W dniu 4 listopada wystartowała nowa kampania reklamowa banku Pekao S.A. pod hasłem „Odważ się spełniać swoje marzenia”. W kampanii, która promuje pożyczkę gotówkową, media zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Fullsix Media, a kreację przygotowała agencja Saatchi & Saatchi IS.
Agencja mediowa Fullsix Media jest odpowiedzialna za planowanie, optymalizację oraz zakup mediów w najnowszej kampanii banku promującej pożyczkę gotówkową. To kolejna realizacja w ramach platformy Bierz życie za rogi!, a nową bohaterką jest Miłka Raulin, autorka projektu Siła Marzeń, miłośniczka wspinaczki wysokogórskiej oraz szybownictwa (III klasa pilota szybowcowego). Miłka w 2018 r. została najmłodszą Polką, która zdobyła Koronę Ziemi (35 lat i 19 dni w dniu zdobycia szczytu Mt. Everest, 22 maja 2018) w wersji 9 szczytowej.
Ogólnopolskie działania reklamowe obejmują kampanię spotową oraz sponsoring w TV, emisje w kinie, a także reklamę w przestrzeni miejskiej – tyły autobusów oraz ramki i szeroki zasięg nośników DOOH w siłowniach, na dworcach PKP, w hipermarketach Tesco i na lotniskach. Media offline w kampanii zakupił Fullsix Media, za kreację i realizację kampanii odpowiada Saatchi & Saatchi IS, za kampanię digitalową Sales&More, a za kampanię w social mediach Performance Media.
Źródło: Fullsix Media Sp. z o.o.