logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startuje kampania promująca najlepsze telewizory Samsung

  PR 19.09.2022, przeczytano 659 razy
ilustracjastrzałka

Firma Samsung rozpoczęła kampanię wspierającą wyjątkową promocję cashbak na najlepsze, najbardziej ekskluzywne telewizory w ofercie, czyli Excellence Line. Teraz, kupując te wyjątkowe produkty można zyskać aż do 4 tys. złotych zwrotu na konto. Działania marketingowe obejmują telewizję, kanały digital oraz social media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuje-kampania-promujaca-najlepsze-telewizory-samsung,397255,artykul.html

Zaprezentowana w lipcu br. linia Excellence Line to najlepsze, najbardziej innowacyjne telewizory Samsung, które dedykowane są naprawdę wymagającym widzom. Te topowe ekrany nie uznają kompromisów i rozpieszczają na wielu płaszczyznach – począwszy od jakości obrazu, przez design, aż po niesamowity dźwięk z technologią Dolby Atmos wspomagany dodatkowo Funkcją Adaptacji Dźwięku. Można więc powiedzieć, że wręcz słychać, które miejsce w danej scenie jest źródłem dźwięku. Warto również wspomnieć o funkcjach Smart, które zebrane są w udoskonalonym Smart Hubie, czyli centrum sterowania. Tu mamy dostęp do najnowszych aplikacji, możemy łączyć telewizor z nowszymi urządzeniami mobilnymi z systemem Android lub iOS[1] czy komputerami. Można też sterować inteligentnym domem. Na telewizorach z linii Excellence Line dostępna jest także aplikacja Xbox, która pozwala na granie przez internet bez konieczności posiadania konsoli.

Teraz, kupując te wyjątkowe telewizory można zyskać aż do 4 tys. złotych zwrotu. Promocją objęte są wszystkie 3 modele: QN900B i QN800B 85” z kwotą zwrotu 4 tys. złotych, QN800B (65/75”) ze zwrotem 2 tys. złotych i model QN700B z cashbackiem 500 złotych.  

Kampania zbudowana jest wokół wyjątkowości linii Excellence Line. A ponieważ dotyczy absolutnie topowych produktów, także oferta specjalna jest szczególna, z maksymalną kwotą zwrotu, która wynosi 4 tysiące złotych.  

Działania marketingowe obejmują telewizję i digital, w tym media społecznościowe. Na potrzeby kampanii powstał spot, w którym podkreślono wyróżniki Excellence Line – piękny, minimalistyczny design, spektakularny dźwięk i imponująco realistyczny obraz. W nawiązaniu do tych cech telewizorów, aby je uwypuklić, sam spot również jest minimalistyczny i utrzymany w eleganckiej formie. Emitowany będzie w telewizji ogólnopolskiej w wersji 30- i 10-sekundowej. Za kreację odpowiada Grupa K2, a za produkcję studio Nylon.  

Digitalową odsłonę kampanii przygotowała agencja VMLY&R przy kreatywnym wsparciu Grupy K2. Z kolei Starcom i Performics zajęły się planowaniem i zakupem mediów. Za działania PR odpowiada dfusion communication.

Promocja cashback organizowana jest przez Samsung Electronics Polska sp. z o.o., trwa od 19 września do 30 października 2022r. lub do wyczerpania puli zwrotów, a kampania marketingowa została zaplanowana w tym samym okresie. 

Źródło: Samsung Electronics Polska sp. z o.o.

www.samsung.com

Dodatkowe informacje:

[1] Aplikacja SmartThings dostępna jest na urządzeniach mobilnych Samsung wyprodukowanych od 1.10.2020, które posiadają system operacyjny Android lub iOS z obsługą Face ID. Wymagany jest też dostęp do internetu i konto Samsung.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764