logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startuje 5-ta edycja konkursu animacji reklamowej Timecode Akcja Animacja

   04.10.2022, przeczytano 900 razy
ilustracjastrzałka

4 października ruszyła piąta edycja konkursu TIMECODE AKCJA ANIMACJA, którego celem jest umożliwienie zaistnienia w branży kreatywnej zdolnym twórcom i twórczyniom animacji reklamowej. Konkurs odbywa się pod hasłem CSR, a jego organizatorem jest dom produkcyjny Timecode Film Production.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuje-5-ta-edycja-konkursu-animacji-reklamowej-timecode-akcja-animacja,397459,artykul.html

Zadanie uczestników polega na stworzeniu, w dowolnej technice animacyjnej, filmu do jednej z czterech ścieżek dźwiękowych, opracowanych przez partnera kreatywnego konkursu – agencję AdValue Engaged. Autorem tekstów jest Czesław Plawgo (senior copywriter, AdValue Engaged). Konkursowe ścieżki dźwiękowe zostały nagrane przez UCHO STUDIO i są dostępne na stronie: www.timecodeakcjaanimacja.pl  

- CSR to nie tylko silny trend, to już̇ element świadomego brandingu. Głównym celem marek nie jest już jedynie rozwój i większe przychody, ale także widoczny, pozytywny wpływ na otoczenie. Konsumenci chcą̨ wiedzieć́, jakie wartości są̨ bliskie danej marce, jakie działania wspiera, a jakim się̨ sprzeciwia; oczekują̨ od marek zaangażowania w kwestie społeczne i coraz częściej będą̨ wybierać́ brandy, z którymi się̨ utożsamiają̨. Marki mają tę świadomość́ i zwiększają̨ swoje zaangażowanie w projekty z obszaru CSR. To czego często im brakuje, to pomysłu jak o tym w atrakcyjny sposób opowiedzieć́. Dlatego w tym roku przekazujemy to zadanie w ręce młodych twórców, wychowanych na social mediach i nowych technikach animacji. Niech opowiedzą̨ o działaniach CSR naszych partnerów. W tym roku zaprosiliśmy do współpracy właśnie takie marki, którym zrównoważony rozwój i ochrona środowiska nie są obojętne. Są to: Asseco, Rossmann, Ergo-Hestia i Clovin. - powiedział Tomasz Dławichowski, CEO Timecode Film Production, organizator konkursu.

Spośród zgłoszonych prac, jury składające się z ekspertów w dziedzinie animacji, motion designu, grafiki oraz komunikacji marketingowej, wybierze pięciu półfinalistów, którzy zostaną zaproszeni na warsztaty kreatywne. Podczas spotkań z przedstawicielami partnerskich agencji, uczestnicy drugiego etapu będą dalej pracować nad swoimi animacjami. Następnie jury przyzna Grand Prix, a partnerzy własne wyróżnienia.

Prace oceniać będą:

  • Andrzej Pągowski - artysta grafik, Kreacja Pro.
  • Bartłomiej Szołajski – Creative Director, AdValue Engaged
  • Ruslana Nedashkivska - Senior Art Director, AdValue Engaged
  • Małgosia Drozdowska i Agnieszka Klimczak – Creative Partners, FCB & Milkman
  • Agnieszka Koćmierowska - Senior Art Director, McCann
  • Kuba Matyka - Creative Director/Experience Director, MELT
  • Anna Szkałuba – Art Director & Motion Designer
  • Beata Śliwińska „Barrakuz” - Visual & Graphic Designer
  • Olga Wroniewicz - Reżyserka, graficzka, PJATK
  • Vladi Kravets - Motion Designer, Feeders
  • Łukasz Słotwiński – Founder and Creative Director, s2dio
  • Adam Sternik – Senior copywriter, VMLY&R
  • Katarzyna Seredyńska – Dworzyńska – Postproducer, Grey
  • Filip Tomann – Partner, Timecode Film Production.

Pula nagród w konkursie wynosi 25 000 zł, a fundatorem nagród rzeczowych jest marka Wacom. Laureat tegorocznej edycji otrzyma nagrodę główną: 10 000 zł oraz tablet Wacom Intuos M. Dodatkowo każda z marek partnerskich przyzna własne wyróżnienia po 3 000 zł. Zwycięzców poznamy 15 grudnia.

Za nową odsłonę identyfikacji wizualnej 5 edycji konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA odpowiada s2dio a start wsparty jest zrealizowanym w nowej stylistyce spotem promocyjnym.

Źródło: Timecode Film Production

www.timecode.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SOFTSWISS laureatem nagrody Eventex Award za Kids Camp
SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna, zdobyła nagrodę Eventex Award 2025 w kategorii Corporate Event za projekt Kids Camp. Program został stworzony z myślą o wspieraniu pracowników poprzez zaangażowanie ich dzieci w wyjątkowe, transgraniczne doświadczenie. To prestiżowe wyróżnienie plasuje SOFTSWISS obok takich marek jak Disney, Nike czy...
Performics ponownie z tytułem Agencji Roku
Agencja marketingu efektywnościowego Performics, należąca do Publicis Groupe, po raz kolejny nagrodzona tytułem Agency of the Year w międzynarodowym konkursie Performance Marketing Diamonds EU 2025, organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej (e-Izbę).
Znamy zwycięzców konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2025
Najważniejsza wiadomość w branży marketingu efektywnościowego w tym sezonie to ogłoszenie laureatów 7. edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2025 e-Izby. W piątek, podczas wielkiego towarzyskiego wydarzenia, jakim była Diamentowa Gala, przekonaliśmy się kto dołączył do strefy performance’owej mocy, a kto utrwalił w niej swoją pozycję.
Finaliści Sony Future Filmmaker Awards 2025
Organizatorzy konkursu Sony Future Filmmaker Awards ogłosili nazwiska 30 filmowców, którzy znaleźli się na krótkiej liście tegorocznej edycji. O ich wyborze zadecydowała wyjątkowa oryginalność filmów, które mogli zgłaszać w jednej z czterech kategorii: film fabularny, film dokumentalny, animacja i filmy studenckie. W nagrodę wszyscy finaliści otrzymają zaproszenie na...
Patrycja Rusnak i Anna Kwiatkowska w jury KTR
Dwie reprezentantki VML znalazły się w gronie jurorów tegorocznego konkursu KTR w kategoriach Entertainment i For Good.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764