logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startuje kampania reklamowa Filmbox

  PR 15.11.2023, przeczytano 940 razy
ilustracjastrzałka

FilmBox, marka Grupy Kino Polska, będąca częścią SPI International, firmy należącej do Grupy CANAL+, rozpoczyna wizerunkowo-sprzedażową kampanię reklamową. Działania skupione są wokół promocji marki FilmBox, obejmującej pakiet kanałów filmowych i serwis streamingowy FilmBox+, jak również nowej oferty programowej z gwiazdorską obsadą, którą widzowie będą mogli oglądać od 18 listopada.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuje-kampania-reklamowa-filmbox-,402095,artykul.html

Kampania reklamowa FilmBox startuje 15 listopada i potrwa do 26 grudnia. Koncept kreatywny zbudowany jest wokół oferty filmowej, dostępnej w pakiecie FilmBox. W kampanii centralną pozycję stanowią hity filmowe z iście gwiazdorską obsadą, które emitowane będą na kanale FilmBox Premium HD: opowiadający o życiu Eltona Johna porywający Rocketman z przejmującą rolą Tarona Egertona (emisja 26.11), Bliźniak z Willem Smithem, wcielającym się w rolę elitarnego zabójcy (emisja 18.11), Colette z wyjątkową kreacją Keiry Knightley (emisja 24.11) oraz Paterson z Adamem Driverem grającym kierowcę miejskiego autobusu w pełnej humoru opowieści (emisja 25.11). Wspomniane tytuły zostały wykorzystane w kreacji reklamowej i obrazują różnorodność oferty FilmBox.

– „FilmBox to nasza kluczowa marka, dobrze znana w Polsce i na rynkach międzynarodowych. Pakiet filmowych kanałów marki FilmBox oraz serwis streamingowy FilmBox+ to silna propozycja dla naszych partnerów biznesowych, którym możemy oferować szeroki wybór treści za atrakcyjną cenę. W kampanii skupiamy się na pokazaniu bogactwa oferty FilmBox poprzez wybrane hity filmowe oraz zachęcamy do wybrania pakietu kanałów i serwisu streamingowego, by każdy mógł oglądać swoje ulubione programy jak chce i kiedy chce.” – mówi Patrycja Gałązka, dyrektorka marketingu i komunikacji w Grupie Kino Polska.

Pakiet FilmBox obejmuje 5 kanałów filmowych, będących propozycją doskonałej rozrywki dla szerokiego grona widzów. Pakiet obejmuje starannie wyselekcjonowaną ofertę nagradzanych filmów, świetnych aktorów, głośne produkcje hollywoodzkie, uznane kino europejskie, najlepsze filmy akcji, klasykę rozrywki dla całej rodziny, a także kino artystyczne, autorskie i dzieła spoza głównego nurtu. Kanały FilmBox Premium HD, FilmBox Extra HD, FilmBox Family, FilmBox Action i FilmBox Arthouse dostępne są w ofercie największych operatorów, takich jak Canal+, Polsat Box, Play, Vectra, Netia, Inea, Orange, Toya i Multimedia.

Rozszerzeniem kanałów filmowych jest FilmBox+, serwis subskrypcyjny ze stale rozwijaną biblioteką wysokiej jakości seriali, filmów, programów dokumentalnych i innych treści tematycznych, a także ofertą 16 kanałów telewizyjnych Grupy Kino Polska i SPI International dostępnych w streamingu na żywo. FilmBox+ można oglądać na dowolnym urządzeniu, z serwisu można korzystać na telewizorach Android TV i innych smart TV. FilmBox+ dostępny jest także w ofercie sieci kablowej Vectra.

Działania obejmują ogólnopolską kampanię radiową, telewizyjną i online, wspieraną poprzez działania promocyjne bezpośrednio u operatorów kablowych i satelitarnych oraz autopromocję na kanałach Grupy Kino Polska.

Koncepcja kreatywna kampanii została stworzona przez zespół marketingu Grupy Kino Polska. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media.

Źródło: Grupa Kino Polska

filmbox.pl

Dodatkowe informacje:

Grupa Kino Polska, będąca częścią SPI International, firmy należącej do Grupy CANAL+, to jedna z wiodących grup medialnych w Polsce, z sukcesem działająca również na rynkach międzynarodowych. Grupa zajmuje się dystrybucją i produkcją treści dla telewizji, na platformy VOD, do serwisów streamingowych oraz kin, a także sprzedażą licencji programowych. Jest również nadawcą tematycznych kanałów telewizyjnych, dystrybuowanych w naziemnej telewizji cyfrowej, w sieciach kablowych i na platformach satelitarnych. W portfolio Grupy znajdują się m.in. takie kanały telewizyjne, jak: Stopklatka, Zoom TV, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV, Dizi, Gametoon i kanały marki FilmBox.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Baza INFORLEX w nowej odsłonie
INFOR prezentuje najnowszą odsłonę INFORLEX, fachowej bazy wiedzy dla specjalistów z firm i biur rachunkowych oraz sektora publicznego. Autorzy postawili na nowoczesny design, intuicyjną obsługę i pomocne dla użytkowników funkcjonalności.
Super Express i Radio ESKA dołączają do platformy Bluesky
Swoje profile na platformie społecznościowej Bluesky założyły dwa największe brandy Grupy ZPR Media – „Super Express” i Radio ESKA. Docelowo mają się tam pojawić również serwisy tematyczne oraz serwisy lokalne.
Gazeta.pl rozprawia się z głównymi grzechami internetu
W maju tego roku Gazeta.pl zapytała czytelników „Co Cię wkurza w portalach?”. Odpowiedzi udzieliło ponad 2000 internautów i internautek, którzy wymienili osiem głównych problemów portali internetowych. Redakcja postanowiła się z nimi zmierzyć i poszukać rozwiązań zmieniających portal w bardziej przyjazny czytelnikom. Wprowadzane zmiany...
Platformy Max i Player dostępne dla użytkowników VIDAA Smart TV
Warner Bros. Discovery w Polsce i VIDAA ogłosiły współpracę, w ramach której serwisy Player i Max dołączyły do oferty platformy Smart TV. Dzięki temu użytkownicy VIDAA zyskali dostęp do bogatej biblioteki atrakcyjnych treści Warner Bros. Discovery.
Blix: gazetki z promocjami trafią do blisko 120 portali lokalnych
Grupa Blix, której czołowym produktem jest aplikacja BLIX – agregator e-gazetek promocyjnych nr 1 w Polsce, nawiązała strategiczną współpracę z nowoczesnym systemem CMS – siecportali.pl, który wspiera lokalnych wydawców. Razem z nim Grupa Blix rozszerzy dystrybucję cyfrowych gazetek swoich partnerów na ponad 118 lokalnych portali informacyjnych. Dzięki temu dostęp do...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764