logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Start kampanii Wspieram Sukces Kobiet

  PR 03.10.2023, przeczytano 198 razy

72 proc. - badanych określa jako bardzo istotne ubóstwo starszych kobiet oraz kwestię wsparcia dla kobiet planujących ciążę i spodziewających się dziecka. Kolejno 69 proc. respondentek uważa, że bardzo istotnym problemem są ograniczone możliwości pracy kobiet w związku z opieką nad dziećmi. Dwie na trzy badane sądzą, że bardzo istotna jest ochrona środowiska, 64 proc. - urlopy macierzyńskie i tacierzyńskie, a 63 proc. - wsparcie matek samotnie wychowujących dzieci oraz zmiany w prawie alimentacyjnym. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/start-kampanii-wspieram-sukces-kobiet,401577,artykul.html

W badaniu Fundacji SPS respondentki, które nie uczestniczą w wyborach, zostały poproszone o wskazanie powodu, dlaczego nie głosują. Najczęściej wskazywaną odpowiedzią była ta, że nie odpowiada im program żadnej partii - deklaruje to 29 proc. badanych. Blisko 1/4 (23 proc.) deklaruje, że brak im czasu, możliwości dojazdu etc. Z kolei 14 proc. jest niezainteresowana polityką lub nie zna programów wyborczych, a 11 proc. - rozczarowana politykami, na których głosowała w przeszłości.

Rusza kampania Wspieram Sukces Kobiet, której inicjatorem jest Fundacja SPS przy merytorycznym wsparciu Uniwersytetu SWPS. Celem kampanii jest zachęcenie kobiet do głosowania w wyborach oraz zwrócenie uwagi na sytuację Polek i wzbudzenie w nich potrzeby zaangażowania się, która może przełożyć się na frekwencję. Drugim jej zadaniem jest uświadamianie - zarówno wybierającym, jak i wybieranym - jak istotne jest włączenie kobiet do dyskusji o priorytetach rozwojowych Polski.

Źródło: Fundacja SPS, PAP Mediaroom

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764