logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startuje 6. Łódź Design Festival

   18.10.2012, przeczytano 1246 razy
ilustracjastrzałka
Fragment zeszłorocznej ekspozycji

18 października startuje 6. Łódź Design Festival - międzynarodowy festiwal w całości poświęcony wzornictwu. W tym roku, w ramach kilkudziesięciu ekspozycji w całej Łodzi, zostanie zaprezentowanych ponad 1 100 obiektów autorstwa przeszło 640 projektantów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuje-6.-lodz-design-festival,16979,artykul.html

Poza wystawami ważnym punktem tegorocznego festiwalu jest Forum: Design&Architektura. To przestrzeń, w której publiczność będzie miała okazję nie tylko wysłuchać znawców designu - projektantów, producentów i kuratorów, ale i podyskutować z nimi oraz wymienić się doświadczeniami. W ciągu pięciu dni poruszone zostaną aktualne zagadnienia dotyczące zmian zachodzących w świecie i nowych metod pracy projektantów. Będzie można porozmawiać o User Experience, Design Thinking, kondycji polskiego designu oraz o architekturze. W Polsce nieczęsto zdarza się, że tylu znakomitych ekspertów z branży designu i architektury, z różnych części świata (od Kalifornii po Tampere), można spotkać w jednym miejscu i czasie.

W programie festiwalu znajdują się także: warsztaty - ruszyły zapisy, projekcje filmowe, Edukreacja - oferta zajęć dla dzieci, Przegląd Portfolio - ruszyły zapisy, kiermasz Remade Market...

Tegoroczna edycja festiwalu odbywa się dzięki wsparciu Urzędu Miasta Łodzi, Ceramiki Paradyż oraz licznych partnerów.

Źródło: Łódź Art Center,

www.lodzdesign.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764