logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Start nowych kampanii Kasy Stefczyka

  PR 08.05.2018, przeczytano 707 razy
ilustracjastrzałka

W Kasie Stefczyka bieżący rok upływa pod znakiem świętowania jubileuszu 25-lecia działalności. Z tej okazji startuje nowa kampania wizerunkowa Kasy, której hasło brzmi: „Dobrych ludzi ciągnie do siebie, bo wyznają te same wartości!”. Głównym kanałem przekazu kampanii jest spot telewizyjny. Jego akcja toczy się w niewielkim miasteczku. Jest słoneczny poranek, a mieszkańcy z uśmiechem przygotowują się na specjalną okazję, opowiadając o tym, co dla nich ważne. Okazuje się, że wszyscy zmierzają w to samo miejsce, aby wspólnie świętować…


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/start-nowych-kampanii-kasy-stefczyka,36402,artykul.html

Do tej akcji wizerunkowej Kasy nawiązuje kampania produktowa „Pożyczka Zaratka”, która promuje specjalną ofertę przygotowaną właśnie z okazji jubileuszu 25-lecia Kasy Stefczyka.

Podstawą obu kampanii są spoty TV emitowane  w stacjach: TVP1, TVP2, TVP Tematyki, Polsat, Polsat Tematyki oraz stacje tematyczne TVN (Pakiet TV Dorośli). W ramach zaplanowanych działań powstały także materiały internetowe, ATL, BTL. Uzupełnieniem kampanii produktowej jest także spot radiowy, emitowany od 23 kwietnia w stacjach znajdujących się w pakiecie Zet Total, Trójce oraz w RMF FM.

Agencja Apella odpowiadała za koncepcję kampanii produktowej „Pożyczka Zaratka”, kreację, copywriting i stworzenie scenariusza. W przypadku kampanii wizerunkowej „Dobrzy ludzie” agencja pełniła nadzór nad produkcją oraz odpowiadała za copywriting tworzonych materiałów.

W obu przypadkach agencja zadbała o przygotowanie poligrafii, opracowanie materiałów prasowych i kreacji do internetu oraz planowanie i zakup mediów. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Highnoon.

Źródło: Apella SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitor graficzny Eizo Coloredge CS2400S
EIZO wprowadza do sprzedaży 24.1” monitor graficzny nowej generacji ze złączem USB-C
Doubleverify likwiduje pierwszy wielkoskalowy schemat oszustw dotyczących emitowania reklam na platformach audio
DoubleVerify, wiodąca platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych, ogłosiła właśnie odkrycie „BeatSting”, pierwszego wielkoskalowego schematu oszustw związanego z emisją reklam w zasobach reklamowych audio. Od czasu, gdy laboratorium DV Fraud Lab po raz pierwszy zidentyfikowało tę rodzinę oszustw w 2019 roku, szacuje się, że reklamodawcom ukradziono w...
Agencja Red8 wybrana przez firmę Velvet CARE do opracowania nowej platformy komunikacji dla swojej marki Velvet - lidera w kategorii markowych produktów higieny papierowej na polskim rynku.
Durex wchodzi w świat gamingu i oferuje sekspozytywne poradnictwo na Discordzie
Marka poszerza swoje działania edukacyjne związane z promowaniem bezpieczniejszego i bardziej odpowiedzialnego seksu, sięgając po kolejne kanały komunikacji z młodymi odbiorcami. Tym razem chce dotrzeć do społeczności gamingowej, która jest obecna na cieszącej się rosnącą popularnością platformie Discord.
Oreo prezentuje limitowaną edycję ciastek przygotowaną we współpracy z Xboxem
Oreo i Xbox przedstawiają limitowaną wersję ciastek z emblematami tego giganta branży gamingowej i zapraszają do ogólnopolskiej loterii konsumenckiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764