logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Start nowych kampanii Kasy Stefczyka

  PR 08.05.2018, przeczytano 834 razy
ilustracjastrzałka

W Kasie Stefczyka bieżący rok upływa pod znakiem świętowania jubileuszu 25-lecia działalności. Z tej okazji startuje nowa kampania wizerunkowa Kasy, której hasło brzmi: „Dobrych ludzi ciągnie do siebie, bo wyznają te same wartości!”. Głównym kanałem przekazu kampanii jest spot telewizyjny. Jego akcja toczy się w niewielkim miasteczku. Jest słoneczny poranek, a mieszkańcy z uśmiechem przygotowują się na specjalną okazję, opowiadając o tym, co dla nich ważne. Okazuje się, że wszyscy zmierzają w to samo miejsce, aby wspólnie świętować…


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/start-nowych-kampanii-kasy-stefczyka,36402,artykul.html

Do tej akcji wizerunkowej Kasy nawiązuje kampania produktowa „Pożyczka Zaratka”, która promuje specjalną ofertę przygotowaną właśnie z okazji jubileuszu 25-lecia Kasy Stefczyka.

Podstawą obu kampanii są spoty TV emitowane  w stacjach: TVP1, TVP2, TVP Tematyki, Polsat, Polsat Tematyki oraz stacje tematyczne TVN (Pakiet TV Dorośli). W ramach zaplanowanych działań powstały także materiały internetowe, ATL, BTL. Uzupełnieniem kampanii produktowej jest także spot radiowy, emitowany od 23 kwietnia w stacjach znajdujących się w pakiecie Zet Total, Trójce oraz w RMF FM.

Agencja Apella odpowiadała za koncepcję kampanii produktowej „Pożyczka Zaratka”, kreację, copywriting i stworzenie scenariusza. W przypadku kampanii wizerunkowej „Dobrzy ludzie” agencja pełniła nadzór nad produkcją oraz odpowiadała za copywriting tworzonych materiałów.

W obu przypadkach agencja zadbała o przygotowanie poligrafii, opracowanie materiałów prasowych i kreacji do internetu oraz planowanie i zakup mediów. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Highnoon.

Źródło: Apella SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bang & Olufsen w portfolio Home Sweet Home PR
Agencja Home Sweet Home PR została wybrana do obsługi komunikacyjnej marki Bang & Olufsen, jednej z najbardziej znanych i rozpoznawalnych na świecie marek z branży audio-wideo. Do głównych obowiązków HSH PR będzie należało prowadzenie biura prasowego marki, kreowanie wizerunku firmy w mediach, doradztwo w zakresie zakupu powierzchni reklamowych oraz koordynowanie...
Obiektyw Voigtlander APO Lanthar II 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
HP sponsorem tytularnym zespołu Ferrari w Formule 1
Firmy Ferrari i HP ogłosiły wieloletnie partnerstwo, w ramach którego zobowiązują się wspólnie do rozwoju zrównoważonych innowacji i przyspieszenia rozwoju technologii w zespole Formuły 1 o nowej nazwie „Scuderia Ferrari HP”. Na samochodach i kombinezonach włoskiej ekipy pojawi się charakterystyczne niebieskie logo z białymi inicjałami.
Publicis będzie zarządzać budżetem mediowym MediaMarkt
Od października 2022 r. MediaMarktSaturn używa terminu "Experience Electronics" do opisania swojego repozycjonowania oraz szerokiego zakresu usług oferowanych klientom. W ramach towarzyszącej temu procesowi kompleksowej transformacji marketingowej firma zainicjowała kolejny etap, przyznając międzynarodowy budżet mediowy Grupie Publicis. Ten krok przenosi marketing firmy na...
Change Serviceplan dla marki Przysnacki
Należąca do Group One agencja Change Serviceplan jest odpowiedzialna za stworzenie nowej platformy komunikacyjnej dla marki Przysnacki. Realizowane działania mają na celu umożliwienie komunikowania linii produktowych marki Przysnacki poprzez różne kreacje oraz osadzanie marki w rzeczywistych sytuacjach, które są istotne dla konsumentów. Jest to największa w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764