logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startuje kampania „Odważ się spełniać swoje marzenia” Pekao S.A.

  PR 05.11.2019, przeczytano 326 razy
ilustracja

W dniu 4 listopada wystartowała nowa kampania reklamowa banku Pekao S.A. pod hasłem „Odważ się spełniać swoje marzenia”. W kampanii, która promuje pożyczkę gotówkową, media zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Fullsix Media, a kreację przygotowała agencja Saatchi & Saatchi IS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuje-kampania-_odwaz-sie-spelniac-swoje-marzenia_-pekao-s.a.,384592,artykul.html

Agencja mediowa Fullsix Media jest odpowiedzialna za planowanie, optymalizację oraz zakup mediów w najnowszej kampanii banku promującej pożyczkę gotówkową. To kolejna realizacja w ramach platformy Bierz życie za rogi!, a nową bohaterką jest Miłka Raulin, autorka projektu Siła Marzeń, miłośniczka wspinaczki wysokogórskiej oraz szybownictwa (III klasa pilota szybowcowego). Miłka w 2018 r. została najmłodszą Polką, która zdobyła Koronę Ziemi (35 lat i 19 dni w dniu zdobycia szczytu Mt. Everest, 22 maja 2018) w wersji 9 szczytowej.

Ogólnopolskie działania reklamowe obejmują kampanię spotową oraz sponsoring w TV, emisje w kinie, a także reklamę w przestrzeni miejskiej – tyły autobusów oraz ramki i szeroki zasięg nośników DOOH w siłowniach, na dworcach PKP, w hipermarketach Tesco i na lotniskach. Media offline w kampanii zakupił Fullsix Media, za kreację i realizację kampanii odpowiada Saatchi & Saatchi IS, za kampanię digitalową Sales&More, a za kampanię w social mediach Performance Media.

Źródło: Fullsix Media Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa kampania Snickers we współpracy z Dharnim
Jakie efekty może przynieść współpraca kreatywnej młodej osoby z marką produkującą pyszne batony? Odpowiedź znajduje się na Instagramie Dharniego – beatboxera popularnego wśród młodego pokolenia. W ramach współpracy z kultową marką Snickers powstała piosenka, w nieoczywisty sposób pokazująca różnice pomiędzy wariantami tego...
Nowa kampania marki Amica promuje sprzęty parowe
17 maja br. marka Amica rozpoczęła kampanię “Mężczyzna idealny szuka pary”. Dynamiczny, muzyczny spot promuje najnowsze urządzenia Amica z funkcją pary, które pozwalają sprostać codziennym wyzwaniom. Kampania obejmuje media tradycyjne i digitalowe: telewizję, radio, media społecznościowe i kanały YouTube.
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę marki Tarczyn
Firma Maspex rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki Tarczyn w 2021 roku. W postępowaniu przetargowym wybrano agencję Dziadek do orzechów, która zajmie się obsługą komunikacji marki w digitalu.
Słoneczna kampania Energi Obrotu
Od 17 maja w TV obejrzeć można pierwszy fotowoltaiczny spot telewizyjny Energi Obrotu, spółki zależnej Energi z Grupy ORLEN. Udział wzięli w nim reprezentanci Polski w koszykówce.
#Supermocokularów: kampania edukacyjna Czas Na Wzrok 2021
Nieprawidłowe użytkowanie okularów nabywanych poza salonami optycznymi i kwestia ograniczania liczby odpadów bez recyklingu i właściwego odzyskiwania surowców to dwa kluczowe obszary, z którymi – we współpracy z partnerskimi salonami optycznymi – zmierzy się w tym roku Grupa Essilor. Wystartowała kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii Czas Na Wzrok.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764