logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Start wiosennej ramówki Telewizji Polskiej

  PR 16.03.2024, przeczytano 404 razy
ilustracjastrzałka

Ponad 2 mln! Tylu widzów obejrzało pierwszy odcinek serialu kostiumowego TVP1 „Matylda”. W ścisłej czołówce najchętniej oglądanych programów minionego weekendu znalazła się również kolejna premiera Telewizji Polskiej – najnowsza odsłona 6. sezonu programu „Sanatorium Miłości”. Wiosnę na antenach TVP widzowie poczuli znacznie mocniej. Wystartował m.in. cykl koncertów „Muzyka na dobry wieczór” (TVP2), serial „Będziemy mieszkać razem” (TVP1), czy program młodych i popularnych twórców internetowych „no… wiadomo” (TVP2). „The Voice Kids” umocnił się na pozycji lidera pasma, a program „19.30” wygrywał z „Wydarzeniami”, zarówno na antenie głównej, jak i w oglądalności łącznej, w niedzielę zbliżając się do 2 mln widzów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/start-wiosennej-ramowki-telewizji-polskiej,403493,artykul.html

W wiosennej ofercie Telewizji Polskiej znalazły się zarówno nowe produkcje, jak i kontynuacje znanych i lubianych przez widzów programów. W niedzielny wieczór w Jedynce premierę miał długo oczekiwany przez widzów serial kostiumowy produkcji Telewizji Polskiej pt. „Matylda”. Wczorajszy odcinek obejrzało ponad 2 mln widzów, przy udziale na poziomie 14,8%. Serial pokonał konkurencję i był liderem pasma. Losy młodej buntowniczki, córki uczestnika Powstania Styczniowego, Matyldy Bilińskiej można śledzić także na VOD TVP od 28 stycznia br. Do 10 marca serial zanotował w internecie 137,7 tys. odtworzeń oraz 73,6 tys. użytkowników. Kolejny odcinek „Matyldy” w TVP1 już 17 marca, o godz. 20:20.

W sobotę, 9 marca przesłuchania w ciemno w „The Voice Kids” w TVP2 oglądało średnio 1,6 mln widzów, co przełożyło się na 13,7% udziału, program był również liderem w swoim paśmie.

Na antenę Jedynki powrócił lubiany przez widzów program, który udowadnia, że na spełnianie marzeń i poszukiwanie miłości nigdy nie jest za późno – „Sanatorium miłości”. W niedzielę w pierwszym odcinku poznaliśmy dwunastu bohaterów 6. edycji programu. Premierowy odcinek obejrzało ponad 1,6 mln widzów, a udział wyniósł 13,5%.

Przez cały miniony weekend liczną widownię, większą niż program informacyjny Polsatu „Wydarzenia”, zgromadził również program informacyjny Telewizji Polskiej „19.30”. W TVP1, TVP INFO i TVP Polonia w piątek oglądało go prawie 1,6 mln widzów (udział 13,9%), w sobotę 1,5 mln widzów (udział 13,6%), natomiast w niedzielę 1,9 mln (udział 14,5%).

„Będziemy mieszkać razem” to kolejna nowa propozycja w wiosennej ramówce Telewizji Polskiej. Serial jest opowieścią o losach Polaków i Ukraińców w pierwszych miesiącach wojny, która wybuchła tuż za naszą granicą. Widownia pierwszego odcinka emitowanego w piątek w Jedynce wyniosła 860 tys. widzów, udział 7,1%.

W piątek w TVP2 zadebiutował również program „Muzyka na dobry wieczór”, czyli cykl monograficznych koncertów, w których swoją twórczość zaprezentują artyści polskiej sceny muzycznej. Gwiazdą pierwszego koncertu była Kayah. Program „Kayah na dobry wieczór” obejrzało 411 tys. widzów (udział 3,5%).

Źródło: TVP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W lipcowej ramówce RMF Classic jednym z wiodących tematów będzie sport, a dokładniej Euro 2024 oraz Igrzyska Olimpijskie. W wakacyjnych programach nie zabraknie też niezwykłej powieści w odcinkach Artura Andrusa i felietonów Michał Rusinka.
Nowy cykl od kanału Urbex History w Radiu RMF24
W letniej ramówce internetowego Radia RMF24 znajdą się dwa nowe programy: „Turystom wstęp wzbroniony” i „Polska gorączka złota”. Oba programy będą też dostępne w formie podcastów na RMFon.pl i RMF24.pl.
Publicis Groupe z certyfikatem Google – Digital TV
Najnowszy certyfikat w ramach programu Google Marketing Partner potwierdza ekspertyzę Publicis Groupe w zakresie wsparcia klientów w adaptacji do dynamicznych zmian sposobu oglądania telewizji i wykorzystywania możliwości reklamy wideo w całym ekosystemie digitalowym.
Max, PKOl i Looney Tunes łączą siły przed Igrzyskami Paryż 2024
Platforma Max, na której dostępny będzie każdy moment Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024, została oficjalnym partnerem streamingowym Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Warner Bros. Discovery Global Consumer Products i PKOl wraz z firmą LPP ogłosiły również współpracę, której efektem jest specjalna kolekcja ubrań z ukochanymi postaciami znanymi z Looney...
Lato RMF na koncertach i festiwalach
W tym roku RMF FM bawić się będzie wraz ze słuchaczami na największych festiwalach w kraju i koncertach najpopularniejszych artystów, m.in. sanah, Eda Sheerana, Lenny’ego Kravitza czy Justina Timberlake’a. Będzie też zabawa SMS-owa w nowej odsłonie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764