logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startuje kampania „Odważ się spełniać swoje marzenia” Pekao S.A.

  PR 05.11.2019, przeczytano 171 razy
ilustracja

W dniu 4 listopada wystartowała nowa kampania reklamowa banku Pekao S.A. pod hasłem „Odważ się spełniać swoje marzenia”. W kampanii, która promuje pożyczkę gotówkową, media zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Fullsix Media, a kreację przygotowała agencja Saatchi & Saatchi IS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuje-kampania-_odwaz-sie-spelniac-swoje-marzenia_-pekao-s.a.,384592,artykul.html

Agencja mediowa Fullsix Media jest odpowiedzialna za planowanie, optymalizację oraz zakup mediów w najnowszej kampanii banku promującej pożyczkę gotówkową. To kolejna realizacja w ramach platformy Bierz życie za rogi!, a nową bohaterką jest Miłka Raulin, autorka projektu Siła Marzeń, miłośniczka wspinaczki wysokogórskiej oraz szybownictwa (III klasa pilota szybowcowego). Miłka w 2018 r. została najmłodszą Polką, która zdobyła Koronę Ziemi (35 lat i 19 dni w dniu zdobycia szczytu Mt. Everest, 22 maja 2018) w wersji 9 szczytowej.

Ogólnopolskie działania reklamowe obejmują kampanię spotową oraz sponsoring w TV, emisje w kinie, a także reklamę w przestrzeni miejskiej – tyły autobusów oraz ramki i szeroki zasięg nośników DOOH w siłowniach, na dworcach PKP, w hipermarketach Tesco i na lotniskach. Media offline w kampanii zakupił Fullsix Media, za kreację i realizację kampanii odpowiada Saatchi & Saatchi IS, za kampanię digitalową Sales&More, a za kampanię w social mediach Performance Media.

Źródło: Fullsix Media Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikea: Święta wśród ludzi, nie wśród mebli
Stylowa lampa, wygodne krzesło, gustowny talerz. Dla pani Zofii to jedyni towarzysze śniadań, obiadów i kolacji codziennie od czterech lat. Starsze osoby często mierzą się z samotnością, którą w Święta odczuwają szczególnie dotkliwie. 10 grudnia br. startuje nowa kampania „Święta wśród ludzi, nie wśród mebli”, w której IKEA...
Karnawałowa aktywacja marki Captain Jack
Do Polski zbliża się najgorętszy okres w roku – karnawał pod banderą Captain Jack. Wszyscy śmiałkowie będą mieli szansę powalczyć o imprezowe wyjazdy na karaibskie wyspy. Promocję wesprze silna kampania ATL, BTL oraz działania w digitalu i social mediach z udziałem topowych influencerów.
Świąteczne ciężarówki Coca-Cola odwiedzą Chorzele, Sandomierz i Iławę
Już wiemy, gdzie w tym roku zawitają legendarne ciężarówki Coca-Cola! Wskazali je sami mieszkańcy, oddając rekordową ilość głosów na swoje miasta w konkursie, zorganizowanym przez Coca-Cola. Dzięki ogromnemu zaangażowaniu internautów, świąteczny konwój wraz z mocą atrakcji przyjedzie do Chorzel, Sandomierza i Iławy.
Ponad 1,5 tys. złotych wyda polski konsument na sprawy związane z organizacją  tegorocznych świąt. Jak co roku, ważne miejsce w budżecie zajmą nie tylko prezenty, ale także świąteczne zakupy spożywcze.
Na święta Polacy chętnie wracają do rodzinnego domu, ale na podróże wydadzą mniej niż na prezenty
Już niebawem ponad 14 milionów Polaków wsiądzie do samochodów, pociągów oraz na pokłady samolotów i ruszy w podróż do rodzinnych domów, aby wspólnie z bliskimi spędzić święta Bożego Narodzenia. W  najnowszym badaniu pt. „Driving home for Christmas” Mastercard zgłębił temat powrotów do domu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764