logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startują 2 nowe kampanie reklamowe Polsat Box i Plus

  PR 04.09.2023, przeczytano 838 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła nowa kampania reklamowa Polsat Box i Plusa z Jackiem Braciakiem, Wojciechem Mecwaldowskim i Filipem Orlińskim promująca najnowszą, wyjątkową ofertę łączoną operatorów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuja-2-nowe-kampanie-reklamowe-polsat-box-i-plus,401253,artykul.html

W osobnej kampanii Polsat Box zapowiada najbardziej emocjonujące wydarzenia sportowe najbliższych tygodni – wszystkie mecze siatkarskich Mistrzostw Europy, Ligę Mistrzów UEFA i wielkoszlemowy US Open, które będzie można obejrzeć w kanałach sportowych dostępnych w ofertach Polsat Box.

Od 17 sierpnia w ofercie łączonej klienci mogą kupić telewizję Polsat Box z Disney+ i światłowodem Plusa już za 19 zł/mies. przez cały pierwszy rok po rabatach. Spot telewizyjny z Jackiem Braciakiem Wojciechem Mecwaldowskim i Filipem Orlińskim wykorzystuje słowo „szok”, które podkreśla wyróżniki najnowszej oferty: jej bardzo korzystną cenę, ale także wysoką jakość usług, z których skorzysta cała rodzina. Rodzice docenią telewizję w wysokiej jakości obrazu, młodzi fani gier online niezawodny i szybki Internet, a dzieci - najnowsze propozycje jednej z najpopularniejszych na świecie platform streamingowych Disney+.

Kampania promująca ofertę łączoną Polsat Box i Plusa jest prowadzona w telewizji (stacjach Polsat, TVN, TVS i kanałach tematycznych), radiu i Internecie.

Metryczka kampanii

  • Nazwa: „Szok! Telewizja Polsat Box z Disney+ i Światłowód Plusa już za 19 zł/mies.”
  • Marka: Polsat Box i Plus
  • Kreacja: Freundschaft
  • Produkcja: TFP Mariusz Matwiejczuk
  • Postprodukcja: wideo – Televizor; audio – Ztudio&Burza
  • Reżyser: Piotr Janowski
  • Media: TV, online, radio
  • Dom mediowy: iProspect, MediaPlus

Kampania sportowa Polsat Box

Ruszyła także kampania promująca wielkie wydarzenia sportowe, jakie można oglądać w kanałach Polsat Box: trzymające w napięciu siatkarskie Mistrzostwa Europy z udziałem naszych reperezentacji kobiet i mężczyzn (kanały Polsat Sport), nowy sezon Ligi Mistrzów UEFA (wszystkie mecze w kanałach Polsat Sport Premium) oraz ostatni wielkoszlemowy turniej tego roku, US Open z broniącymi tytułów mistrzowskich – Igą Świątek i Carlosem Alcarazem (kanały Eurosport).

Najpopularniejsze kanały z najważniejszymi wydarzeniami sportowymi, którymi żyje Polska i świat, kibice znajdą w ofertach telewizyjnych Polsat Box, w dowolnej technologii – satelitarnej, kablowej IPTV i internetowej z dekoderem.

Kampanię sportową zaplanowano w telewizji, m.in. w Polsacie, kanałach tematycznych Telewizji Polsat, TVN i kanałach tematycznych TVN Warner Bros. Discovery.

Metryczka kampanii

  • Nazwa: „Największe sportowe emocje – teraz w Polsat Box!”
  • Marka: Polsat Box
  • Produkcja: TFP
  • Postprodukcja: TFP
  • Media: TV (m.in. Polsat, kanały tematyczne Telewizji Polsat, TVN, kanały tematyczne TVN Warner Bros. Discovery)
  • Dom mediowy: iProspect

Źródło: Grupa Polsat Plus

www.grupapolsatplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Kuba Wojewódzki” w nowym paśmie zyskał widzów
Kuba Wojewódzki nie zawodzi! Wiosenny sezon to tylko kolejny dowód na to, że najpopularniejszy showman w Polsce jest niezmiennie w świetnej formie. W nowym paśmie – o 20:50 – program „Kuba Wojewódzki” zanotował wzrost ponad 23% widzów w grupie ogólnej oraz 18% w grupie komercyjnej. Premiera nowych odcinków talk-show już jesienią tylko w TVN!
Aktywność prezesów największych spółek giełdowych na LinkedIn
Agencja On Board Think Kong zdecydowała się przeanalizować profile prezesów ze 100 największych polskich spółek giełdowych pod kątem ich komunikacji na Linkedinie. Z zestawienia wynika, że 67 liderów posiada na nim konto, jednak sama obecność na platformie to tylko ułamek sukcesu – większość CEO nie wykorzystuje w pełni możliwości komunikacyjnych...
Polska znajduje się na trzecim miejscu w Europie pod względem narażenia na cyberataki sponsorowane przez obce państwa. Zbliżające się wybory mogą więc stać się polem bitwy w cyberprzestrzeni. Czy w erze deepfake'ów możemy być o nie spokojni? Jak rozpoznać manipulacje i jak się przed nimi bronić?
Na finał 1. tury wyborów prezydenckich Grupa ZPR Media przygotowała aż dwa wieczory wyborcze: „Super Expressu” i Super Ringu – kanału publicystycznego na You Tubie. Oprócz tego przed ciszą wyborczą nadane zostaną specjalne wydania formatów wideo.
Wybory 2025: ponad połowa Polaków nie zna pojęcia „deepfake”
Wybory prezydenckie zbliżają się wielkimi krokami. To wydarzenie, które w naturalny sposób przyciąga uwagę opinii publicznej, ale także cyberprzestępców. Mogą oni, działając w ramach zleceń lub realizując własne cele, podejmować różne działania, aby zakłócić przebieg kampanii oraz samych wyborów. Przestępcy coraz chętniej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764