logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startuje kampania Groupon Polska

  PR 02.12.2014, przeczytano 703 razy

Rusza kampania Groupon Polska z okazji Świąt Bożego Narodzenia pod hasłem „Zatrać się w dawaniu na Święta”. Na kampanię składać się będą działania w kanałach własnych Groupon online: social mediach, w kanale You Tube oraz na stronie internetowej. W czasie trwania akcji online klienci Groupon również będą mogli zatracić się w dawaniu i zrobić niespodziankę swoim bliskim lub wesprzeć największe fundacje charytatywne w Polsce. Groupon organizuje także świąteczną akcję miejską dla mieszkańców Warszawy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuje-kampania-groupon-polska,23397,artykul.html

Bądź poMOCNY!

W czasie świątecznej gorączki zakupowej warto pomyśleć także o anonimowych potrzebujących. Kierując się pozytywną energią, jaką daje pomaganie drugiej osobie, Groupon zaangażował się w akcję charytatywną. Na stronie w zakładce „bądź poMOCNY” można znaleźć fundacje i zakupić na ich rzecz kartki świąteczne czy kalendarze z gwiazdami show biznesu m. in. Agnieszką Szulim czy Krystianem Wieczorkiem. Znajdziemy tam takie organizacje jak: Pajacyk.pl, Fundacja DKMS Polska, Fundacja Międzynarodowy Ruch Na Rzecz Zwierząt Viva!, Fundacja „Dr Clown”, SOS Wioski Dziecięce i Fundacja Świętego Mikołaja. Kolejno dołączać będą także inne organizacje. Do 31.12 można wesprzeć je wybranymi przez użytkowników kwotami wchodząc na http://www.groupon.pl/occasion/badz-pomocny.


Nieegoistyczne selfie

Dla tych, którzy chcą sprawić swoim bliskim coś naprawdę wyjątkowego, Groupon postanowił rozdać środki Groupon na oryginalne prezenty. Wystarczy powiedzieć światu, na kim najbardziej nam zależy i kto według nas szczególnie zasługuje na świąteczny prezent, dodając selfie z tą osobą, na jednym z portali społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram) z tagami #Grouponselfie #Polska. Konkurs trwa do 10.12.2014.


Mikołajki z Groupon – znajdź prezent niespodziankę

Co kupić bliskim na Mikołajki? Im bliżej Świąt, tym intensywniej zastanawiamy się, jakimi prezentami sprawimy im największą radość. Groupon postanowił wyjść naprzeciw świątecznym rozterkom i zainspirować mieszkańców Warszawy do prezentowania pomysłowych upominków. Już 5 grudnia od godziny 16 w okolicach pasażu „Wiecha” u zbiegu ul. Chmielnej i Marszałkowskiej, Tajemniczy Mikołaj zostawi dla przechodniów 50 paczek od Groupon, w których będzie można znaleźć iPada, wycieczki, loty ze spadochronem, karnety do kina, wejścia do spa i wiele, wiele innych zaskakujących prezentów. Będzie to świetna okazja dla tych, żyjących w biegu, którzy zapomną kupić podarunku na Mikołajki bliskiej osobie. Poza prezentami na przechodniów czekać będzie kubek pysznej, gorącej kawy oraz świąteczne babeczki.


Muzyczne Święta

Od 10 grudnia na stronie serwisu będzie można również znaleźć świąteczną playlistę, składającą się z wybranych wcześniej przez użytkowników gwiazdkowych hitów wszechczasów. Znalezioną w Grouponie muzykę będzie można podarować bliskim za pośrednictwem Facebooka.


Wszystkie świąteczne propozycje Groupona można znaleźć na stronie http://www.groupon.pl/occasion/swieta.


Źródło: Groupon Polska

www.groupon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rośnie udział wydatków na retail media
W ubiegłym roku retail media były trzecim co do wielkości kanałem inwestycyjnym w reklamę cyfrową w ujęciu globalnym[1]. Środki z innych kanałów marketingowych przenosi do mediów detalicznych połowa kupujących[2]. Wzrost ich znaczenia w planowaniu komunikacji marketingowej to jeden z wiodących trendów e-commerce, który w Polsce rozwija się sukcesywnie...
Slodkie ze świateczną ofertą słodyczy reklamowych
Nadchodzi najbardziej magiczny okres – Święta Bożego Narodzenia! Jak co roku, SLODKIE przedstawia katalog z autorskimi kompozycjami na tegoroczne Święta. Kalendarze adwentowe, kompozycje ze śliwkami w czekoladzie i marmoladkami, aromatyczne pierniki – te, jak i inne świąteczne propozycje są już dostępne w sprzedaży. 
Holcim Club i edukacja na mur-beton
Czy można w ciekawy sposób mówić o… betonie? Producent betonów i cementów Holcim (dawniej Lafarge) znalazł na to sposób, uruchamiając program lojalnościowy Holcim Club. Jego celem jest wykorzystanie grywalizacji i microlearningu, aby dotrzeć do sprzedawców w hurtowniach i składach budowlanych z wiedzą na temat produktów oraz...
Sharp X141Q i Sharp X171Q - laserowe projektory instalacyjne 4K+
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadza na rynek dwa nowe projektory laserowe marki Sharp. Profesjonalne projektory instalacyjne: Sharp X141Q i Sharp X171Q oferują rozdzielczość 4K+ osiąganą z użyciem technologii przesunięcia pikseli. Projektory posiadają udoskonalony kontrast DLP i ulepszoną technologię łączenia krawędzi z zaawansowanym algorytmem dostosowywania poziomu...
Nowa odsłona Tchibo w Centrum Handlowym Gdynia Batory
Nowa strategia Tchibo, w której marka mocno podkreśla swoje kawowe dziedzictwo i kompetencje, właśnie zyskała kolejną odsłonę. W Centrum Handlowym Batory w Gdyni otwarto nowy lokal. To pionierski koncept, który łączy sklep z wyprowadzoną na zewnątrz lokalu strefą kawiarnianą. To pierwszy punkt Tchibo w Polsce, gdzie coffee bar funkcjonuje niezależnie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764