logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startują konkursy w kampanii Cash Lajf Balans

  PR 21.10.2020, przeczytano 1098 razy
ilustracjastrzałka

Interaktywne roboty, laptopy, tablety i wiele innych nagród czeka na uczestników konkursów organizowanych w ramach kampanii Cash Lajf Balans. Uczniowie mogą wziąć udział w zabawie indywidualnie lub grupowo. Nagrody przygotowane dla zwycięzców pomogą w codziennej nauce zarówno w domu, jak i w szkole.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuja-konkursy-w-kampanii-cash-lajf-balans,388878,artykul.html

Konkursy odbywają się w ramach kampanii edukacyjnej Cash Lajf Balans organizowanej przez Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej. Zadania konkursowe publikowane są na oficjalnej stronie kampanii w każdy poniedziałek między 12 października a 2 listopada.

W ramach kampanii odbędzie się 8 konkursów: 4 dla osób indywidualnych oraz 4 dla grup zorganizowanych w szkole. Można wziąć udział w dowolnej liczbie konkursów. Zadania konkursowe przygotowano tak, by pobudzić kreatywność młodzieży oraz zachęcić do wykorzystania wiedzy z zakresu przedsiębiorczości.

Każdy konkurs ma temat przewodni:

  • Biznes XXI wieku
  • Zmonetyzuj swoje pasje
  • Dostępne wsparcie biznesowe
  • Co przed decyzją o starcie?

Prace konkursowe można zgłaszać po zalogowaniu się na stronie www.cashlajfbalans.pl/konkursy. Tam też można oddawać głosy na wybrane prace konkursowe. Zwycięży projekt, który zbierze najwięcej głosów.

Prace konkursowe można dodawać przez 21 dni, od dnia wystartowania danego konkursu. Po upływie tego terminu rusza 7-dniowe głosowanie internetowe. Ostatni z konkursów zostanie rozstrzygnięty 3 grudnia.

W pierwszym konkursie uczniowie indywidualnie walczą o tablet, smartwatch i czytnik e-book. Natomiast w zadaniu zespołowym do wygrania są roboty Photon oraz projektor wraz z ekranem.

Źródło: Fabryka Komunikacji Społecznej

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764