logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startuje kampania reklamowa sieci Saturn i Frisco.pl

  PR 12.06.2014, przeczytano 1812 razy
ilustracjastrzałka

„Zapełnimy Twoją nową lodówkę” – to hasło przewodnie nowej akcji promocyjnej sieci Saturn, która prowadzona jest we współpracy z Frisco.pl. Każdy klient, który kupi lodówkę w dowolnym sklepie Saturn lub na saturn.pl w dniach 12-18 czerwca br., otrzyma bon na zakupy we Frisco.pl o wartości od 150 zł do 750 zł – w zależności od ceny zakupionej lodówki. Kampania reklamowa wokół akcji prowadzona jest w telewizji, radiu, internecie i w mediach społecznościach w całym okresie trwania promocji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuje-kampania-reklamowa-sieci-saturn-i-frisco.pl,21923,artykul.html

- Chcemy zachęcić klientów do nabycia lodówki jeszcze przed latem. Mogą u nas nie tylko kupić produkt w bardzo dobrej cenie, ale też skorzystać z dodatkowego bonusu i zapełnić swoją nową lodówkę za darmo robiąc zakupy na Frisco.pl z bezpłatną dostawą do domu – komentuje Anna Chruścińska z Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o., odpowiedzialna za akcję promocyjną.

- Współpraca z Saturnem jest dla nas zupełnie naturalna. Chcemy dzięki niej przekonać kolejnych klientów, że zakupy we Frisco.pl są bardzo wygodne, bo można nabyć produkty najwyżej jakości bez wychodzenia z domu – mówi Jakub Milewski, e-commerce manager Frisco.pl. 

Kampania promocyjna będzie prowadzona w telewizji w TVN, TVP, Polsat i stacjach tematycznych, w ogólnopolskich rozgłośniach radiowych RMF, Radio ZET, PR 3 oraz w Internecie na portalach onet.pl, wp.pl oraz w kanale YouTube.

Za kreację spotów TV i radiowych odpowiada agencja Ogilvy&Mather, za produkcję studio Badi Badi oraz Efektura. Zakup tv do kampanii zrealizował dom mediowy Universal McCann, za realizację w Internecie odpowiada Golden Submarine. Pozostałe media są planowane we własnym zakresie przez Dział Planowania Mediów Media Saturn Holding Polska.

Źródło: Media Saturn Holding Polska

www.saturn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764