logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startuje kampania mistrzowskich Mix Box-ów od T-mobile

  PR 21.05.2021, przeczytano 798 razy
ilustracja

Urodziny, Dzień Dziecka, a może zbliżające się Mistrzostwa Europy w piłce nożnej? Każda okazja jest dobra, by wywołać uśmiech na twarzy dziecka. Dla tych, którzy szukają pomysłu na prezent dla najmłodszych, od 6 maja w ofercie mamy coś, co z pewnością przypadnie do gustu młodym fanom sportu – mistrzowski MIX BOX ze sportowymi gadżetami. Dziś z kolei rozpoczynamy kampanię reklamową poświęcona właśnie tym zestawom. Spoty będą emitowane w telewizji i internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuje-kampania-mistrzowskich-mix-box-ow-od-t-mobile,391577,artykul.html

Okazji do obdarowania najmłodszych w najbliższym czasie nie zabraknie. Jak więc sprawić, aby wybrany przez nas prezent przypadł dziecku do gustu i został zapamiętany na długo? Na to pytanie istnieje pewnie wiele odpowiedzi, my jednak mamy dla naszych klientów konkretną propozycję, która z pewnością spotka się z uznaniem dzieci i młodzieży lubiących uprawiać sport i z wypiekami na twarzy oczekujących czerwcowych rozgrywek w ramach Euro 2021 – Mistrzowski MIX BOX. Prezent ten to nie tylko radość dla najmłodszych, ale również świetne rozwiązanie dla dorosłych – ładnie opakowany i gotowy do wręczenia prezent. O tym właśnie mówimy w naszej najnowszej kampanii reklamowej tej właśnie oferty.

W nowym spocie widzimy spotkanie urodzinowe małego chłopca, któremu wujkowie wręczają różne podarunki, jednocześnie konkurując między sobą o miano ulubionego wujka. Chłopiec dziękuje za pierwsze dwa prezenty, które przyjmie bez większych emocji. Dopiero prezent, jakim jest MIX BOX od T‑Mobile, wywołuje ogromny uśmiech na twarzy dziecka. Z takim podarunkiem wujek numer 3 jest od razu na wygranej pozycji.

Mistrzowskie MIX BOX-y

W sprzedaży dostępne są już dwa nowe, mistrzowskie MIX BOX-y skierowane głownie do fanów sportu. W obu zestawach klienci znajdą smartfon Samsung A02s za symboliczną złotówkę w ofercie MIX 50 oraz jeden z gadżetów – piłkę mistrzów z logo reprezentacji Polski lub opaskę smartband Samsung Galaxy Fit2. Dzięki nim aktywność fizyczna może stać się przyjemniejsza – tak jak dla bohatera nowego spotu, który od razu po otrzymaniu podarunku rozgrywa nią mecz z kolegami. To idealne zestawy dla młodych mistrzów sportu.

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.

Źródło: T‑Mobile

www.t-mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764