logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startuje Festiwaldruku.pl

   11.09.2018, przeczytano 544 razy
ilustracjastrzałka

Największa w drugiej połowie roku impreza wystawiennicza w branży poligraficznej obchodzi w tym roku wyjątkową, 10. edycję. Jubileuszowe targi rozpoczynają się już w środę w EXPO XXI Warszawa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuje-festiwaldruku.pl,37865,artykul.html

Wrześniowe święto branży poligrafii reklamowej  z czołowymi dostawcami mediów i maszyn, oprócz prezentacji najnowszych i najciekawszych rozwiązań w dziedzinie druku i usług z nim związanych, daje możliwość udziału w wyjątkowych wydarzeniach towarzyszących. Podobnie jak w ubiegłym roku, targom towarzyszyć będą liczne: konferencje, warsztaty, pokazy, szkolenia oraz konkursy branżowe.  Wystawcy stawiają na aktywne uczestnictwo w targach i przyciągnięcie odwiedzających dodatkowymi atrakcjami. Nie zabraknie targowych premier wielozadaniowych urządzeń i instalacji maszyn do druku.

  • Szczegółowe zapowiedzi dostępne są w specjalnym przewodniku: TUTAJ[PDF]
  • Lista wystawców: TUTAJ

Wydarzeniu towarzyszyć będzie kolejna edycja Raportu Dostawców Mediów i Maszyn – największej publikacji o rynku poligrafii reklamowej.

FestiwalDruku.pl odbywa się w EXPO XXI Warszawa, 12-13 września od 10.00-17.00. Wstęp dla osób związanych z branżą reklamowo-poligraficzną jest bezpłatny.

Partnerem strategicznym targów jest firma Ulotki.pl. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,


wiadomość usunięta z przyczyn regulaminowych (trollowanie)

,

Mam świetny pomysł dla redakcji Signs - codzienne odliczanie do imprez. W formie artykułuł pod wiele mówiącym tytułem "Jeszcze X dni do..." gdzie X oznacza liczbę dni, zmienną w czasie.

Będzie treści od groma, ludzie będą mieli co czytać i najważniejsze - NIKT nie zapomni, że ma iść na festiwal czy warsztaty.
  

avatar użytkownika
,

Dziękujemy, rozważymy ten pomysł i odezwiemy się w najbliższym czasie.  

,

Czasem mam taki pomocowy nastrój i wtedy pomagam.
  

avatar użytkownika
,

Sobie?  

,

Nie mierz innych swoją miarą.  

Najnowsze w tym dziale

Druk sublimacyjny na nowo – HP Stitch
W kwietniu br. firma HP ogłosiła wprowadzenie nowej serii urządzeń HP Stitch S przeznaczonych do bezpośredniego i pośredniego druku tekstyliów. Nowa technologia HP to przede wszystkim nowoczesne podejście do druku tkanin. Charakteryzuje je dużo większa wygoda użytkowania oraz lepsze, w porównaniu z klasyczną technologią sublimacyjną, rezultaty. Nowa linia urządzeń dedykowana...
360e-com – nowa spółka na rynku e-commerce, oferująca kompleksową usługę w zakresie retargetingu – omnichannel retargeting, wspiera markę ORSAY w działaniach remarketingu. Po sukcesie działań na rynku polskim ORSAY zdecydował się na działania na innych rynkach europejskich. Niemieccy konsumenci okazali się najbardziej podatni na działania 360e-com.
38PR & Content Communication odpowiada za komunikację i kompleksową organizację wydarzeń w ramach kampanii ibis MUSIC w Europie Wschodniej. Prowadzone działania obejmują: media relations, współpracę z managementem artystów, celebrytami i influencerami, a także pełną obsługę techniczną eventów.
Marka Fantasia prezentuje nowe smaki współpracując z Femi Stories
Dwie marki, doskonale znające potrzeby kobiet, połączyły wrażliwość, kreatywność i nieszablonowe podejście do rzeczywistości. Marka Fantasia wraz z projektantkami z Femi Stories, zaprasza konsumentki do niezwykłego świata inspiracji.
In-Store Media Polska: Rebranding marki Nałęczowianka w sieci Carrefour
Firma in-Store Media Polska zrealizowała kompleksowy projekt rebrandingu dla marki Nałęczowianka w sieci Carrefour. Akcja objęła bramy, naklejki dywanowe, bramki wejściowe, stoppery oraz wózki konsumenckie. Dzięki nowej identyfikacji wizualnej marka Nałęczowianka jeszcze bardziej wyróżnia się na półce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764