logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startuje Gizmi Influencer Boot Camp

  PR 12.11.2021, przeczytano 838 razy
ilustracjastrzałka

15 listopada br. rozpoczyna się pierwsze w Polsce wydarzenie łączące edukację z konkursem dla twórców internetowych - Influencer Boot Camp. Przez kolejne 10 dni cyklu bezpłatnych webinarów branżowi eksperci podzielą się swoim know-how, przemyśleniami i rekomendacjami, podpowiadając jak zamienić followersów w klientów. Zwieńczeniem części edukacyjnej projektu będzie konkurs, który rozpoczyna się 29 listopada i potrwa do 26 grudnia 2021 roku. W jego ramach zaplanowano dwa rodzaje rankingów: główny i cztery rankingi tygodniowe. Uczestnicy mogą dołączyć do projektu na każdym etapie jego trwania. Niezależnie od pozycji osiągniętej w rankingu wszyscy są wygrani.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuje-gizmi-influencer-boot-camp,393726,artykul.html

- Nawet popularni twórcy internetowi poszukują nowych sposobów na to, jak zamienić swoich followersów w klientów. Na każdym etapie rozwoju działania w sieci warto poszukiwać nowych inspiracji, pogłębiać wiedzę i testować swoje umiejętności na różnych płaszczyznach. Gdybym zaczynał od nowa, chciałbym wziąć udział w projekcie, który pozwoli mi zdobyć wiedzę, doszlifować ją – jako ekspert, jako influencer i jako osoba, która chce dostarczać realną wartość swoim odbiorcom, a później to zaufanie zmonetyzować dzięki moim umiejętnościom lub wiedzy. Z tej idei narodziła się koncepcja Influencer Boot Camp – mówi Andrzej Tucholski, psycholog biznesu i twórca internetowy, który spędził dekadę w Top30 najbardziej wpływowych blogerów w Polsce, ambasador akcji.

Organizatorzy akcji wraz z zaproszonymi do projektu ekspertami - doświadczonymi twórcami treści internetowych pokażą, że cyfrowe zarabianie na swojej wiedzy jest możliwe i że nie wymaga rozbudowanych narzędzi, by stworzyć skuteczną platformę sprzedażową.

Inicjatywa Influencer Boot Camp w pierwszym etapie to cykl 10 webinarów wypełnionych wiedzą o tym, jak osiągnąć sukces w Internecie.

Doświadczeniem dzielić się będą m.in.:

  • Andrzej Tucholski – psycholog biznesu i twórca internetowy, ambasador akcji
  • Monika Czaplicka – socjolog, ekspert ds. marketingu w mediach społecznościowych
  • Kinga Rak – redaktorka, specjalistka rynku self-publishing,
  • Rynn Rysuje (Katarzyna Gabrysz) – popularna rysowniczka internetowa,
  • Jacek Kłosiński – autor bloga o zarządzaniu i stawianiu pierwszych kroków w biznesie.

Szkolenia zostały podzielone na cztery bloki tematyczne:

  • Tworzenie i udoskonalanie własnych platform Social Media,
  • Jak budować atrakcyjne dla odbiorców treści i promować się w kanałach społecznościowych,
  • Jak od podstaw stworzyć produkt cyfrowy, który się sprzedaje,
  • Doskonalenie świadomości biznesowej w zakresie rozumienia potrzeb odbiorców.

Kto może być uczestnikiem projektu?

Każda osoba, która tworzy treści cyfrowe. Ekspert, bloger, niezależny profesjonalista lub popularny influencer, który dzieli się w sieci swoją wiedzą lub swoimi umiejętnościami i chce zwiększyć swoją cyfrową publiczność, zmieniając swoje usługi lub produkty w dobrze prosperujący biznes w sieci. Nie ma znaczenia, czy dana osoba ma doświadczenie w tym obszarze, czy dopiero zaczyna swoją przygodę z biznesem online. Organizatorzy wydarzenia ułożyli program cyklu edukacyjnego, aby każdy znalazł w nim inspirację na miarę swoich potrzeb na każdym etapie rozwoju działalności w sieci.

