logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Start nowej kampanii Cyfrowego Polsatu – telewizja internetowa OTT nie tylko od święta

  PR 03.12.2020, przeczytano 811 razy
ilustracjastrzałka

Cyfrowy Polsat rozpoczął emisję nowej kampanii świątecznej zachęcającej do skorzystania z oferty telewizji internetowej OTT, która zapewnia bogatą i różnorodną rozrywkę bez konieczności montażu anteny. Na start ponad 100 kanałów przez 3 miesiące bez opłat, a później swoboda wyboru pakietów i możliwość ich włączania, kiedy się chce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/start-nowej-kampanii-cyfrowego-polsatu-%E2%80%93-telewizja-internetowa-ott-nie-tylko-od-swieta,389432,artykul.html

Nową, świąteczną ofertę telewizji internetowej OTT Cyfrowego Polsatu wspiera kampania w telewizji i Internecie, na którą składa się nowy spot reklamowy w dwóch wersjach (30” oraz 15”). Filmy ponownie przenoszą widzów do domu rodziny, której głową jest znany i lubiany Jacek Braciak. Tym razem świątecznym gościem będzie Kuba, który dowie się, że mając Internet od dowolnego dostawcy, może skorzystać z oferty telewizji internetowej OTT Cyfrowego Polsatu i cieszyć się bogactwem kanałów bez konieczności montażu talerza.

Metryczka kampanii

  • Kreacja: Agencja Grey Group
  • Produkcja: TFP Mariusz Matwiejczuk
  • Postprodukcja: wideo – Xantus; audio – Ztudio&Burza
  • Reżyser: Piotr Janowski
  • Media: TV, online
  • Dom mediowy: Vizeum

Źródło: Grupa Cyfrowy Polsat

www.grupapolsat.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediapanel za grudzień 2024 - zestawienie tematyczne i funkcjonalne
Prezentujemy zestawienia TOP 10 brandów z wybranych kategorii tematycznych i funkcjonalnych badania Mediapanel. Rankingi utworzone zostały wg łącznego zasięgu serwisów www i aplikacji mobilnych poszczególnych brandów. Wskaźnik "użytkownicy" (real users) oznacza liczbę osób odwiedzających daną stronę lub aplikację, nie zaś liczbę...
Nowy format wideo Super Expressu – „Rozjazd”
„Rozjazd” to nowy program publicystyczny „Super Expressu”, który poprowadzą znani publicyści – Joanna Miziołek i Łukasz Warzecha. Premiera w każdy wtorek o godz. 21 na kanale „Super Ring” na You Tubie.
Auto.dziennik.pl z największą liczbą użytkowników wśród serwisów motoryzacyjnych
Ponad 4,6 mln unikalnych użytkowników i blisko 13,2 mln odsłon1 to grudniowy wynik serwisu motoryzacyjnego portalu dziennik.pl. Dział wydawany przez Grupę DGP zanotował największą liczbę unikalnych użytkowników w swojej kategorii, wyprzedzając motoryzacyjną sekcję Interii i auto-swiat.pl Grupy RASP.
Goniec kobieta – nowy program na kanale Gońca
“Goniec kobieta” to nowy program, który otwiera przestrzeń na rozmowy o życiu i wyzwaniach współczesnych kobiet. Powstał z potrzeby przełamania stereotypów i pokazania różnorodności kobiecych perspektyw, które często pozostają niewidoczne w mediach. 
Drugi sezon talk-show „Mówię Wam”w TVN7
Talk-show Mateusza Hładkiego „Mówię Wam” powraca na antenę TVN7 już 8 lutego! Premierowe odcinki emitowane będą na żywo w każdą sobotę o godzinie 11:25. Do programu zapraszane są najbardziej gorące nazwiska showbiznesu: gwiazdy, o których jest głośno i, które wzbudzają największe kontrowersje. Wraz z gośćmi, prowadzący omawia najnowsze trendy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764