logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startuje drugi sezon programu „To ma sens”

  PR 26.02.2021, przeczytano 743 razy
ilustracjastrzałka

Ponad 15 mln wyświetleń na Facebooku i dotarcie do 5 mln osób – takie wyniki oglądalności osiągnął pierwszy sezonu naszego autorskiego programu „TO MA SENS”. Liczby mówią same za siebie i ułatwiły nam podjęcie decyzji o kontynuowaniu tego formatu w naszych mediach społecznościowych. Pomysłów na kolejne odcinki nie brakuje, dlatego już dziś, 25 lutego, startujemy z drugą edycją programu, w której widzowie będą mogli zobaczyć nową prowadzącą – dziennikarkę i prezenterkę – Gabi Drzewiecką.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuje-drugi-sezon-programu-_to-ma-sens_,390402,artykul.html

W pierwszym 10-odcinkowym sezonie programu „TO MA SENS” gościliśmy wiele znakomitych postaci, m.in. Ewę Pajor, reprezentantkę Polski w piłce nożnej, Łukasza Orbitowskiego, pisarza i laureata Paszportów Polityki, czy Przemysława Świercza, kapitana reprezentacji Polski w Amp Futbolu.

W jakich tematach szukaliśmy sensu? W tych związanych z technologią 5G, ewolucją internetu oraz smartfonów, kobiecym futbolu i amp futbolu, a nawet analizując możliwe wizje przyszłości. To już jednak za nami, a lada chwila startujemy z odświeżoną formułą programu, w której nie zabraknie nowych tematów i niespodzianek.

Nowa twarz drugiego sezonu

Do męskiego grona prowadzących „TO MA SENS” dołącza popularna dziennikarka, prezenterka radiowa i telewizyjna – Gabi Drzewiecka, która zastąpi na tym miejscu Jankesa i razem ze nowymi gośćmi poruszy tematy związane z rozrywką i kulturą. Strażnikiem tematów technologicznych niezmiennie pozostaje Karol Wójcicki (znany z „Z głową w gwiazdach”), zaś na polu sportowym ponownie zobaczymy Mateusza Święcickiego i Filipa Kapicę, czyli duet 2AngryMen.

Gośćmi naszych przebojowych prowadzących w tym sezonie będą blogerzy filmowi i technologiczni, futurolodzy, specjaliści od bezpieczeństwa w sieci, osoby z branży muzycznej oraz komentatorzy sportowi i trenerzy piłkarscy.

Przed nami pierwszy odcinek nowej serii. Już dziś na naszych kanałach YouTubie oraz Facebooku zadebiutuje Gabi Drzewiecka, która wraz z gościem odcinka – redaktorem naczelnym serwisu naekranie.pl, Dawidem Muszyńskim, porozmawia o tym, czy mnogość serwisów streamingowych to błogosławieństwo, czy raczej przekleństwo.

Za koncepcję i przygotowanie materiałów do programu "TO MA SENS" odpowiada VMLY&R.

Źródło: T-Mobile

www.t-mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764