Program edukacyjny z pulą nagród dla uczestników

Zwieńczeniem części edukacyjnej projektu będzie unikalny konkurs, w którym niezależnie od końcowej pozycji osiągniętej w rankingu wszyscy są wygrani. Pula nagród wyniesie ponad 150 000 złotych.

Konkurs rozpocznie się 29 listopada i potrwa przez cztery tygodnie, do 26 grudnia 2021 roku. W konkursie będzie mógł wziąć udział każdy twórca internetowy, niezależnie od liczebności jego odbiorców czy doświadczenia, który chce zmierzyć się z problemem zamienienia swoich odbiorców w klientów. W ramach konkursu oprócz głównego rankingu podsumowującego miesiąc rywalizacji zaplanowano także cztery rankingi tygodniowe, dzięki którym możliwe będzie dołączenie do konkursu na każdym etapie jego trwania. W celu zapewnienia równych szans wszystkim uczestnikom konkursu, bez względu na liczbę obserwujących czy poziom zaawansowania, rywalizacja będzie przebiegała w dwóch równoległych kategoriach:

  • wolumen sprzedaży – liczony jako liczba transakcji sprzedaży bez względu na jej wartość,
  • wartość sprzedaży w złotówkach – liczona jako suma wartości wszystkich transakcji sprzedaży.

- Projektując Influencer Boot Camp myśleliśmy o zapewnieniu unikalnej wartości na każdym etapie akcji. Proponujemy uczestnikom wiedzę o atrakcyjnej obecności i skutecznej sprzedaży w sieci, przekazaną przez starannie dobrane grono popularnych influencerów oraz ekspertów w swoich dziedzinach, zależało nam bowiem na tym, żeby w projekcie każdy był wygrany. Łączna pula nagród pieniężnych i rzeczowych to ponad 150 000 złotych, więc zarówno w części edukacyjnej, jak i konkursowej, każdy ma szansę znaleźć coś dla siebie – mówi Michał Kiełpiński, współtwórca Gizmi.io.

Laureatów konkursu poznamy w styczniu 2022 roku podczas uroczystego spotkania połączonego z wręczeniem wyróżnień w rankingach tygodniowych oraz rankingu głównym. Dla zwycięzców przewidzianych jest 30 nagród pieniężnych o łącznej wartości ponad 150 tys. zł oraz - dla każdego z wyróżnionych - 12-miesięczny bezpłatny okres korzystania z platformy Gizmi.io

Partnerstwo Merytoryczne Influencer Boot Camp objął Influencers LIVE Wrocław, największe dziś wydarzenie dla Twórców Internetowych w Polsce, którego następna edycja odbędzie się w maju 2022 roku.

Źródło: Gizmi.io

www.gizmi.io

Dodatkowe informacje:

PARTNERZY WYDARZENIA

Partner Merytoryczny
Influencers LIVE Wrocław, CIC Warsaw

Partnerzy Medialni
AdMonkey.pl, Magazyn MARKETER+, NowyMarketing.pl, Magazyn Tygrysy Biznesu SprawnyMarketing.pl.

Ambasador akcji: Andrzej Tucholski, psycholog biznesu i strateg "od skuteczności". Prowadzi bloga, YouTube'a, podcast, a także komiks na Instagramie poświęcone ogarnięciu w życiu i wysokosprawczości. Członek kadry Uniwersytetu SWPS oraz AGH. Tworzy internety od 2004 roku, a od 2012 uczy innych, jak mądrze budować zasięgi, wpływ i etyczne zarobki w Internecie. Po dekadzie w rankingu TOP30 "Najbardziej wpływowi blogerzy w Polsce" przeniesiono go do Hall of Fame, by nie zapychał miejsca. Regularnie wypowiada się jako komentator w mediach. Prowadził szkolenia m.in. dla ACCA, Blog Forum Gdańsk, Blog Conference Poznań, Influencer's Live Wrocław, Career Expo, WOŚP, ZHP, a także dwukrotnie stanął na scenie konferencji TEDx. Był współtwórcą komunikacji, a także elementem aktywacji wizerunkowych dla kilkudziesięciu marek. Po nocach pisze scenariusze, a także pije trochę za dużo kawy.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764