logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Start nowych kampanii Kasy Stefczyka

  PR 08.05.2018, przeczytano 820 razy
ilustracjastrzałka

W Kasie Stefczyka bieżący rok upływa pod znakiem świętowania jubileuszu 25-lecia działalności. Z tej okazji startuje nowa kampania wizerunkowa Kasy, której hasło brzmi: „Dobrych ludzi ciągnie do siebie, bo wyznają te same wartości!”. Głównym kanałem przekazu kampanii jest spot telewizyjny. Jego akcja toczy się w niewielkim miasteczku. Jest słoneczny poranek, a mieszkańcy z uśmiechem przygotowują się na specjalną okazję, opowiadając o tym, co dla nich ważne. Okazuje się, że wszyscy zmierzają w to samo miejsce, aby wspólnie świętować…


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/start-nowych-kampanii-kasy-stefczyka,36402,artykul.html

Do tej akcji wizerunkowej Kasy nawiązuje kampania produktowa „Pożyczka Zaratka”, która promuje specjalną ofertę przygotowaną właśnie z okazji jubileuszu 25-lecia Kasy Stefczyka.

Podstawą obu kampanii są spoty TV emitowane  w stacjach: TVP1, TVP2, TVP Tematyki, Polsat, Polsat Tematyki oraz stacje tematyczne TVN (Pakiet TV Dorośli). W ramach zaplanowanych działań powstały także materiały internetowe, ATL, BTL. Uzupełnieniem kampanii produktowej jest także spot radiowy, emitowany od 23 kwietnia w stacjach znajdujących się w pakiecie Zet Total, Trójce oraz w RMF FM.

Agencja Apella odpowiadała za koncepcję kampanii produktowej „Pożyczka Zaratka”, kreację, copywriting i stworzenie scenariusza. W przypadku kampanii wizerunkowej „Dobrzy ludzie” agencja pełniła nadzór nad produkcją oraz odpowiadała za copywriting tworzonych materiałów.

W obu przypadkach agencja zadbała o przygotowanie poligrafii, opracowanie materiałów prasowych i kreacji do internetu oraz planowanie i zakup mediów. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Highnoon.

Źródło: Apella SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764