logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Start nowych kampanii ofertowych marki Plus

  PR 27.08.2021, przeczytano 651 razy
ilustracja

Ruszyła emisja pierwszych spotów ofertowych Plusa opartych o nową identyfikację wizualną oraz hasło „Ty rządzisz”. Kampania z udziałem Wojciecha Mecwaldowskiego promuje nową ofertę operatora, w której 5G jest dostępne w każdym abonamencie, zarówno w ofertach głosowych, jak i internetowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/start-nowych-kampanii-ofertowych-marki-plus,392786,artykul.html

Pozostając w klimacie zmian, Plus wprowadza nowy format kreatywny, w którym realizowane będą kampanie ofertowe operatora. Ich bohaterem jest popularny aktor – Wojciech Mecwaldowski, który wciela się w różne role – pracownika salonu Plusa oraz jego klientów. Celem nowego formatu i różnorodności odtwarzanych postaci jest podkreślenie bogatej oferty Plusa oraz jej dopasowania do potrzeb każdego z nas. Spoty utrzymane są w lekkim, humorystycznym klimacie, a ich główny przekaz związany jest z nowym hasłem Grupy Polsat Plus: „Ty rządzisz. Wybierz swoje wszystko”.

Spot „5G w Plusie dla każdego, w każdym abonamencie” reklamuje nową ofertę operatora, w której najlepszy i najszybszy internet 5G dostępny jest we wszystkich abonamentach, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i dla firm – już od 35 zł miesięcznie. Spot „Plus 5G Młody Mąż” promuje natomiast ofertę internetu mobilnego 5G, w której pakiet 120 GB dostępny jest już od 25 zł miesięcznie. Przekazem łączącym oba spoty z komunikacją całej Grupy Polsat Plus jest hasło: „Wybierz swoje wszystko”.

Metryczka kampanii „5G w Plusie dla każdego, w każdym abonamencie”

  • Scenariusz: Karolina Czarnota, Monika Kamińska
  • Producent: TFP Sp. z o.o.
  • Wykonawca: Wojciech Mecwaldowski
  • Lektor: Wojciech Karalus
  • Muzyka/Kompozytor: „Akademia” Paweł Betley

Metryczka kampanii „Plus 5G Młody Mąż”

  • Scenariusz: Marcin Mroczek, Karolina Czarnota, Monika Kamińska
  • Producent: TFP Sp. z o.o.
  • Wykonawca: Wojciech Mecwaldowski
  • Lektor: Wojciech Karalus
  • Muzyka/Kompozytor: „That’s Where I Wanna Be” Geoff Gascoyne, Iain Mackenzie; „Have A Dream" Lincoln Grounds

Źródło: Polkomtel Sp. z o.o.

www.plus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764