Urodziny, Dzień Dziecka, a może zbliżające się Mistrzostwa Europy w piłce nożnej? Każda okazja jest dobra, by wywołać uśmiech na twarzy dziecka. Dla tych, którzy szukają pomysłu na prezent dla najmłodszych, od 6 maja w ofercie mamy coś, co z pewnością przypadnie do gustu młodym fanom sportu – mistrzowski MIX BOX ze sportowymi gadżetami. Dziś z kolei rozpoczynamy kampanię reklamową poświęcona właśnie tym zestawom. Spoty będą emitowane w telewizji i internecie.
Okazji do obdarowania najmłodszych w najbliższym czasie nie zabraknie. Jak więc sprawić, aby wybrany przez nas prezent przypadł dziecku do gustu i został zapamiętany na długo? Na to pytanie istnieje pewnie wiele odpowiedzi, my jednak mamy dla naszych klientów konkretną propozycję, która z pewnością spotka się z uznaniem dzieci i młodzieży lubiących uprawiać sport i z wypiekami na twarzy oczekujących czerwcowych rozgrywek w ramach Euro 2021 – Mistrzowski MIX BOX. Prezent ten to nie tylko radość dla najmłodszych, ale również świetne rozwiązanie dla dorosłych – ładnie opakowany i gotowy do wręczenia prezent. O tym właśnie mówimy w naszej najnowszej kampanii reklamowej tej właśnie oferty.
W nowym spocie widzimy spotkanie urodzinowe małego chłopca, któremu wujkowie wręczają różne podarunki, jednocześnie konkurując między sobą o miano ulubionego wujka. Chłopiec dziękuje za pierwsze dwa prezenty, które przyjmie bez większych emocji. Dopiero prezent, jakim jest MIX BOX od T‑Mobile, wywołuje ogromny uśmiech na twarzy dziecka. Z takim podarunkiem wujek numer 3 jest od razu na wygranej pozycji.
Mistrzowskie MIX BOX-y
W sprzedaży dostępne są już dwa nowe, mistrzowskie MIX BOX-y skierowane głownie do fanów sportu. W obu zestawach klienci znajdą smartfon Samsung A02s za symboliczną złotówkę w ofercie MIX 50 oraz jeden z gadżetów – piłkę mistrzów z logo reprezentacji Polski lub opaskę smartband Samsung Galaxy Fit2. Dzięki nim aktywność fizyczna może stać się przyjemniejsza – tak jak dla bohatera nowego spotu, który od razu po otrzymaniu podarunku rozgrywa nią mecz z kolegami. To idealne zestawy dla młodych mistrzów sportu.
Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.
Źródło: T‑Mobile