logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Start kampanii reklamowej Mam – platformy do płacenia rachunków

  PR 13.11.2017, przeczytano 815 razy
ilustracjastrzałka

1 listopada br. rozpoczęła się kampania promująca platformę do płacenia rachunków, która zapewnia zewnętrzne źródło do ich opłacania – MAM. Konsumenci mogą dowiedzieć się więcej o benefitach płynących z używania platformy z billboardów, spotów radiowych, różnych form reklamy online oraz mediów społecznościowych. Dodatkowo w internecie można zobaczyć film „MAM to po mamie, MAM to po tacie”, który oprócz nawiązania do nazwy platformy, poprzez tytuł, jest również nośnikiem filozofii, jaka przyczyniła się do powstania MAM.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/start-kampanii-reklamowej-mam-%E2%80%93-platformy-do-placenia-rachunkow,34469,artykul.html

MAM to jedyna na świecie platforma fintech do płacenia rachunków konsumentów, zapewniająca zewnętrzne źródło do ich opłacania. Korzystający z niej użytkownicy przeznaczają tylko część kwot na opłacenie rachunków z własnej kieszeni, a pozostała kwota pochodzi ze środków naliczanych przy okazji dokonywanych przez nich zakupów za pośrednictwem platformy. Jej głównym celem jest przynajmniej częściowe odciążenie kieszeni Polaków w zakresie kwot wydawanych na rachunki za podstawowe media.

Kampania promująca platformę wystartowała 1 listopada i potrwa do końca roku.
W listopadzie kampania obejmuje billborady średnio i wielkoformatowe w wybranych miastach: Warszawa, Kraków, Poznań, Gdańsk, Gdynia, Sopot i Wrocław, które zostały zakupione od dostawców powierzchni firm: Ströer, Cityboard Media oraz Braughman Media Group.

Od 6 listopada do 15 grudnia w 9 stacjach radiowych i ich regionalnych oddziałach można usłyszeć cztery rodzaje spotów reklamowych, dotyczących platformy. Spoty emitowane będą m.in.: w Radiu ESKA, RMF Maxx, RMF Classic oraz Radiu dla Ciebie, Radiu Gdańsk czy Radiu Kraków.

Użytkownicy internetu przez najbliższe tygodnie będą mogli napotkać różne formy reklamy internetowej dotyczące platformy i zachęcające ich do rejestracji w MAM. Będą to m.in.: linki sponsorowane, boksy i banery reklamowe, działania w ramach Google Display Network, targetowanie behawioralne, kontekstowe, tematyczne, hybrydowe i na wybrane serwisy, reklama display (RTB), reklama w serwisach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube). Różne formy reklamy będą widoczne również dla użytkowników urządzeń mobilnych. Za wszystkie działania reklamowe w internecie odpowiada Agencja Blue449, wchodząca w skład Publicis Group.

W kanałach online dostępny jest również firm promocyjny prezentujący USP (unique selling proposition) platformy MAM – „MAM to po mamie, MAM to po tacie”, mówiący o cechach dziedziczonych po rodzicach i podkreślający różnorodność Polaków oraz łączącą ich zaradność. Spot został zrealizowany przez OP1 – Outpost One Entertainment.

Kampania reklamowa jest wspierana aktywnościami w obszarze public relations oraz działaniami z influencerami, prowadzonymi przez agencję JJ Communications.

Za strategię i poszczególne kreacje wykorzystywane w całej kampanii odpowiada dział marketingu spółki twórcy platformy – New Media Ventures Sp. z o.o.

Źródło: New Media Ventures

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764