logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startuje kampania „Odważ się spełniać swoje marzenia” Pekao S.A.

  PR 05.11.2019, przeczytano 490 razy
ilustracja

W dniu 4 listopada wystartowała nowa kampania reklamowa banku Pekao S.A. pod hasłem „Odważ się spełniać swoje marzenia”. W kampanii, która promuje pożyczkę gotówkową, media zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Fullsix Media, a kreację przygotowała agencja Saatchi & Saatchi IS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuje-kampania-_odwaz-sie-spelniac-swoje-marzenia_-pekao-s.a.,384592,artykul.html

Agencja mediowa Fullsix Media jest odpowiedzialna za planowanie, optymalizację oraz zakup mediów w najnowszej kampanii banku promującej pożyczkę gotówkową. To kolejna realizacja w ramach platformy Bierz życie za rogi!, a nową bohaterką jest Miłka Raulin, autorka projektu Siła Marzeń, miłośniczka wspinaczki wysokogórskiej oraz szybownictwa (III klasa pilota szybowcowego). Miłka w 2018 r. została najmłodszą Polką, która zdobyła Koronę Ziemi (35 lat i 19 dni w dniu zdobycia szczytu Mt. Everest, 22 maja 2018) w wersji 9 szczytowej.

Ogólnopolskie działania reklamowe obejmują kampanię spotową oraz sponsoring w TV, emisje w kinie, a także reklamę w przestrzeni miejskiej – tyły autobusów oraz ramki i szeroki zasięg nośników DOOH w siłowniach, na dworcach PKP, w hipermarketach Tesco i na lotniskach. Media offline w kampanii zakupił Fullsix Media, za kreację i realizację kampanii odpowiada Saatchi & Saatchi IS, za kampanię digitalową Sales&More, a za kampanię w social mediach Performance Media.

Źródło: Fullsix Media Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764