logo
WIADOMOŚCI

Start kampanii reklamowej Mam – platformy do płacenia rachunków

Mateusz Zawiślak  PR 13.11.2017, przeczytano 473 razy
ilustracjastrzałka

1 listopada br. rozpoczęła się kampania promująca platformę do płacenia rachunków, która zapewnia zewnętrzne źródło do ich opłacania – MAM. Konsumenci mogą dowiedzieć się więcej o benefitach płynących z używania platformy z billboardów, spotów radiowych, różnych form reklamy online oraz mediów społecznościowych. Dodatkowo w internecie można zobaczyć film „MAM to po mamie, MAM to po tacie”, który oprócz nawiązania do nazwy platformy, poprzez tytuł, jest również nośnikiem filozofii, jaka przyczyniła się do powstania MAM.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/start-kampanii-reklamowej-mam-–-platformy-do-placenia-rachunkow,34469,artykul.html

MAM to jedyna na świecie platforma fintech do płacenia rachunków konsumentów, zapewniająca zewnętrzne źródło do ich opłacania. Korzystający z niej użytkownicy przeznaczają tylko część kwot na opłacenie rachunków z własnej kieszeni, a pozostała kwota pochodzi ze środków naliczanych przy okazji dokonywanych przez nich zakupów za pośrednictwem platformy. Jej głównym celem jest przynajmniej częściowe odciążenie kieszeni Polaków w zakresie kwot wydawanych na rachunki za podstawowe media.

Kampania promująca platformę wystartowała 1 listopada i potrwa do końca roku.
W listopadzie kampania obejmuje billborady średnio i wielkoformatowe w wybranych miastach: Warszawa, Kraków, Poznań, Gdańsk, Gdynia, Sopot i Wrocław, które zostały zakupione od dostawców powierzchni firm: Ströer, Cityboard Media oraz Braughman Media Group.

Od 6 listopada do 15 grudnia w 9 stacjach radiowych i ich regionalnych oddziałach można usłyszeć cztery rodzaje spotów reklamowych, dotyczących platformy. Spoty emitowane będą m.in.: w Radiu ESKA, RMF Maxx, RMF Classic oraz Radiu dla Ciebie, Radiu Gdańsk czy Radiu Kraków.

Użytkownicy internetu przez najbliższe tygodnie będą mogli napotkać różne formy reklamy internetowej dotyczące platformy i zachęcające ich do rejestracji w MAM. Będą to m.in.: linki sponsorowane, boksy i banery reklamowe, działania w ramach Google Display Network, targetowanie behawioralne, kontekstowe, tematyczne, hybrydowe i na wybrane serwisy, reklama display (RTB), reklama w serwisach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube). Różne formy reklamy będą widoczne również dla użytkowników urządzeń mobilnych. Za wszystkie działania reklamowe w internecie odpowiada Agencja Blue449, wchodząca w skład Publicis Group.

W kanałach online dostępny jest również firm promocyjny prezentujący USP (unique selling proposition) platformy MAM – „MAM to po mamie, MAM to po tacie”, mówiący o cechach dziedziczonych po rodzicach i podkreślający różnorodność Polaków oraz łączącą ich zaradność. Spot został zrealizowany przez OP1 – Outpost One Entertainment.

Kampania reklamowa jest wspierana aktywnościami w obszarze public relations oraz działaniami z influencerami, prowadzonymi przez agencję JJ Communications.

Za strategię i poszczególne kreacje wykorzystywane w całej kampanii odpowiada dział marketingu spółki twórcy platformy – New Media Ventures Sp. z o.o.

Źródło: New Media Ventures

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kolejny startup inwestuje w ploter Mutoh Valuejet 1624 X
Druk Komplex to firma z Kościana w fazie startupu. Po analizie dostępnych na rynku technologii druku wielkoformatowego, wybór padł na technologię żywiczną i ploter Mutoh ValueJet 1624 X.
Zintegrowana kampania suszarki Infinity marki Vileda
Marka Vileda, oferująca produkty w kategorii suszarek na pranie inwestuje w jej rozwój – właśnie rozpoczęła dużą, zintegrowaną kampanię 360. To pierwsza w Polsce kampania marketingowa asortymentu suszarek. Vileda promuje kategorię jednym ze swoich topowych produktów – suszarką Infinity.
Złota Loteria Frosty ze wsparciem reklamowym
Ile waży sztabka złota? Okazję do tego, aby sprawdzić to osobiście daje FRoSTA. Nie tylko złoto, ale wiele innych nagród pieniężnych czeka na uczestników jesiennej loterii firmy.
Agencja Clue PR członkiem IAB Polska
We wrześniu br. agencja Clue PR, działająca w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i specjalizująca się w komunikacji nowych technologii została przyjęta do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
Prime Time PR z nowym Social Media Specialist
Wraz z początkiem września do zespołu agencji Prime Time PR dołączyła Paulina Kołodziej.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone