logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startuje kampania i promocja ubezpieczeń komunikacyjnych

  PR 05.06.2023, przeczytano 215 razy

Bank Pekao S.A. wystartował 1 czerwca z kampanią promocyjną ubezpieczeń komunikacyjnych. Swoim klientom oferuje polisy dwóch renomowanych firm ubezpieczeniowych PZU oraz LINK4. Zmotoryzowani klienci banku korzystając z promocji przy zakupie ubezpieczenia OC i AC za pośrednictwem Pekao mogą zyskać dodatkowe korzyści.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuje-kampania-i-promocja-ubezpieczen-komunikacyjnych,400289,artykul.html

W kanałach zdalnych można za naszym pośrednictwem kupić ubezpieczenia turystyczne, na życie do kredytu hipotecznego i komunikacyjne. Ubezpieczenie komunikacyjne PZU i LINK4 z każdym tygodniem cieszy się coraz większym zainteresowaniem klientów i liczymy, że aktualna promocja będzie dodatkową zachętą do jego zakupu za pośrednictwem naszego banku – mówi Maciej Berger, dyrektor Departamentu Bankowości Ubezpieczeniowej w Banku Pekao.

Klient, który spełni warunki promocji, kupując ubezpieczenie komunikacyjne za pośrednictwem banku, zyska premię w postaci e-bonu na zakupy. Za zakup OC otrzyma e-bon o wartości 50 zł, a za zakup OC i AC e-bon o wartości 100 zł. Promocja jest dostępna zarówno w oddziałach banku, jak i przy zakupie polisy on-line.

Bank oferuje ubezpieczenia PZU oraz LINK4. Oferta jest elastyczna, dzięki czemu klienci mogą dopasować zakres ubezpieczenia do swoich potrzeb i zyskują ochronę pojazdu oraz kierowcy i pasażerów. Polisę mogą kupić właściciele lub współwłaściciele pojazdu, którzy posiadają w naszym banku rachunek. Jeśli będzie to zgodne z potrzebami klienta, doradca może zaproponować klientowi ubezpieczenie obowiązkowe OC oraz wybrane ubezpieczenia z gamy ubezpieczeń dobrowolnych: AC, NNW, Szyby, PZU Pomoc w Drodze/Assistance, Asystent zdrowotny/Wracaj do zdrowia. Proces wnioskowania o ubezpieczenie jest maksymalnie uproszczony, dane pojazdu na podstawie numeru VIN zaczytywane są z CEPIK, a pozostałe dane w prosty sposób wprowadzane są do formularza.  Porównanie ofert PZU i LINK4 odbywa się w jednym procesie, po czym następuje wybór predefiniowanych pakietów lub personalizacja oferty.

Obecnie klienci oczekują od swojego banku nie tylko podstawowych produktów bankowych, ale także kompleksowych pakietów dodatkowych usług finansowych.

– Chcemy oferować w przyjazny, łatwo dostępny sposób nie tylko produkty stricte bankowe, ale również inne przydatne czy wręcz niezbędne w codziennym życiu instrumenty finansowe – dodaje Maciej Berger.

Dlatego Bank Pekao wprowadził do dystrybucji kolejne rodzaje ubezpieczeń. Od ubiegłego roku można za pośrednictwem Pekao kupić ubezpieczenia komunikacyjne i turystyczne, a od niedawna również ubezpieczenia na życie do kredytu hipotecznego.

Od 1 czerwca Bank Pekao ruszył z kampanią wspierającą sprzedaż w banku ubezpieczeń komunikacyjnych PZU i LINK4. Akcja obejmuje media społecznościowe oraz oddziały banku - witryny, plakaty, TV oddziałowe oraz reklamę w bankomatach. Promocja będzie także  dostępna w bankowości elektronicznej i aplikacji PeoPay, a dzięki hiperpersonalizacji będzie docierać z komunikacją do konkretnego klienta na podstawie zebranych informacji np. daty końca obecnej polisy OC/AC.

Dodatkowo także od 1 czerwca 2023 roku wystartowała loteria organizowana przez LINK4 z okazji 20. urodzin tego towarzystwa ubezpieczeniowego. Loteria jest przeznaczona dla klientów indywidualnych, którzy wykupili lub przedłużyli polisę OC lub OC/AC niezależnie od kanału sprzedaży. W losowaniu będą mogli wziąć udział ci, którzy zdecydują się na zakup polisy ubezpieczeniowej  w okresie od 1 czerwca do 31 sierpnia 2023 roku. Do wygrania są dwie Toyoty Yaris Cross Hybrid oraz setki bonów paliwowych, każdy o wartości 400 zł.

– Współpraca z Pekao otwiera dla klientów nowe możliwości i daje szanse na dodatkowe korzyści, bo każdy z ubezpieczonych będzie mógł wziąć udział w naszej Loterii Jubileuszowej i wygrać atrakcyjne nagrody. Świętujemy nasze 20-lecie do którego zapraszamy również ważnych Partnerów jak Bank Pekao S.A.. Oferta połączenia naszych produktów i usług bankowych odpowiada na głosy klientów, których uważnie słuchamy. Wpisuje się też w nasze dążenie do tego, by ubezpieczenia były proste i kompleksowe. Chcemy pokazywać, że korzystanie z ubezpieczeń na co dzień może być zrozumiałe i warte zapewnienia sobie spokoju oraz bezpieczeństwa – podkreśla Mariusz Rosa, dyrektor Pionu Rozwoju Biznesu i Innowacji w LINK4, który odpowiada za kanał bankowy.

Aplikacja mobilna PeoPay i bankowość internetowa Pekao24 są częścią bankowości elektronicznej Banku Pekao nagrodzonej w najnowszym rankingu „Instytucja Roku 2023” organizowanym przez firmę Moje Bankowanie w kategoriach „Najlepsza aplikacja mobilna”, „Najlepsza bankowość internetowa” oraz „Najlepszy zdalny proces otwarcia konta”. PeoPay jest jedną z najwyżej ocenianych aplikacji w kategorii finanse w sklepach z aplikacjami. Klienci banku zainstalowali ją na 3,4 mln urządzeń.

Źródło: Bank Pekao S.A.

www.pekao.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania promująca drukarki Canon ze spotami w TV i muralem w centrum Warszawy
Spoty w największych stacjach telewizyjnych, mural przy metrze Politechnika, akcja influencerska, promocja w social mediach oraz na największych portalach informacyjnych – Canon wystartował ze swoją zintegrowaną kampanią pod hasłem “Piękno zasługuje na wydruk z jakością Canon”. Jej celem jest upowszechnienie w Polsce domowych wydruków oraz zbudowanie...
Europejska premiera Samsung The Wall for Virtual Production podczas targów IBC 2023
Dwa modele The Wall są już dostępne w Europie, umacniając pozycję Samsung jako lidera w obszarze wirtualnych studiów produkcyjnych XR (extended reality)
Międzynarodowy Festiwal Fotografii Przyrodniczej „Wizje Natury” to wydarzenie, które już od 18 lat integruje miłośników przyrody. Firma Nikon objęła rolę sponsora strategicznego festiwalu, konkursów Związku Polskich Fotografów Przyrody „Fotograf Roku 2023” oraz Otwartego Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Przyrodniczej...
Nowa grupa komunikacji marketingowej – Creative Brand Stories – skupia trzy agencje o specjalizacjach obejmujących komplementarne obszary komunikacji marketingowej. Jej celem jest dostarczanie marketerom kompleksowych rozwiązań w ramach experiential marketingu. Creative Brand Stories integruje w sobie kompetencje firm: Bossa Nova Events – od ponad 16 lat działającej w...
Rusza kampania „Tydzień Lasów FSC”
Tydzień Lasów to kampania zainicjowana przez Forest Stewardship Council, która podkreśla korzyści zrównoważonej gospodarki leśnej. Jej celem jest zwrócenie uwagi przedsiębiorców i konsumentów na to, w jaki sposób odpowiedzialna gospodarka leśna przyczynia się do ochrony środowiska, przeciwdziała spadkowi bioróżnorodności oraz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764