logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Start nowej kampanii Cyfrowego Polsatu – telewizja internetowa OTT nie tylko od święta

  PR 03.12.2020, przeczytano 720 razy
ilustracjastrzałka

Cyfrowy Polsat rozpoczął emisję nowej kampanii świątecznej zachęcającej do skorzystania z oferty telewizji internetowej OTT, która zapewnia bogatą i różnorodną rozrywkę bez konieczności montażu anteny. Na start ponad 100 kanałów przez 3 miesiące bez opłat, a później swoboda wyboru pakietów i możliwość ich włączania, kiedy się chce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/start-nowej-kampanii-cyfrowego-polsatu-%E2%80%93-telewizja-internetowa-ott-nie-tylko-od-swieta,389432,artykul.html

Nową, świąteczną ofertę telewizji internetowej OTT Cyfrowego Polsatu wspiera kampania w telewizji i Internecie, na którą składa się nowy spot reklamowy w dwóch wersjach (30” oraz 15”). Filmy ponownie przenoszą widzów do domu rodziny, której głową jest znany i lubiany Jacek Braciak. Tym razem świątecznym gościem będzie Kuba, który dowie się, że mając Internet od dowolnego dostawcy, może skorzystać z oferty telewizji internetowej OTT Cyfrowego Polsatu i cieszyć się bogactwem kanałów bez konieczności montażu talerza.

Metryczka kampanii

  • Kreacja: Agencja Grey Group
  • Produkcja: TFP Mariusz Matwiejczuk
  • Postprodukcja: wideo – Xantus; audio – Ztudio&Burza
  • Reżyser: Piotr Janowski
  • Media: TV, online
  • Dom mediowy: Vizeum

Źródło: Grupa Cyfrowy Polsat

www.grupapolsat.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764