logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startuje kampania Świąteczny sygnał SOS

  PR 07.11.2013, przeczytano 638 razy
ilustracjastrzałka

W listopadzie 2013 Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce rozpoczyna kampanię „Świąteczny sygnał SOS”. Akcję zgodziła się objąć honorowym patronatem Małżonka Prezydenta RP Pani Anna Komorowska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuje-kampania-swiateczny-sygnal-sos,20154,artykul.html

Święta Bożego Narodzenia to dla wielu z nas najważniejsze wydarzenie w roku – okres radości, spokoju i rodzinnych spotkań przy stole. Niestety zbliżające się święta dla wielu dzieci w Polsce będą pełne smutku i tęsknoty za bezpiecznym domem. To w ich imieniu chcemy wysłać do Polaków sygnał SOS.” - mówi Barbara Rajkowska, Prezes Zarządu Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce.

Stowarzyszenie będzie prowadzić intensywne działania promocyjne przede wszystkim w prasie, telewizji, na outdoorze, w radiu i internecie. Wszystkie materiały reklamowe zostały zrealizowane dzięki zaangażowaniu grupy młodych twórców.

Kilka miesięcy temu skontaktowała się ze mną copywriterka - Agnieszka Gawor-Brzozowska. Miała doskonały pomysł na kampanię reklamową dla SOS Wiosek Dziecięcych. Wszyscy w Stowarzyszeniu byli tym pomysłem zachwyceni i wspólnymi siłami postanowiliśmy jej pomysł zrealizować.” - mówi Katarzyna Olszewska, koordynatorka akcji świątecznej. Entuzjazm i doskonały pomysł Agnieszki zachęciły do współpracy kolejne osoby. W spocie reklamowym zagrał aktor – Tomasz Mandes, a głosu i swojego studia nagrań - Film Factory Studio, użyczyła Beata Kawka. Idea kreatywna przekonała Radzimira Dębskiego, który napisał doskonałą muzykę do spotu. Film reklamowy powstał dzięki operatorowi - Damianowi Grabarskiemu, reżyserowi - Patrykowi Jurkowi, montażyście – Jerzemu Zawadzkiemu, kierowniczce produkcji - Marzenie Zowczak oraz producentce - Mirelli Zaradkiewicz. Fotografie do materiałów reklamowych wykonał Przemysław Kulikowski, a Agata Wirtek stworzyła wyjątkową scenografię do zdjęć. Nad całym procesem twórczo - produkcyjnym czuwała graficzka – Anna Warzyńska i jej Full Glass Studio. „Jesteśmy ogromnie wdzięczni wszystkim, którzy pracowali przy tym projekcie pro bono i włożyli w pracę tak wiele serca” dodaje Katarzyna Olszewska.

Celem akcji jest zapewnienie rodzinnych świąt Bożego Narodzenia dzieciom pozbawionym opieki rodzicielskiej oraz maluchom z biednych wielodzietnych rodzin.

Patronat medialny nad kampanią objął Program Pierwszy Polskiego Radia.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764