logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startuje Gizmi Influencer Boot Camp

  PR 12.11.2021, przeczytano 692 razy
ilustracjastrzałka

15 listopada br. rozpoczyna się pierwsze w Polsce wydarzenie łączące edukację z konkursem dla twórców internetowych - Influencer Boot Camp. Przez kolejne 10 dni cyklu bezpłatnych webinarów branżowi eksperci podzielą się swoim know-how, przemyśleniami i rekomendacjami, podpowiadając jak zamienić followersów w klientów. Zwieńczeniem części edukacyjnej projektu będzie konkurs, który rozpoczyna się 29 listopada i potrwa do 26 grudnia 2021 roku. W jego ramach zaplanowano dwa rodzaje rankingów: główny i cztery rankingi tygodniowe. Uczestnicy mogą dołączyć do projektu na każdym etapie jego trwania. Niezależnie od pozycji osiągniętej w rankingu wszyscy są wygrani.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuje-gizmi-influencer-boot-camp,393726,artykul.html

- Nawet popularni twórcy internetowi poszukują nowych sposobów na to, jak zamienić swoich followersów w klientów. Na każdym etapie rozwoju działania w sieci warto poszukiwać nowych inspiracji, pogłębiać wiedzę i testować swoje umiejętności na różnych płaszczyznach. Gdybym zaczynał od nowa, chciałbym wziąć udział w projekcie, który pozwoli mi zdobyć wiedzę, doszlifować ją – jako ekspert, jako influencer i jako osoba, która chce dostarczać realną wartość swoim odbiorcom, a później to zaufanie zmonetyzować dzięki moim umiejętnościom lub wiedzy. Z tej idei narodziła się koncepcja Influencer Boot Camp – mówi Andrzej Tucholski, psycholog biznesu i twórca internetowy, który spędził dekadę w Top30 najbardziej wpływowych blogerów w Polsce, ambasador akcji.

Organizatorzy akcji wraz z zaproszonymi do projektu ekspertami - doświadczonymi twórcami treści internetowych pokażą, że cyfrowe zarabianie na swojej wiedzy jest możliwe i że nie wymaga rozbudowanych narzędzi, by stworzyć skuteczną platformę sprzedażową.

Inicjatywa Influencer Boot Camp w pierwszym etapie to cykl 10 webinarów wypełnionych wiedzą o tym, jak osiągnąć sukces w Internecie.

Doświadczeniem dzielić się będą m.in.:

  • Andrzej Tucholski – psycholog biznesu i twórca internetowy, ambasador akcji
  • Monika Czaplicka – socjolog, ekspert ds. marketingu w mediach społecznościowych
  • Kinga Rak – redaktorka, specjalistka rynku self-publishing,
  • Rynn Rysuje (Katarzyna Gabrysz) – popularna rysowniczka internetowa,
  • Jacek Kłosiński – autor bloga o zarządzaniu i stawianiu pierwszych kroków w biznesie.

Szkolenia zostały podzielone na cztery bloki tematyczne:

  • Tworzenie i udoskonalanie własnych platform Social Media,
  • Jak budować atrakcyjne dla odbiorców treści i promować się w kanałach społecznościowych,
  • Jak od podstaw stworzyć produkt cyfrowy, który się sprzedaje,
  • Doskonalenie świadomości biznesowej w zakresie rozumienia potrzeb odbiorców.

Kto może być uczestnikiem projektu?

Każda osoba, która tworzy treści cyfrowe. Ekspert, bloger, niezależny profesjonalista lub popularny influencer, który dzieli się w sieci swoją wiedzą lub swoimi umiejętnościami i chce zwiększyć swoją cyfrową publiczność, zmieniając swoje usługi lub produkty w dobrze prosperujący biznes w sieci. Nie ma znaczenia, czy dana osoba ma doświadczenie w tym obszarze, czy dopiero zaczyna swoją przygodę z biznesem online. Organizatorzy wydarzenia ułożyli program cyklu edukacyjnego, aby każdy znalazł w nim inspirację na miarę swoich potrzeb na każdym etapie rozwoju działalności w sieci.

Program edukacyjny z pulą nagród dla uczestników

Zwieńczeniem części edukacyjnej projektu będzie unikalny konkurs, w którym niezależnie od końcowej pozycji osiągniętej w rankingu wszyscy są wygrani. Pula nagród wyniesie ponad 150 000 złotych.

