logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startuje 5-ta edycja konkursu animacji reklamowej Timecode Akcja Animacja

   04.10.2022, przeczytano 787 razy
ilustracjastrzałka

4 października ruszyła piąta edycja konkursu TIMECODE AKCJA ANIMACJA, którego celem jest umożliwienie zaistnienia w branży kreatywnej zdolnym twórcom i twórczyniom animacji reklamowej. Konkurs odbywa się pod hasłem CSR, a jego organizatorem jest dom produkcyjny Timecode Film Production.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuje-5-ta-edycja-konkursu-animacji-reklamowej-timecode-akcja-animacja,397459,artykul.html

Zadanie uczestników polega na stworzeniu, w dowolnej technice animacyjnej, filmu do jednej z czterech ścieżek dźwiękowych, opracowanych przez partnera kreatywnego konkursu – agencję AdValue Engaged. Autorem tekstów jest Czesław Plawgo (senior copywriter, AdValue Engaged). Konkursowe ścieżki dźwiękowe zostały nagrane przez UCHO STUDIO i są dostępne na stronie: www.timecodeakcjaanimacja.pl  

- CSR to nie tylko silny trend, to już̇ element świadomego brandingu. Głównym celem marek nie jest już jedynie rozwój i większe przychody, ale także widoczny, pozytywny wpływ na otoczenie. Konsumenci chcą̨ wiedzieć́, jakie wartości są̨ bliskie danej marce, jakie działania wspiera, a jakim się̨ sprzeciwia; oczekują̨ od marek zaangażowania w kwestie społeczne i coraz częściej będą̨ wybierać́ brandy, z którymi się̨ utożsamiają̨. Marki mają tę świadomość́ i zwiększają̨ swoje zaangażowanie w projekty z obszaru CSR. To czego często im brakuje, to pomysłu jak o tym w atrakcyjny sposób opowiedzieć́. Dlatego w tym roku przekazujemy to zadanie w ręce młodych twórców, wychowanych na social mediach i nowych technikach animacji. Niech opowiedzą̨ o działaniach CSR naszych partnerów. W tym roku zaprosiliśmy do współpracy właśnie takie marki, którym zrównoważony rozwój i ochrona środowiska nie są obojętne. Są to: Asseco, Rossmann, Ergo-Hestia i Clovin. - powiedział Tomasz Dławichowski, CEO Timecode Film Production, organizator konkursu.

Spośród zgłoszonych prac, jury składające się z ekspertów w dziedzinie animacji, motion designu, grafiki oraz komunikacji marketingowej, wybierze pięciu półfinalistów, którzy zostaną zaproszeni na warsztaty kreatywne. Podczas spotkań z przedstawicielami partnerskich agencji, uczestnicy drugiego etapu będą dalej pracować nad swoimi animacjami. Następnie jury przyzna Grand Prix, a partnerzy własne wyróżnienia.

Prace oceniać będą:

  • Andrzej Pągowski - artysta grafik, Kreacja Pro.
  • Bartłomiej Szołajski – Creative Director, AdValue Engaged
  • Ruslana Nedashkivska - Senior Art Director, AdValue Engaged
  • Małgosia Drozdowska i Agnieszka Klimczak – Creative Partners, FCB & Milkman
  • Agnieszka Koćmierowska - Senior Art Director, McCann
  • Kuba Matyka - Creative Director/Experience Director, MELT
  • Anna Szkałuba – Art Director & Motion Designer
  • Beata Śliwińska „Barrakuz” - Visual & Graphic Designer
  • Olga Wroniewicz - Reżyserka, graficzka, PJATK
  • Vladi Kravets - Motion Designer, Feeders
  • Łukasz Słotwiński – Founder and Creative Director, s2dio
  • Adam Sternik – Senior copywriter, VMLY&R
  • Katarzyna Seredyńska – Dworzyńska – Postproducer, Grey
  • Filip Tomann – Partner, Timecode Film Production.

Pula nagród w konkursie wynosi 25 000 zł, a fundatorem nagród rzeczowych jest marka Wacom. Laureat tegorocznej edycji otrzyma nagrodę główną: 10 000 zł oraz tablet Wacom Intuos M. Dodatkowo każda z marek partnerskich przyzna własne wyróżnienia po 3 000 zł. Zwycięzców poznamy 15 grudnia.

Za nową odsłonę identyfikacji wizualnej 5 edycji konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA odpowiada s2dio a start wsparty jest zrealizowanym w nowej stylistyce spotem promocyjnym.

Źródło: Timecode Film Production

www.timecode.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sukces Gong i Game Changer na MIXX Awards Europe 2024
18 lipca br. podczas gali MIXX Awards Europe wręczone zostały nagrody za najlepsze kampanie marketingowe digital w Europie, które łączą kreatywne idee z efektywnymi rozwiązaniami. GONG oraz Game Changer (Group One) to jedyne agencje z Polski, które zostały wyróżnione w tym międzynarodowym konkursie. Nagrodzona kampania to "Miasto ING: Zhakowany koncert w Roblox", stworzona dla ING...
Pierwsi zagraniczni finaliści Konkursu Strefa Studenta
Po raz pierwszy w historii konkursu, w którym młodzi projektanci mieli za zadanie stworzyć projekt opakowania lub etykiety, do kolejnego etapu awansowała studentka z zagranicy! Wraz z pozostałymi jedenastoma osobami zaprezentuje swój projekt w II etapie w jednej z trzech kategorii: funkcjonalność i forma, szata graficzna, wrażenie.
Kampania Dziedzictwo Beko z nagrodą Cannes Lions
Kampania “The Beko Inheritance”, która w kwietniu br. podbiła serca europejskich konsumentów, otrzymała statuetkę podczas tegorocznej edycji jednego z najbardziej prestiżowych konkursów w branży reklamowej – Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Kreacja stworzona przez Beko we współpracy z agencją VML Germany &...
Nikon zachęca do udziału w The Comedy Wildlife Awards i publikuje wybór najbardziej efektownych prac z edycji 2024 – począwszy od trójgłowej żyrafy po wyjątkowo rozleniwionego leniwca. Zgłoszenia do konkursu wciąż trwają, a zdjęcia można wysyłać do 31 lipca.
Złote Spinacze 2024: zgłoszenia do 22. edycji konkursu
Już po raz dwudziesty drugi najlepsze kampanie public relations w Polsce zostaną wyłonione w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Zgłoszenia rozpoczęły się 10 lipca i potrwają do 8 września 2024 r.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764