logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startuje kampania „Kia Eko Drivers”

  PR 20.11.2020, przeczytano 494 razy
ilustracja

W tym tygodniu wystartowała kampania promująca program „Kia Eko Drivers” skierowany do posiadaczy instalacji fotowoltaicznej. Specjalna oferta dotyczy modeli elektrycznych oraz hybrydowych Plug-in. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuje-kampania-_kia-eko-drivers_,389258,artykul.html

Kia Motors Polska uruchomiła kampanię promującą program „Kia Eko Drivers”. Oferta jest skierowana do posiadaczy instalacji fotowoltaicznej i obejmuje promocyjne finasowanie oraz rabat do 13 000 PLN na modele XCeed Plug-in Hybrid, Ceed Kombi Plug-in Hybrid, Niro Plug-in Hybrid oraz e-Niro i e-Soul (tylko rabat). Z programu „Kia Eko Drivers” mogą skorzystać zarówno osoby prywatne, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa. Oferta ważna jest do 31 grudnia 2020 i dotyczy modeli z roku produkcji 2020.

Kampania, która rozpoczęła się 18 listopada, potrwa do 20 grudnia. Będzie obejmować emisję spotów w kanałach online wideo. W ramach zaplanowanych działań wykorzystany będzie również display, mobile, e-mailing oraz działania SEM. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Havas Media. Za przygotowanie spotu i kreację online odpowiada agencja Interactive Partners.

Źródło: Havas Media Sp. z o.o.

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Obiektyw Voigtlander APO Lanthar I 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
Heytex Ecotex Frontlit w ofercie Antalis
Baner, który nie zawiera PVC? Materiał, który jest ultralekki, ale superwytrzymały? Wakacje już się zaczęły, ale nasi Zieloni Bohaterowie nie zwalniają tempa. Powitajcie jedną z naszych nowości – Heytex Ecotex Frontlit.
Pils odświeża identyfikację i komunikację
„Nasz PrzePils na piwo” to hasło kampanii reklamowej Lecha Pils promującej nowe opakowania piwa, prosto z Wielkopolski. Marka wprowadza na rynek butelki i puszki w nowej szacie graficznej, podkreślając lokalność Pilsa.
Sony ZV-E10 II i obiektyw E PZ 16–50 mm F3.5–5.6 OSS II
Sony wprowadza na rynek aparat ZV-E10 II, będący drugą generacją bestsellerowego modelu ZV-E10i. Korpus ZV-E10 jest obecnie podstawowym aparatem w przeznaczonej dla twórców treści serii Sony ZV. Stanowi wszechstronne, nieduże i łatwe w użyciu narzędzie dla początkujących i zaawansowanych twórców. Nowy ZV-E10 II będzie miał...
PLL LOT szuka strategicznej agencji reklamowej
Polska Grupa Lotnicza S.A., w imieniu Polskich Linii Lotniczych LOT S.A., ogłasza przetarg na wybór strategicznej agencji reklamowej do współpracy przy opracowaniu i realizacji kampanii wizerunkowej oraz bieżącej obsługi działań komunikacyjnych marki dla PLL LOT S.A.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764