Konkurs rozpocznie się 29 listopada i potrwa przez cztery tygodnie, do 26 grudnia 2021 roku. W konkursie będzie mógł wziąć udział każdy twórca internetowy, niezależnie od liczebności jego odbiorców czy doświadczenia, który chce zmierzyć się z problemem zamienienia swoich odbiorców w klientów. W ramach konkursu oprócz głównego rankingu podsumowującego miesiąc rywalizacji zaplanowano także cztery rankingi tygodniowe, dzięki którym możliwe będzie dołączenie do konkursu na każdym etapie jego trwania. W celu zapewnienia równych szans wszystkim uczestnikom konkursu, bez względu na liczbę obserwujących czy poziom zaawansowania, rywalizacja będzie przebiegała w dwóch równoległych kategoriach:

  • wolumen sprzedaży – liczony jako liczba transakcji sprzedaży bez względu na jej wartość,
  • wartość sprzedaży w złotówkach – liczona jako suma wartości wszystkich transakcji sprzedaży.

- Projektując Influencer Boot Camp myśleliśmy o zapewnieniu unikalnej wartości na każdym etapie akcji. Proponujemy uczestnikom wiedzę o atrakcyjnej obecności i skutecznej sprzedaży w sieci, przekazaną przez starannie dobrane grono popularnych influencerów oraz ekspertów w swoich dziedzinach, zależało nam bowiem na tym, żeby w projekcie każdy był wygrany. Łączna pula nagród pieniężnych i rzeczowych to ponad 150 000 złotych, więc zarówno w części edukacyjnej, jak i konkursowej, każdy ma szansę znaleźć coś dla siebie – mówi Michał Kiełpiński, współtwórca Gizmi.io.

Laureatów konkursu poznamy w styczniu 2022 roku podczas uroczystego spotkania połączonego z wręczeniem wyróżnień w rankingach tygodniowych oraz rankingu głównym. Dla zwycięzców przewidzianych jest 30 nagród pieniężnych o łącznej wartości ponad 150 tys. zł oraz - dla każdego z wyróżnionych - 12-miesięczny bezpłatny okres korzystania z platformy Gizmi.io

Partnerstwo Merytoryczne Influencer Boot Camp objął Influencers LIVE Wrocław, największe dziś wydarzenie dla Twórców Internetowych w Polsce, którego następna edycja odbędzie się w maju 2022 roku.

Źródło: Gizmi.io

www.gizmi.io

Dodatkowe informacje:

PARTNERZY WYDARZENIA

Partner Merytoryczny
Influencers LIVE Wrocław, CIC Warsaw

Partnerzy Medialni
AdMonkey.pl, Magazyn MARKETER+, NowyMarketing.pl, Magazyn Tygrysy Biznesu SprawnyMarketing.pl.

Ambasador akcji: Andrzej Tucholski, psycholog biznesu i strateg "od skuteczności". Prowadzi bloga, YouTube'a, podcast, a także komiks na Instagramie poświęcone ogarnięciu w życiu i wysokosprawczości. Członek kadry Uniwersytetu SWPS oraz AGH. Tworzy internety od 2004 roku, a od 2012 uczy innych, jak mądrze budować zasięgi, wpływ i etyczne zarobki w Internecie. Po dekadzie w rankingu TOP30 "Najbardziej wpływowi blogerzy w Polsce" przeniesiono go do Hall of Fame, by nie zapychał miejsca. Regularnie wypowiada się jako komentator w mediach. Prowadził szkolenia m.in. dla ACCA, Blog Forum Gdańsk, Blog Conference Poznań, Influencer's Live Wrocław, Career Expo, WOŚP, ZHP, a także dwukrotnie stanął na scenie konferencji TEDx. Był współtwórcą komunikacji, a także elementem aktywacji wizerunkowych dla kilkudziesięciu marek. Po nocach pisze scenariusze, a także pije trochę za dużo kawy.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

To już kolejny edukacyjny webinar, którego organizatorem jest agencja e-marketingowa Ideo Force. Tym razem wydarzenie będzie w pełni poświęcone tematyce UX. W jego trakcie uczestnicy otrzymają dawkę eksperckiej wiedzy z zakresu User Experience, którą będą mogli wykorzystać we własnym e-biznesie. Webinar odbędzie się 25 sierpnia o godz. 13.00 i będzie prowadzony na...
Rafał Wasyluk członkiem Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego
Rafał Wasyluk, head of EMEA Commerce Centre of Excellence w VMLY&R, dołączył do grona członków Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego.
VMLY&R została sklasyfikowana jako Lider w najnowszym raporcie „The Forrester Wave: Marketing Creative And Content Services, Q3 2022”. VMLY&R, globalna agencja marketingowa zatrudniająca ponad 13000 osób na sześciu kontynentach, znalazła się wśród wybranych agencji zaproszonych przez firmę badawczą do udziału w ocenie. Agencja VMLY&R wykazała...
Kampania Aldi: Cośki idą do szkoły
„ALDI ma to COŚ do szkoły” to kolejna kampania taktyczna zrealizowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „ALDI ma to COŚ”.
Orion Media Group przystępuje do grona firm członkowskich IAB Polska
Do firm członkowskich IAB Polska przystąpiła firma ORION MEDIA GROUP - niezależny dom mediowy działający od 2013 roku w marketingu internetowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764