logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startują 2 nowe kampanie reklamowe Polsat Box i Plus

  PR 04.09.2023, przeczytano 624 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła nowa kampania reklamowa Polsat Box i Plusa z Jackiem Braciakiem, Wojciechem Mecwaldowskim i Filipem Orlińskim promująca najnowszą, wyjątkową ofertę łączoną operatorów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuja-2-nowe-kampanie-reklamowe-polsat-box-i-plus,401253,artykul.html

W osobnej kampanii Polsat Box zapowiada najbardziej emocjonujące wydarzenia sportowe najbliższych tygodni – wszystkie mecze siatkarskich Mistrzostw Europy, Ligę Mistrzów UEFA i wielkoszlemowy US Open, które będzie można obejrzeć w kanałach sportowych dostępnych w ofertach Polsat Box.

Od 17 sierpnia w ofercie łączonej klienci mogą kupić telewizję Polsat Box z Disney+ i światłowodem Plusa już za 19 zł/mies. przez cały pierwszy rok po rabatach. Spot telewizyjny z Jackiem Braciakiem Wojciechem Mecwaldowskim i Filipem Orlińskim wykorzystuje słowo „szok”, które podkreśla wyróżniki najnowszej oferty: jej bardzo korzystną cenę, ale także wysoką jakość usług, z których skorzysta cała rodzina. Rodzice docenią telewizję w wysokiej jakości obrazu, młodzi fani gier online niezawodny i szybki Internet, a dzieci - najnowsze propozycje jednej z najpopularniejszych na świecie platform streamingowych Disney+.

Kampania promująca ofertę łączoną Polsat Box i Plusa jest prowadzona w telewizji (stacjach Polsat, TVN, TVS i kanałach tematycznych), radiu i Internecie.

Metryczka kampanii

  • Nazwa: „Szok! Telewizja Polsat Box z Disney+ i Światłowód Plusa już za 19 zł/mies.”
  • Marka: Polsat Box i Plus
  • Kreacja: Freundschaft
  • Produkcja: TFP Mariusz Matwiejczuk
  • Postprodukcja: wideo – Televizor; audio – Ztudio&Burza
  • Reżyser: Piotr Janowski
  • Media: TV, online, radio
  • Dom mediowy: iProspect, MediaPlus

Kampania sportowa Polsat Box

Ruszyła także kampania promująca wielkie wydarzenia sportowe, jakie można oglądać w kanałach Polsat Box: trzymające w napięciu siatkarskie Mistrzostwa Europy z udziałem naszych reperezentacji kobiet i mężczyzn (kanały Polsat Sport), nowy sezon Ligi Mistrzów UEFA (wszystkie mecze w kanałach Polsat Sport Premium) oraz ostatni wielkoszlemowy turniej tego roku, US Open z broniącymi tytułów mistrzowskich – Igą Świątek i Carlosem Alcarazem (kanały Eurosport).

Najpopularniejsze kanały z najważniejszymi wydarzeniami sportowymi, którymi żyje Polska i świat, kibice znajdą w ofertach telewizyjnych Polsat Box, w dowolnej technologii – satelitarnej, kablowej IPTV i internetowej z dekoderem.

Kampanię sportową zaplanowano w telewizji, m.in. w Polsacie, kanałach tematycznych Telewizji Polsat, TVN i kanałach tematycznych TVN Warner Bros. Discovery.

Metryczka kampanii

  • Nazwa: „Największe sportowe emocje – teraz w Polsat Box!”
  • Marka: Polsat Box
  • Produkcja: TFP
  • Postprodukcja: TFP
  • Media: TV (m.in. Polsat, kanały tematyczne Telewizji Polsat, TVN, kanały tematyczne TVN Warner Bros. Discovery)
  • Dom mediowy: iProspect

Źródło: Grupa Polsat Plus

www.grupapolsatplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

RMF FM z największym zaufaniem Polaków wg Reutersa
Radio RMF FM po raz 7. z rzędu zajęło pierwsze miejsce w rankingu mediów cieszących się największym zaufaniem Polaków, w badaniu prowadzonym przez Reuters Institute for the Study of Journalism. RMF FM jest liderem tego zestawienia od początku jego istnienia.
Multikino Ursynów zamyka się w sierpniu
Warszawiacy mają ostatnią szansę, by cieszyć się najnowszymi hitami filmowymi oraz wyjątkowymi projektami specjalnymi w Multikinie Ursynów. Multipleks zakończy działalność 18 sierpnia tego roku, ale nie odchodzi bez echa – w ostatni weekend swojej działalności obiecuje niezapomniane atrakcje dla kinomanów.
Niebiesko wszędzie: kampania towarzysząca debiutowi platformy Max
Max zadebiutował w Polsce 11 czerwca. Platforma oferuje dostęp do najbardziej jakościowych treści globalnych marek takich jak: HBO, DC czy Warner Bros. i najlepszych produkcji lokalnych, a także daje możliwość śledzenia wydarzeń sportowych, w tym wszystkich transmisji ze zbliżających się Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Start serwisu Max był największym wydarzeniem branży...
Sport.pl z projektem premium na Euro 2024
Z okazji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej redakcja Sport.pl rozpoczęła nowy projekt dla kibiców zainteresowanych jakościowymi treściami sportowymi – Magazyn.Sport.pl na Euro. Na autorskiej stronie będzie można znaleźć pogłębione teksty eksperckie ukazujące ciekawe tematy związane z piłką nożną i historyczne oraz zaskakujące case studies. Dodatkowo, z okazji...
Dziesięciu twórców internetowych dołączyło do agencji Rokmates
Do agencji influencer marketingu Rokmates dołączyło dziesięciu twórców internetowych. Są wśród nich m.in. Torii (łącznie 2,2 mln subskrypcji na trzech kanałach na YouTubie), duet PK Sisters (1,4 mln obserwujących na TikToku) czy Coocharz (258 tys. obserwujących na Instagramie).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764