logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startuje kampania świąteczna Polsat Box

  PR 26.11.2021, przeczytano 407 razy
ilustracja

Ruszyła nowa kampania reklamowa Polsat Box (wcześniej Cyfrowy Polsat) promująca propozycje świąteczne operatora – nowy pakiet podstawowy M Sport za 60 zł/mies. dostępny w telewizji satelitarnej i kablowej IPTV, 3 miesiące pełnej oferty bez opłat i dekoder 4K już od 1 zł. Dodatkowo, w ramach świątecznej promocji, abonenci Polsat Box mogą otrzymać 100 zł zwrotu od Plusa za przeniesienie numeru telefonu do tej sieci. W dwóch spotach telewizyjnych wystąpili znani i lubiani przez polskich widzów aktorzy Jacek Braciak i Wojciech Mecwaldowski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuje-kampania-swiateczna-polsat-box,393908,artykul.html

Kampania to wynik współpracy marki Polsat Box z agencją Freudschaft (wcześniej Scholz & Friends). Będzie ona prowadzona w telewizji, Internecie i stacjach radiowych. Przygotowane z tej okazji dwa spoty reklamowe wprowadzają widzów w pogodny, świąteczny nastrój świąt, przywołując obraz rodziny poszukującej prezentów gwiazdkowych.

W rolę głowy rodziny po raz kolejny wcielił się Jacek Braciak, który podczas zakupów postanowił odwiedzić salon Polsat Box. Żona i dzieci odnajdują go tam, gdy ogląda mecz. Wspólnie poznają nowe pakiety z bogatą ofertą sportową (spot 30”). Wychodząca z salonu rodzina zostaje zaczepiona przez sprzedawcę – w tej roli wystąpił Wojciech Mecwaldowski – i otrzymuje informację, że to nie koniec prezentów, bo za przeniesiony numer do Plusa czeka ich kolejny – 100 zł zwrotu za każdy numer (spot 15”).

Nowy pakiet podstawowy M Sport to 69 różnorodnych kanałów dla całej rodziny wzbogaconych o stacje: Polsat Sport Premium z Ligą Mistrzów UEFA, Eleven Sports z m.in. włoską Serie A TIM, hiszpańską LaLiga Santander i wyścigami Formula 1 oraz promocyjnie CANAL+ SPORT3 i 4 z PKO BP Ekstraklasą za 0 zł. Więcej o świątecznych promocjach w Polsat Box można przeczytać TUTAJ.

Metryczka kampanii:

  • Kreacja: Agencja Freundschaft,
  • Produkcja: TFP Mariusz Matwiejczuk,
  • Postprodukcja: wideo – Televizor, audio – Ztudio&Burza,
  • Reżyser: Piotr Janowski,
  • Media: TV (m.in. Polsat, kanały tematyczne Telewizji Polsat, TVN, kanały tematyczne TVN Grupa Discovery, TVS), online, w tym social media, radio (m.in. RMF FM, RMF Classic, RMF Maxxx, Złote Przeboje, VOX, Eska).

Źródło: Grupa Polsat Plus

www.grupapolsatplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Radia słucha codziennie ponad 20 mln Polaków – podsumowanie słuchalności w 2021 roku
W 2021 roku utrzymał się bardzo wysoki zasięg dzienny radia, które pozostaje jednym z najpopularniejszych wśród Polaków mediów. Codziennie gromadzi ponad 20 milionów słuchaczy, każdego tygodnia jest to już 26,6 mln osób.
Cyfrowy gigant dołącza do Aleph Group jako udziałowiec i wesprze rozwój nowej platformy edukacyjnej tego koncernu. Dzięki temu ruchowi firma Httpool, która jest częścią Aleph Group, wzmacnia swoje strategiczne partnerstwo z Twitterem.
Nowy prezes i zmiany w 4fun Media
Grupa kapitałowa 4fun media, której głównym aktywem jest działająca w rosnącym w dwucyfrowym tempie segmencie Digital-out-of- Home (DOOH) spółka Screen Network, wyznacza nowe kierunki rozwoju i planuje zmianę nazwy. Na funkcję prezesa 4fun Media został powołany dotychczasowy Przewodniczący Rady Nadzorczej 4fun Media S.A., Wojciech Bieńkowski. Zarząd zwołał...
AMS wygrywa przetarg na obsługę wiat przystankowych w Tychach
W wiatach przystankowych kolejnego śląskiego miasta pojawią się citylighty AMS. To efekt wygranego przetargu.
Gazeta.pl od dawna wyznacza trendy w rozwoju form wideo na polskim rynku online. Od 18 stycznia 2022 r. na stronie głównej portalu oraz w serwisie Kobieta.Gazeta.pl prezentowany będzie nowy program „GwiazDom”, w którym znane osoby zaproszą widzów do swoich domów. Program poprowadzi dziennikarka Kobieta.Gazeta.pl Agnieszka Matracka.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764