display Network, targetowanie behawioralne, kontekstowe, tematyczne, hybrydowe i na wybrane serwisy, reklama display (RTB), reklama w serwisach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube). Różne formy reklamy będą widoczne również dla użytkowników urządzeń mobilnych. Za wszystkie działania reklamowe w internecie odpowiada Agencja Blue449, wchodząca w skład Publicis Group.

W kanałach online dostępny jest również firm promocyjny prezentujący USP (unique selling proposition) platformy MAM – „MAM to po mamie, MAM to po tacie”, mówiący o cechach dziedziczonych po rodzicach i podkreślający różnorodność Polaków oraz łączącą ich zaradność. Spot został zrealizowany przez OP1 – Outpost One Entertainment.

Kampania reklamowa jest wspierana aktywnościami w obszarze public relations oraz działaniami z influencerami, prowadzonymi przez agencję JJ Communications.

Za strategię i poszczególne kreacje wykorzystywane w całej kampanii odpowiada dział marketingu spółki twórcy platformy – New Media Ventures Sp. z o.o.

Źródło: New Media Ventures

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764