logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startują konkursy w kampanii Cash Lajf Balans

  PR 21.10.2020, przeczytano 355 razy
ilustracjastrzałka

Interaktywne roboty, laptopy, tablety i wiele innych nagród czeka na uczestników konkursów organizowanych w ramach kampanii Cash Lajf Balans. Uczniowie mogą wziąć udział w zabawie indywidualnie lub grupowo. Nagrody przygotowane dla zwycięzców pomogą w codziennej nauce zarówno w domu, jak i w szkole.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuja-konkursy-w-kampanii-cash-lajf-balans,388878,artykul.html

Konkursy odbywają się w ramach kampanii edukacyjnej Cash Lajf Balans organizowanej przez Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej. Zadania konkursowe publikowane są na oficjalnej stronie kampanii w każdy poniedziałek między 12 października a 2 listopada.

W ramach kampanii odbędzie się 8 konkursów: 4 dla osób indywidualnych oraz 4 dla grup zorganizowanych w szkole. Można wziąć udział w dowolnej liczbie konkursów. Zadania konkursowe przygotowano tak, by pobudzić kreatywność młodzieży oraz zachęcić do wykorzystania wiedzy z zakresu przedsiębiorczości.

Każdy konkurs ma temat przewodni:

  • Biznes XXI wieku
  • Zmonetyzuj swoje pasje
  • Dostępne wsparcie biznesowe
  • Co przed decyzją o starcie?

Prace konkursowe można zgłaszać po zalogowaniu się na stronie www.cashlajfbalans.pl/konkursy. Tam też można oddawać głosy na wybrane prace konkursowe. Zwycięży projekt, który zbierze najwięcej głosów.

Prace konkursowe można dodawać przez 21 dni, od dnia wystartowania danego konkursu. Po upływie tego terminu rusza 7-dniowe głosowanie internetowe. Ostatni z konkursów zostanie rozstrzygnięty 3 grudnia.

W pierwszym konkursie uczniowie indywidualnie walczą o tablet, smartwatch i czytnik e-book. Natomiast w zadaniu zespołowym do wygrania są roboty Photon oraz projektor wraz z ekranem.

Źródło: Fabryka Komunikacji Społecznej

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja mediowa Havas Media kontynuuje współpracę z JDE i w zbliżającej się kampanii marki Jacobs będzie odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów.
Dzień Kobiet charytatywnie - akcja #Skrzydładladziewczynek
Z okazji Dnia Kobiet Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczęła akcję #SkrzydłaDlaDziewczynek. Jej celem jest zebranie środków na pomoc dziewczynkom z Aleppo, które z powodu wieloletniej wojny w Syrii zostały pozbawione dostępu do edukacji. „Dziewczynki marzą o ważnych rzeczach, razem możemy pomóc im rozwinąć skrzydła” – pod takim hasłem...
Kobiety w PR
Związek Firm Public Relations wraz z firmą badawczą OpinionWay zrealizował badanie, którego celem było zidentyfikowanie problemów i barier, jakie napotykają kobiety pracujące w branży PR. Jak wynika z raportu, zarządy z przewagą kobiet stanowią w Polsce 12%. Jest to wartość dwukrotnie większa w porównaniu do wyników, jakie opublikowano w raporcie...
Sika ruszyła z telewizyjną kampanią produktową w Polsce
Sika, międzynarodowy koncern dostarczający specjalistyczne produkty chemiczne, wystartował w marcu z kampanią telewizyjną w Polsce. Spoty podkreślające najwyższą jakość oraz zaawansowanie technologiczne oferowanych przez firmę rozwiązań emitowane są w kanałach należących do TVP, Polsatu oraz TVN Grupy Discovery.
Do zarządu Xerox dołączają dwie kobiety
Firma Xerox nominowała nowych dyrektorów - Nichelle Maynard-Elliott oraz Margaritę Paláu-Hernández. Ich nominacje zostaną przedstawione na dorocznym zgromadzeniu akcjonariuszy Xerox, które odbędzie się 20 maja 2021 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764