logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Start konkursu na najlepsze raporty społeczne

   08.07.2019, przeczytano 266 razy
ilustracjastrzałka

Ruszył konkurs na najlepiej sporządzone raporty społeczne i zintegrowane. Firmy i inne organizacje mogą poprzez stronę raportyspoleczne.pl zgłaszać przygotowane przez siebie publikacje ujawniające kwestie niefinansowe. Nabór w 13. edycji konkursu Raporty Społeczne potrwa do 5 sierpnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/start-konkursu-na-najlepsze-raporty-spoleczne,383159,artykul.html

Konkurs Raporty Społeczne organizowany jest przez Stowarzyszenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu i firmę Deloitte od 12 lat. Co roku nagradzane są najlepiej sporządzone raporty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju. Laureaci wyłonieni zostaną w następujących kategoriach: najlepszy raport zintegrowany,  najlepszy raport społeczny oraz najlepszy debiut.

Raportowanie społeczne to jeden ze sposobów kontaktu z interesariuszami firmy (konsumentami, pracownikami, dostawcami, akcjonariuszami) i pomocne narzędzie w  zarządzaniu organizacją. Głównym celem konkursu jest zwrócenie uwagi na znaczenie raportowania niefinansowego. Dzięki tej inicjatywie można wyróżnić te przedsiębiorstwa i organizacje, które nie tylko prowadzą działalność, biorąc pod uwagę interes społeczeństwa i środowiska, ale również  potrafią w sposób jasny, przejrzysty i wiarygodny zaprezentować swoje dokonania w publikowanych raportach. Konkurs przyczynia się do transparentności działań organizacji i podejmowania dialogu z interesariuszami. Stanowi też źródło inspiracji do tego, w jaki sposób ujawniać dane niefinansowe.

– Pozafinansowe działania biznesu zyskują na znaczeniu stając się nieodłącznym elementem oceny ich sukcesu, obecnego oraz  perspektyw na przyszłość. Stąd  nadzieja, że firmy będą je coraz chętniej pokazywały przygotowując raporty społeczne. Udział w konkursie może przyczynić się do poszerzenia komunikacji o tej publikacji, zwiększając transparentność organizacji, co z kolei przekłada się na wzrost wiarygodności i zaufania jej interesariuszy. Dlatego gorąco zachęcam do udziału w 13. edycji konkursu Raporty Społeczne – mówi Marzena Strzelczak, generalna dyrektorka Forum Odpowiedzialnego Biznesu.   

Do konkursu mogą zgłosić się wszystkie organizacje (przedsiębiorstwa, organizacje pozarządowe, jednostki sektora finansów publicznych) z siedzibą w Polsce, które wydały raporty w języku polskim obejmujące działania za rok 2018. Termin nadsyłania zgłoszeń trwa do 5 sierpnia  2019 roku. Udział w konkursie jest bezpłatny. Należy zgłaszać swoje publikacje poprzez stronę raportyspoleczne.pl

Nadesłane raporty zostaną ocenione przez niezależne jury, które składa się ze specjalistów z dziedziny ekonomii, ochrony środowiska, spraw społecznych i CSR . Oprócz jury, również jak co roku internauci będą mieli możliwość zagłosować na wybrane przez siebie raporty społeczne od 16 sierpnia przez miesiąc. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni w październiku podczas gali podsumowującej konkurs.

Konkurs Raporty Społeczne odbywa się od 2007 roku. Jego organizatorami są Stowarzyszenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu i firma Deloitte.

Źródło: Instytut Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Projekt zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów - Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, został finalistą corocznego podsumowania w kategorii „Best Work for Good”. Ad Age A-List wyróżnia najlepsze projekty oraz największe osobowości branży reklamowej.
Betfan z nagrodami za debiut roku i kampanię marketingową roku
BETFAN, legalny polski bukmacher, zdobył dwie nagrody w konkursie dla najlepszych firm działających na rynku biznesu rozrywkowego - Polish Gaming Aces 2019. Bukmacher zwyciężył w dwóch kategoriach - „Debiut roku” i „Kampania marketingowa roku”.
Nagrody Good Design 2019 dla produktów grupy Mitsubishi
W przeddzień swojej 150. rocznicy, szeroka grupa spółek Mitsubishi błyszczała podczas gali konkursowej Good Design 2019, nie tylko za sprawą nagród dla nowego modelu Mitsubishi Delica D:5 oraz modeli segmentu kei: eK Wagon i eK X – sprzedawanych w Japonii.
Rusza VIII edycja konkursu Ad Wo/Man Roku
Konkurs AD WO/MAN Roku 2019 to organizowany przez magazyn „Press” plebiscyt, w którym fachowcy z branży reklamy wybierają najlepszych spośród siebie.
Konkurs make me! 2020. Pula nagród: 65 tys. zł.
Międzynarodowy konkurs wzorniczy make me! to jedno z najbardziej innowacyjnych wydarzeń w dziedzinie projektowania w Europie i kluczowy element Łódź Design Festival. Najważniejszym celem make me! jest prognozowanie nadciągających trendów, odważnych idei, oraz wsparcie młodych projektantów, którzy są gotowi do startu. Finaliści ubiegłych edycji podkreślają możliwości,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764