logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Start konkursu na najlepsze raporty społeczne

   08.07.2019, przeczytano 554 razy
ilustracjastrzałka

Ruszył konkurs na najlepiej sporządzone raporty społeczne i zintegrowane. Firmy i inne organizacje mogą poprzez stronę raportyspoleczne.pl zgłaszać przygotowane przez siebie publikacje ujawniające kwestie niefinansowe. Nabór w 13. edycji konkursu Raporty Społeczne potrwa do 5 sierpnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/start-konkursu-na-najlepsze-raporty-spoleczne,383159,artykul.html

Konkurs Raporty Społeczne organizowany jest przez Stowarzyszenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu i firmę Deloitte od 12 lat. Co roku nagradzane są najlepiej sporządzone raporty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju. Laureaci wyłonieni zostaną w następujących kategoriach: najlepszy raport zintegrowany,  najlepszy raport społeczny oraz najlepszy debiut.

Raportowanie społeczne to jeden ze sposobów kontaktu z interesariuszami firmy (konsumentami, pracownikami, dostawcami, akcjonariuszami) i pomocne narzędzie w  zarządzaniu organizacją. Głównym celem konkursu jest zwrócenie uwagi na znaczenie raportowania niefinansowego. Dzięki tej inicjatywie można wyróżnić te przedsiębiorstwa i organizacje, które nie tylko prowadzą działalność, biorąc pod uwagę interes społeczeństwa i środowiska, ale również  potrafią w sposób jasny, przejrzysty i wiarygodny zaprezentować swoje dokonania w publikowanych raportach. Konkurs przyczynia się do transparentności działań organizacji i podejmowania dialogu z interesariuszami. Stanowi też źródło inspiracji do tego, w jaki sposób ujawniać dane niefinansowe.

– Pozafinansowe działania biznesu zyskują na znaczeniu stając się nieodłącznym elementem oceny ich sukcesu, obecnego oraz  perspektyw na przyszłość. Stąd  nadzieja, że firmy będą je coraz chętniej pokazywały przygotowując raporty społeczne. Udział w konkursie może przyczynić się do poszerzenia komunikacji o tej publikacji, zwiększając transparentność organizacji, co z kolei przekłada się na wzrost wiarygodności i zaufania jej interesariuszy. Dlatego gorąco zachęcam do udziału w 13. edycji konkursu Raporty Społeczne – mówi Marzena Strzelczak, generalna dyrektorka Forum Odpowiedzialnego Biznesu.   

Do konkursu mogą zgłosić się wszystkie organizacje (przedsiębiorstwa, organizacje pozarządowe, jednostki sektora finansów publicznych) z siedzibą w Polsce, które wydały raporty w języku polskim obejmujące działania za rok 2018. Termin nadsyłania zgłoszeń trwa do 5 sierpnia  2019 roku. Udział w konkursie jest bezpłatny. Należy zgłaszać swoje publikacje poprzez stronę raportyspoleczne.pl

Nadesłane raporty zostaną ocenione przez niezależne jury, które składa się ze specjalistów z dziedziny ekonomii, ochrony środowiska, spraw społecznych i CSR . Oprócz jury, również jak co roku internauci będą mieli możliwość zagłosować na wybrane przez siebie raporty społeczne od 16 sierpnia przez miesiąc. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni w październiku podczas gali podsumowującej konkurs.

Konkurs Raporty Społeczne odbywa się od 2007 roku. Jego organizatorami są Stowarzyszenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu i firma Deloitte.

Źródło: Instytut Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764