W Kasie Stefczyka bieżący rok upływa pod znakiem świętowania jubileuszu 25-lecia działalności. Z tej okazji startuje nowa kampania wizerunkowa Kasy, której hasło brzmi: „Dobrych ludzi ciągnie do siebie, bo wyznają te same wartości!”. Głównym kanałem przekazu kampanii jest spot telewizyjny. Jego akcja toczy się w niewielkim miasteczku. Jest słoneczny poranek, a mieszkańcy z uśmiechem przygotowują się na specjalną okazję, opowiadając o tym, co dla nich ważne. Okazuje się, że wszyscy zmierzają w to samo miejsce, aby wspólnie świętować…
Do tej akcji wizerunkowej Kasy nawiązuje kampania produktowa „Pożyczka Zaratka”, która promuje specjalną ofertę przygotowaną właśnie z okazji jubileuszu 25-lecia Kasy Stefczyka.
Podstawą obu kampanii są spoty TV emitowane w stacjach: TVP1, TVP2, TVP Tematyki, Polsat, Polsat Tematyki oraz stacje tematyczne TVN (Pakiet TV Dorośli). W ramach zaplanowanych działań powstały także materiały internetowe, ATL, BTL. Uzupełnieniem kampanii produktowej jest także spot radiowy, emitowany od 23 kwietnia w stacjach znajdujących się w pakiecie Zet Total, Trójce oraz w RMF FM.
Agencja Apella odpowiadała za koncepcję kampanii produktowej „Pożyczka Zaratka”, kreację, copywriting i stworzenie scenariusza. W przypadku kampanii wizerunkowej „Dobrzy ludzie” agencja pełniła nadzór nad produkcją oraz odpowiadała za copywriting tworzonych materiałów.
W obu przypadkach agencja zadbała o przygotowanie poligrafii, opracowanie materiałów prasowych i kreacji do internetu oraz planowanie i zakup mediów. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Highnoon.
Źródło: Apella SA