logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania społeczna z udziałem Agaty Buzek

  PR 15.05.2019, przeczytano 257 razy
ilustracjastrzałka

„Wciąż jestem tym, kim byłem” to kampania organizowana przez Fundację Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową, która ma na celu uświadomienie, z jakimi problemami zmagają się dzieci chore na nowotwór oraz wracające do codzienności po zakończeniu terapii onkologicznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-spoleczna-z-udzialem-agaty-buzek,382453,artykul.html

Leczenie przeciwnowotworowe jest zazwyczaj długotrwałe, agresywne i może wiązać się z wieloma skutkami ubocznymi oraz trwałymi zmianami w wyglądzie dziecka. Jest również związane z długimi pobytami w szpitalu i izolacją od rówieśników. Okres po wyleczeniu to również czas ogromnego stresu i lęku przed nawrotem choroby. A jednocześnie przed byłym już pacjentem i jego rodziną stoi kolejne wyzwanie – powrót do codziennego życia – do szkoły, kolegów, do dawnych zajęć. Z myślą o dzieciach i młodzieży, które doświadczają podobnych emocji, powstała kampania uświadamiająca, jak ważna w procesie leczenia jest psychika dziecka.

Zaproszenie do udziału w kampanii przyjęło troje ambasadorów, którzy włączyli się do akcji jako lektorzy trzech filmów animowanych. Głos pierwszej ambasadorki, Agaty Buzek, możemy usłyszeć w filmiku przedstawiającym historię Zosi, dziewczynki która dzięki obecności i wsparciu najlepszej przyjaciółki, pokonuje strach i smutek związany z chorobą

– Temat poruszony w kampanii jest bardzo bliski mojemu sercu, ponieważ jako dziecko sama doświadczałam podobnych emocji. Stąd ani przez moment nie wahałam się, gdy zaproponowano mi udział w niej. Niezwykle ważne jest zwiększanie świadomości na temat tego, co czują, jak myślą dzieci przechodzące przez chorobę nowotworową. Najważniejsze jest aby nigdy nie czuły się w tym same. – mówi Agata Buzek.

Kampania „Wciąż jestem tym, kim byłem” ma na celu podkreślenie jak ważna dla ozdrowieńców jest pełna aprobaty, cierpliwa obecność rówieśników.  Jednak poza zwiększeniem świadomości społeczeństwa, organizatorzy chcą wywrzeć realny wpływ na życie ozdrowieńców. W ramach akcji dzieci i ich rodzice mogą otrzymać pomoc współpracującego z Fundacją psychoonkologa – Marty Rusek z Warszawskiego Centrum Psychoonkologii.

– Tak naprawdę filmy dotyczą bardzo uniwersalnych spraw, każdy z nich porusza inną historię. Mówią o strachu i samotności chorych dzieci. O tym, jak bardzo potrzebują kolegów i normalnej reakcji otoczenia… Pokazane historie poruszają problem, ale nie dają gotowych odpowiedzi, zachęcają za to do refleksji i rozmowy – podkreśla pomysłodawczyni akcji i członek Zarządu Fundacji, Emilia Kotarska.

Filmy z  zostaną wykorzystane podczas warsztatów dla nauczycieli i podczas zajęć z dziećmi. W ramach kampanii zarówno chore dzieci, jak i ich rodzice mogą także otrzymać pomoc psychoonkologa. Zachęcamy do kontaktu: tel. 22 834 06 74, email: fundacja[at]fundacja.net. W kolejnych informacjach przybliżymy sylwetki pozostałych ambasadorów i animacji z ich udziałem.

Źródło: Fundacja Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Już 4.06. Webinarium nt. ploterów Mimaki
Marka Mimaki jest znana na całym świecie. Również w Polsce cieszy się bardzo dobra opinią Klientów.
Walk Creative oraz Szut Szut Studio z produkcją dla Vision Express
Agencja WALK Creative oraz SZUT SZUT STUDIO zrealizowały wspólnie kolejną kampanię reklamową dla marki Vision Express, lidera branży optycznej w Polsce. Najnowsza odsłona promuje serię okularów przeciwsłonecznych i zaskakuje zarówno koncepcją, jak i samą formą przekazu. WALK Creative opracowało strategię oraz koncept kreatywny kampanii. SZUT SZUT STUDIO odpowiada natomiast za...
Yuyu Pharma podpisuje umowę na kampanię na boisku do baseballu
Yuyu Pharma, koreańska firma farmaceutyczna podpisała umowę reklamową z gazetą Korea Economic Daily, która posiada prawa do reklam na stadionie Jamsil Baseball Stadium w Seulu. W ramach nowej kampanii reklamowej logo firmy Yuyu Pharma zostanie namalowane wzdłuż linii pierwszej bazy na stadionie, co zapewni jego widoczność podczas transmitowanych w telewizji meczów.
Zmiana w zespole komunikacji marki Volkswagen Samochody Dostawcze
Z dniem 1 czerwca br. w zespole komunikacji marki Volkswagen Samochody Dostawcze następuje zmiana. W ramach zastępstwa, obowiązki kierownika komunikacji marketingowej i PR sprawować będzie Mikołaj Matuszewski. Czasowa nieobecność Magdy Piekarczyk związana jest ze zmianami w życiu prywatnym.
Aparat ZV-1 i kamera 4K Handycam FDR-AX43: nowości Sony dla blogerów
Aparat ZV-1 reprezentuje nowo powstałą kategorię urządzeń przeznaczonych specjalnie dla twórców filmów, a kamera AX43 to nowy, miniaturowy model 4K Handycam z zaawansowanymi technologiami stabilizacji obrazu
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764