logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Start nowej kampanii Fundacji DKMS: „Kiedy dorosnę…”

  PR 25.10.2023, przeczytano 780 razy
ilustracjastrzałka

W Polsce co roku diagnozuje się około 1100-1200 nowych przypadków nowotworów u dzieci, a blisko 40 proc. stawianych diagnoz to schorzenia układu krwiotwórczego, w tym białaczki i chłoniaki. Choroba zmienia codzienność małych pacjentów, ale nie sprawia, że przestają marzyć i snuć plany na przyszłość. Celem nowej kampanii fundraisingowej Fundacji DKMS pod hasłem: „Kiedy dorosnę…” jest wsparcie dzieci w walce z nowotworami krwi i zapewnienie im szansy na spełnianie marzeń oraz aspiracji w już zdrowym, dorosłym życiu. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/start-nowej-kampanii-fundacji-dkms%3A-_kiedy-dorosne%E2%80%A6_,401855,artykul.html

A Ty? Kim chciałeś zostać, kiedy byłeś dzieckiem?

Dzieci często zastanawiają się, kim zostaną, gdy już dorosną: strażakiem, piosenkarką, a może lekarzem? Możliwych scenariuszy jest mnóstwo i zdarza się, że ulegają zmianom. Niestety, codzienność wielu małych pacjentów cierpiących na choroby nowotworowe odsuwa na dalszy plan dziecięce marzenia, poza jednym – powrotem do zdrowia.

Bohaterami kampanii są 7-letnia Wiktoria i 3-letni Szymuś. Pokazujemy ich małe i wielkie marzenia o dorosłym życiu. Kampania przypomina, że choroba nowotworowa dziecka całkowicie zmienia rzeczywistość całej rodziny. Przychodzi niespodziewanie, burząc dotychczasowy tryb życia i poczucie bezpieczeństwa. Dla małych pacjentów choroba to również przerwa od beztroskiego dzieciństwa, od codziennej zabawy, szkoły lub przedszkola, kontaktu z rówieśnikami. Celem Fundacji DKMS jest kompleksowa pomoc dla małych pacjentów i ich rodzin w całym procesie leczenia. – mówi Agnieszka Gadomska, Specjalistka ds. Fundraisingu Fundacji DKMS i koordynatorka kampanii.

Pomoc na każdym etapie choroby

Kampania „Kiedy dorosnę…” skupia się na tym, żeby sprawić, by dzieci pomimo choroby nie przestawały wierzyć w swoją przyszłość. Działania Fundacji DKMS mają na celu zapewnienie wielopłaszczyznowej pomocy małym pacjentom i ich rodzinom na każdym etapie choroby. W ramach kampanii zbierane są fundusze na kompleksowe wsparcie w procesie leczenia i zdrowienia, w tym:

  • pomoc psychoonkologiczną,
  • rehabilitację,
  • pokrycie kosztów rejestracji potencjalnych dawców szpiku,
  • wsparcie dla szpitali dziecięcych w zakupie specjalistycznego sprzętu.

ilustracjastrzałka

Z pomocą naszych Darczyńców wspieramy finansowo szpitale, w tym kliniki dziecięce m.in. w zakupie specjalistycznych urządzeń medycznych i diagnostycznych oraz w remontach oddziałów. Na czas choroby szpital staje się dla całej rodziny drugim domem. Chcemy, by z naszym wsparciem dzieci mierzące się z nowotworami krwi mogły dochodzić do zdrowia w godnych i przyjaznych warunkach. - podkreśla Agnieszka Gadomska.

Kampania obejmuje działania w social mediach i outdoorze. Za opracowanie koncepcji kreatywnej odpowiada Fundacja DKMS ze wsparciem Promo Agency, za działania mediowe Performics.

Autorem zdjęć małych bohaterów jest Robert Szaban.

Fundacja DKMS zachęca do wsparcia kampanii i pomocy małym pacjentom walczącym z nowotworami krwi, by mogli spełniać dziecięce marzenia o dorosłym życiu. Więcej informacji pod linkami:

Źródło: Fundacja DKMS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PLL LOT szuka strategicznej agencji reklamowej
Polska Grupa Lotnicza S.A., w imieniu Polskich Linii Lotniczych LOT S.A., ogłasza przetarg na wybór strategicznej agencji reklamowej do współpracy przy opracowaniu i realizacji kampanii wizerunkowej oraz bieżącej obsługi działań komunikacyjnych marki dla PLL LOT S.A.
Kampania „Europejskie pieczarki, ukryty skarb”
Zaplanowana w 2023 roku na trzy lata, dofinansowana przez Unię Europejską, kampania promująca spożycie grzybów w 9 europejskich krajach przynosi spektakularne efekty. Liczne krajowe inicjatywy, media lokalne i społecznościowe z Belgii, Francji, Niemczech, Węgier, Irlandii, Włoch, Holandii, Hiszpanii i Polski kierują uwagę konsumentów na niezaprzeczalne wartości, jakie...
Rusza kampania „Twoje spojrzenie ma znaczenie. Niezależnie od wieku”
Zdrowie i higiena oczu są kluczowymi elementami komfortu życia, niezależności i bezpieczeństwa w każdym wieku. Z badań przeprowadzonych w ramach kampanii „Twoje spojrzenie ma znaczenie. Niezależnie od wieku” wynika, że 81% seniorów odczuwa dolegliwości związane ze wzrokiem w codziennych sytuacjach, a aż 55% ma problemy z funkcjonowaniem z powodu niesprawności...
5. edycja E-commerce Trends Summit 2024
Generuj rekordowe zyski i podbijaj nowe rynki – zachęca najnowsza edycja konferencji E-commerce Trends Summit, skierowanej do osób związanych ze sprzedażą online. Wydarzenie odbędzie się 19 września w formule hybrydowej w Centralnym Domu Technologii w Warszawie. Na scenie wystąpią zagraniczni i polscy eksperci (nazwiska już wkrótce!). Organizatorem jest ICAN...
iPoster dołącza do firm członkowskich IAB Polska
iPoster to właściciel i operator największej w Polsce sieci Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych. W swojej ofercie posiada blisko 600 wysokiej jakości nośników typu totem i spectacular (wielkoformatowe nośniki digital) w 78 centrach handlowych w 47 miastach, w tym w Warszawie, Krakowie, Poznaniu czy Wrocławiu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764