logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania społeczna z udziałem Agaty Buzek

  PR 15.05.2019, przeczytano 475 razy
ilustracjastrzałka

„Wciąż jestem tym, kim byłem” to kampania organizowana przez Fundację Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową, która ma na celu uświadomienie, z jakimi problemami zmagają się dzieci chore na nowotwór oraz wracające do codzienności po zakończeniu terapii onkologicznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-spoleczna-z-udzialem-agaty-buzek,382453,artykul.html

Leczenie przeciwnowotworowe jest zazwyczaj długotrwałe, agresywne i może wiązać się z wieloma skutkami ubocznymi oraz trwałymi zmianami w wyglądzie dziecka. Jest również związane z długimi pobytami w szpitalu i izolacją od rówieśników. Okres po wyleczeniu to również czas ogromnego stresu i lęku przed nawrotem choroby. A jednocześnie przed byłym już pacjentem i jego rodziną stoi kolejne wyzwanie – powrót do codziennego życia – do szkoły, kolegów, do dawnych zajęć. Z myślą o dzieciach i młodzieży, które doświadczają podobnych emocji, powstała kampania uświadamiająca, jak ważna w procesie leczenia jest psychika dziecka.

Zaproszenie do udziału w kampanii przyjęło troje ambasadorów, którzy włączyli się do akcji jako lektorzy trzech filmów animowanych. Głos pierwszej ambasadorki, Agaty Buzek, możemy usłyszeć w filmiku przedstawiającym historię Zosi, dziewczynki która dzięki obecności i wsparciu najlepszej przyjaciółki, pokonuje strach i smutek związany z chorobą

– Temat poruszony w kampanii jest bardzo bliski mojemu sercu, ponieważ jako dziecko sama doświadczałam podobnych emocji. Stąd ani przez moment nie wahałam się, gdy zaproponowano mi udział w niej. Niezwykle ważne jest zwiększanie świadomości na temat tego, co czują, jak myślą dzieci przechodzące przez chorobę nowotworową. Najważniejsze jest aby nigdy nie czuły się w tym same. – mówi Agata Buzek.

Kampania „Wciąż jestem tym, kim byłem” ma na celu podkreślenie jak ważna dla ozdrowieńców jest pełna aprobaty, cierpliwa obecność rówieśników.  Jednak poza zwiększeniem świadomości społeczeństwa, organizatorzy chcą wywrzeć realny wpływ na życie ozdrowieńców. W ramach akcji dzieci i ich rodzice mogą otrzymać pomoc współpracującego z Fundacją psychoonkologa – Marty Rusek z Warszawskiego Centrum Psychoonkologii.

– Tak naprawdę filmy dotyczą bardzo uniwersalnych spraw, każdy z nich porusza inną historię. Mówią o strachu i samotności chorych dzieci. O tym, jak bardzo potrzebują kolegów i normalnej reakcji otoczenia… Pokazane historie poruszają problem, ale nie dają gotowych odpowiedzi, zachęcają za to do refleksji i rozmowy – podkreśla pomysłodawczyni akcji i członek Zarządu Fundacji, Emilia Kotarska.

Filmy z  zostaną wykorzystane podczas warsztatów dla nauczycieli i podczas zajęć z dziećmi. W ramach kampanii zarówno chore dzieci, jak i ich rodzice mogą także otrzymać pomoc psychoonkologa. Zachęcamy do kontaktu: tel. 22 834 06 74, email: fundacja[at]fundacja.net. W kolejnych informacjach przybliżymy sylwetki pozostałych ambasadorów i animacji z ich udziałem.

Źródło: Fundacja Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764