logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Start kampanii wizerunkowej „Razem jesteśmy super!”

  PR 15.02.2021, przeczytano 895 razy
ilustracja

Marka bukmacherska Superbet gra odważnie. Komunikowała niedawno współpracę z influencerami świata sportu i mediów. Teraz ruszyła z kampaniami w telewizji i Internecie oraz zdobywa uznanie klientów i branżowych ekspertów dzięki stawianiu na innowacje. Dla marki to przełomowy czas na polskim rynku zakładów wzajemnych, w którym chce na dobre zaistniećw świadomości graczy traktujących obstawianie jak rozrywkę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/start-kampanii-wizerunkowej-_razem-jestesmy-super%21_,390232,artykul.html

Kampania wizerunkowa pod hasłem „Razem jesteśmy super!” pokazuje jak bardzo dla Superbetu ważna jest społeczność, którą marka buduje wokół swoich influencerów m.in. Jerzego Dudka, Jana Błachowicza i Sławomira Peszko. Znani sportowcy działają na graczy zakładów jak magnes, który przyciągać ma do świadomej i odpowiedzialnej gry. Obstawianie ma być wysokiej jakości rozrywką dzięki aplikacji mobilnej bukmachera, wyposażonej w całkowitą nowość na rynku bukmacherskim, czyli społeczność SuperSocial pozwalającą na dzielenie się z innymi swoimi zagraniami, analizami i wygranymi. W SuperSocial poprzez swoją aktywność followersów zdobywają zarówno zwykli użytkownicy, jak i ambasadorzy marki, czy profile mediów współpracujących z bukmacherem. Wszyscy starają się udostępniać swoją wiedzę i wyczucie do wydarzeń sportowych i ze wszystkimi można wejść w interakcję, co zdobywa coraz większą popularność wśród klientów.

Dzięki swoim innowacyjnym rozwiązaniom Superbet został wyróżniony w przyznanych niedawno „Nagrodach Bukmacherskich”. Firma która rozpoczęła swoją działalność online na polskim rynku rok temu, zdobyła uznanie w oczach branżowych ekspertów jako Debiut Roku oraz Innowacja Roku, a nominowana była także w kolejnych dwóch kategoriach, w tym niesamowicie mocnej i zdominowanej przez wieloletnich branżowych liderów kategorii Aplikacja Mobilna. Superbet zmienia zatem świat obstawiania w Polsce po tym jak zdobył pozycję niezaprzeczalnego lidera na rynku rumuńskim.

- Za Superbetem stoi silna, międzynarodowa grupa, a nasz zespół ma świeże pomysły. W 2021 roku chcemy się dynamicznie rozwijać i zdobywać coraz większą część rynkowych udziałów. Nie powiedzieliśmy ostatniego słowa w zakresie innowacji. Będziemy ulepszać dotychczasowe projekty, wdrażać nowe i coraz śmielej pokazywać markę szerokiemu gronu odbiorców poprzez start kampanii telewizyjnej i Internetowej, czy w niedalekiej przyszłości akcje CSR. – mówi Adam Lamentowicz, Country Manager Superbet w Polsce.

Głównym elementem kampanii „Razem jesteśmy super!” jest telewizyjny spot reklamowy, który bazuje na pozytywnych doznaniach przy emocjonowaniu się sportem w codziennym życiu.

Obecnie reklamę zobaczyć można między godziną 22 i 6, głównie w telewizyjnych kanałach sportowych oraz w Internecie w ramach formatów preroll. Od marca kampania rozszerzona zostanie o kreacje spotu komunikującego sponsorowanie Jana Błachowicza i Jerzego Dudka. Kampania prowadzona jest także w kilku kanałach komunikacji i na różnych formatach digital, w tym na dużych portalach informacyjnych (Onet, WP), sportowych (Sport.pl) oraz programatycznie i za pośrednictwem social mediów. Za produkcję spotu TV odpowiada rumuńska agencja Rusu+Borțun, a za zakup mediów w Polsce agencja OMD Media Direction.

Poza współpracą indywidualną ze sportowcami i influencerami Superbet jest także zaangażowany w projekty sponsoringowe klubów sportowych i eventów. Firma wspiera zasłużone marki jak piłkarski Ruch Chorzów i koszykarską Wisłę Kraków, a teraz podpisała umowę z organizacją Queensberry Polska w zakresie sponsoringu gali bokserskiej. Wydarzenie  odbędzie się już 5 marca, a obstawiać pojedynki będzie można wyłącznie w Superbet.

Dla bukmachera zbudowanie jeszcze większego zaufania grupy docelowej jest szczególnie ważne przed przełożonymi na 2021 rok Mistrzostwami Europy w piłce nożnej. Spodziewać można się zatem długofalowych działań Superbetu oraz poszukiwania nowych rozwiązań produktowych i marketingowych.

Źródło: Superbet

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764