logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startuje kampania prezentująca urządzenia Lifestyle TV

  PR 20.02.2023, przeczytano 560 razy
ilustracja

Telewizory z serii Lifestyle firmy Samsung oferują całkowitą swobodę aranżacji i możliwość personalizacji na wiele różnych sposobów. Pomagają wyrazić osobowość i wręcz idealnie wpisują się w różne style życia użytkowników. Do wyboru są telewizory The Frame, The Serif, The Sero i The Terrace oraz projektory The Freestyle i The Premiere – dzięki bogatemu portfolio urządzeń, każdy znajdzie coś dla siebie. Z pomocą w podjęciu decyzji przychodzi nowa globalna kampania marki Samsung pod hasłem #Zrób to po swojemu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuje-kampania-prezentujaca-urzadzenia-lifestyle-tv,399033,artykul.html

Kampania prezentuje sześć historii zbudowanych wokół różnych stylów życia i pasji użytkowników. Każda z nich jest także realnym scenariuszem wykorzystania produktów z kategorii Lifestyle TV. Kampania została przygotowana z myślą o mediach społecznościowych, dlatego jest oparta na krótkich materiałach wideo i przyciągających spojrzenia kreacjach i postach.  Za wdrożenie kampanii w Polsce odpowiedzialne są  agencja VMLY&R oraz agencja mediowa Starcom.

Lifestyle TV to odpowiedź na zróżnicowane oczekiwania

Telewizor The Frame, który stanowi idealny mariaż sztuki technologii i designu, może służyć także jako ekran do prezentacji naszych zdjęć, grafik czy szkiców. Dzięki Obrotowemu Uchwytowi[1] można zmienić The Frame w pionowy obraz i wyświetlać dzieła w takim położeniu, w jakim zostały stworzone.

Lubisz podróżować? Mobilny[2] projektor The Freestyle spełni Twoje potrzeby, pozwalając oglądać filmy, gdziekolwiek tylko chcesz – na karoserii naszego kampera, czy podczas seansu w ogrodzie. Dzięki temu „kino pod chmurką” można zorganizować na własnych zasadach.

Z kolei innowacyjny projektor The Premiere to świetne rozwiązanie dla fanów prawdziwie kinowych wrażeń w domu.

Inspirują Cię oryginalne wnętrza? The Serif będzie świetnym wyborem dla tych, którzy są miłośnikami urzekającego designu. Dzięki wzornictwu w kształcie litery „I”, na oprawie telewizora można postawić także drobne przedmioty, takie jak perfumy czy wazoniki.

W bogatym portfolio produktowym można znaleźć także telewizor The Sero, który za sprawą obrotowego ekranu, będzie niezastąpiony podczas przeglądania social mediów czy nagrywania materiałów na TikTok.

Chcesz obejrzeć mecz na tarasie? Idealnym wyborem będzie telewizor The Terrace, który jest odporny na warunki pogodowe czy inne czynniki zewnętrzne, takie jak pył czy wilgoć.

Źródło: Samsung Electronics Polska sp. z o.o.

www.samsung.com

Dodatkowe informacje:

[1] Uchwyt sprzedawany osobno. Jest kompatybilny z modelami 43”, 50”, 55” i 65”.
[2] Wymagany jest powerbank o mocy min. 50 W (20 V) w standardzie USB Power Delivery (USB-PD). Powerbank sprzedawany oddzielnie. Samsung nie ponosi odpowiedzialności za urządzenia podmiotów trzecich.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie magnetyczne Coala MagForce dostępne w Antalis
Antalis wprowadza na rynek Coala MagForce, folię magnetyczną nowej generacji, która zapewnia większą siłę trzymania przy jednoczesnej redukcji wagi.
21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.
Sekretne zakupy zwierząt domowych w kampanii Frisco
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider...
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo
Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.
Saatchi & Saatchi kampanią loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764