logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startuje kampania „Kia Eko Drivers”

  PR 20.11.2020, przeczytano 173 razy
ilustracja

W tym tygodniu wystartowała kampania promująca program „Kia Eko Drivers” skierowany do posiadaczy instalacji fotowoltaicznej. Specjalna oferta dotyczy modeli elektrycznych oraz hybrydowych Plug-in. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuje-kampania-_kia-eko-drivers_,389258,artykul.html

Kia Motors Polska uruchomiła kampanię promującą program „Kia Eko Drivers”. Oferta jest skierowana do posiadaczy instalacji fotowoltaicznej i obejmuje promocyjne finasowanie oraz rabat do 13 000 PLN na modele XCeed Plug-in Hybrid, Ceed Kombi Plug-in Hybrid, Niro Plug-in Hybrid oraz e-Niro i e-Soul (tylko rabat). Z programu „Kia Eko Drivers” mogą skorzystać zarówno osoby prywatne, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa. Oferta ważna jest do 31 grudnia 2020 i dotyczy modeli z roku produkcji 2020.

Kampania, która rozpoczęła się 18 listopada, potrwa do 20 grudnia. Będzie obejmować emisję spotów w kanałach online wideo. W ramach zaplanowanych działań wykorzystany będzie również display, mobile, e-mailing oraz działania SEM. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Havas Media. Za przygotowanie spotu i kreację online odpowiada agencja Interactive Partners.

Źródło: Havas Media Sp. z o.o.

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trwa ogólnopolska Wielka Recykloteria Pro Nature firmy Henkel
Firma Henkel rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię promocyjną produktów z linii Pro Nature, których opakowania pochodzą nawet w 100% z recyklingu. Od 1 października do 31 listopada będzie można wziąć udział w ogólnopolskiej Wielkiej Recykloterii z atrakcyjnymi nagrodami.
OKI Europe oferuje pakiet Business Agility Pack, który pomaga firmom dostosować się do zmiennych warunków rynkowych
Pakiet Business Agility Pack o wartości 2200 PLN*, stanowiący część kampanii „Adapt Today” firmy OKI Europe, pomoże firmom w szybkim produkowaniu, drukowaniu i umieszczeniu komunikacji wizualnej na żądanie
Rynek karmiony pandemią, rekordowe wydatki na Big Data
Mimo trwającej pandemii, w tym roku firmy na całym świecie przeznaczą rekordową kwotę ponad 41 mld USD na cyfrowe informacje, wynika z analizy Cloud Technologies. Warszawska spółka Big Data opublikowała trzecią edycję raportu Global Data Market Size 2017-2021, który jako jedyny na rynku analizuje wielkość globalnej sprzedaży danych.
Douglas otwiera nowy koncept perfumerii w Sopocie
Nowa perfumeria Douglas znajduje się w najbardziej prestiżowej części miasta przy ulicy Bohaterów Monte Cassino w Sopocie. Nowy design i wyjątkowy asortyment podkreśla butikowy charakter filii, która w ten sposób znakomicie wpisuje się w charakter otoczenia.  Na fanów luksusowych kosmetyków, w innowacyjnie urządzonej, eleganckiej przestrzeni o...
Komunikacja sklepów internetowych
Ponad ¾ sklepów internetowych promuje swoją ofertę w mediach społecznościowych. Tymczasem, dla kupujących kanałami poznawania zakupowych ofert są kolejno: e-mail, SMS, wyszukiwarka Google, porównywarki cenowe, a dopiero potem media społecznościowe - z wynikiem 38 proc. Nowy raport “Komunikacja sklepów internetowych” od SMSAPI i Shoper przygląda...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764