logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Start kampanii reklamowej nowych plastrów serów żółtych Hochland

  PR 08.11.2017, przeczytano 637 razy
ilustracjastrzałka

Od dzisiaj można oglądać w telewizji w najbardziej popularnych stacjach, najnowszą reklamę promującą zmienione, jeszcze lepsze plastry żółte Hochland bez GMO - w wyjątkowych opakowaniach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/start-kampanii-reklamowej-nowych-plastrow-serow-zoltych-hochland,34406,artykul.html

W tym tygodniu rusza również szeroka kampania on-line. Reklamę będzie można zobaczyć na takich portalach jak Google, Facebook, Instagram, YouTube, na dużych portalach on-line’owych oraz platformach VOD. Zaplanowano również wsparcie przez kluczowych influencerów oraz bloggerów.

Nowe plastry serów żółtych Hochland i ich benefity funkcjonalne propagować będzie Pani dietetyk Agnieszka Leciejewska.

Sprzedaż nowych plastrów serów żółtych Hochland rozpoczęto od połowy września. Wprowadzone na rynek opakowania mają nową szatę graficzną, która komunikuje naturalność oraz kluczowe dla konsumentów benefity funkcjonalne: polskie mleko, bogactwo wapnia, skład bez laktozy oraz konserwantów, a przede wszystkim bez GMO.

Relaunch plastrów żółtych Hochland to także nowy, udoskonalony produkt, to także rezultat nowych receptur produktowych i poprawionej jakości sera. Jednocześnie wprowadzono zmianę grubości plastra oraz zwiększenie ilości plastrów w opakowaniu, jednoznacznie pozytywnie ocenianych przez konsumenta. Hochland Polska jako pierwsza firma mleczarska w Polsce otrzymała dla serów żółtych w plastrach certyfikat jakościowy VLOG: „Wolne od GMO”, który również znalazł się na opakowaniach, a który zapewnia konsumentów, że produkt produkowany jest bez użycia technik genetycznych.

Za koncepcję oraz produkcję filmu reklamowego odpowiada agencja reklamowa Just, a za zakup mediów Value Media.

Źródło: Hochland Polska

www.hochland.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764