logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startuje festiwal fotograficzny Fotocamp 2018

  PR 07.06.2018, przeczytano 670 razy
ilustracjastrzałka

Już 14 czerwca 2018 r. wystartuje festiwal fotograficzny FotoCamp 2018 organizowany przez uznanych fotografów związanych z magazynem National Geographic Polska. Podczas trzydniowego wydarzenia będzie można porozmawiać z najlepszymi polskimi twórcami, laureatami prestiżowych nagród – w tym Grand Press Photo, którzy opowiedzą o wyzwaniach w pracy fotografa. Gośćmi wydarzenia będą m.in. Maciek Nabrdalik (Ambasador Canon), Maciek Moskwa czy Tomasz Tomaszewski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuje-festiwal-fotograficzny-fotocamp-2018,36789,artykul.html

Podczas festiwalu spotkać się będzie można np. z Marcinem Zaborowskim, fotografem dokumentalnym, który z National Geographic współpracuje od 2009 roku. Zdobywca Grand Press Photo w 2014 r. opowie o doborze sprzętu do realizacji własnych projektów fotograficznych, a odbył ich już kilka, m.in. do Tybetu i Indii, gdzie fotografował Dalajlamę XIV. Aktualnie pracuje nad długoterminowym projektem dokumentalnym o prześladowanej mniejszości muzułmańskiej z południowej Azji (znanej jako Rohingja).

Uczestnicy FotoCampu będą mogli przetestować także szerokie portfolio sprzętu Canon – aparaty, obiektywy i akcesoria.

To pierwsza edycja imprezy, która w założeniu ma charakter luźnych warsztatów plenerowych i wspólnej wymiany doświadczeń. Przez trzy dni i trzy noce organizatorzy przygotowali kilkadziesiąt warsztatów, spotkań i prezentacji. Poprowadzą je wybitni fotografowie w swoich dziedzinach.

Lista wszystkich uczestników:

  • TOMASZ TOMASZEWSKI
  • ADAM NURKIEWICZ
  • MAREK ARCIMOWICZ
  • PAWEŁ MŁODKOWSKI
  • IWONA EL TANBOULI
  • MARCIN ZABOROWSKI
  • KRYSTIAN BIELATOWICZ
  • WOJCIECH GRZĘDZIŃSKI
  • MACIEK NABRDALIK
  • JOANNA KINOWSKA
  • MIKOŁAJ NOWACKI
  • MACIEJ MOSKWA
  • ADAM BRZOZA
  • TOMASZ SIKORA
  • ROBERT WOLAŃSKI

Nietypowa konwencja festiwalu czyni FotoCamp 2018 wyjątkowym wydarzeniem – będzie można nie tylko posłuchać najlepszych i uczyć się od nich, ale przede wszystkim zaproszeni fotografowie będą dostępni dla uczestników przez cały czas imprezy. Luźna konwencja festiwalu zakłada także wieczorne rozmowy przy ognisku i koncerty zespołów WOLNA GRUPA BUKOWINA, FOLIBA i JAZZGOT. Wszystko to odbędzie się w pięknej scenerii Karkonoszy.

Bogata oferta warsztatów jest skierowana zarówno do amatorów, jak i zaawansowanych fotografów. Dodatkowo organizatorzy zaprosili do współpracy producentów czołowych marek technologicznych, którzy zaprezentują swój sprzęt i produkty w trakcie imprezy. Dzięki temu uczestnicy będą mieli możliwość zapoznania się z najnowszymi rozwiązaniami optycznymi – aparatami, obiektywami, drukarkami czy akcesoriami. Przewidziano także czas na przeglądy portfolio uczestników.

Bilety (wersja standard) dostępne są w serwisie biletin.pl. W ramach pakietu zapewniane jest wyżywienie (śniadania i obiadokolacje) oraz nocleg na Camp66. Można też wybrać nieco tańsze wejściówki z opcją bez noclegu. Dostępne są również wejściówki jednodniowe. Dzieci do lat 8 uczestniczą bezpłatnie, młodzież do 18. roku życia ma 50% zniżki.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764