logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startuje kolejny Roadshow Nikon Z

  PR 07.05.2019, przeczytano 423 razy

Nikon wyruszył w kolejną fotograficzną podróż po Polsce. Roadshow Nikon Z pod hasłem „Bez lustra od nowa” potrwa aż do lipca. Jego uczestnicy będą mieli możliwość przetestowania oraz zakupu najnowszych pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych z linii Z – Nikon Z6 i Nikon Z7. Pokazy odbędą się w wybranych sklepach fotograficznych w 16 miastach w całej Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuje-kolejny-roadshow-nikon-z,382316,artykul.html

Roadshow Nikon Z to ogólnopolski cykl pokazów bezlusterkowych aparatów serii Z. Fani fotografii będą mieli możliwość przetestowania zarówno fotograficznych, jak i filmowych parametrów modeli Z6 i Z7. Bezlusterkowiec Nikon Z6 to aparat wielozadaniowy. Jest dostosowany do różnych warunków i charakteryzuje go oszałamiająca szybkość zdjęć seryjnych. Natomiast Nikon Z7 to przede wszystkim nadzwyczajna rozdzielczość oraz prawdziwa precyzja. Ponadto, dzięki kompaktowym korpusom, oba modele są lekkie i wyjątkowo poręczne.

Spotkania zaplanowane na maj, czerwiec i lipiec odbędą się w wybranych sklepach fotograficznych w godzinach ich otwarcia (szczegóły dostępne na stronach internetowych partnerów).

  • 9 maja br. (czwartek) CEWE Fotojoker w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu
  • 10 maja br. (piątek) CEWE Fotojoker w Galerii M1 w Czeladzi
  • 15 maja br. (środa) Cyfrowe.pl przy ul. Warszawskiej 61 w Katowicach
  • 16 maja br. (czwartek) CEWE Fotojoker w Galerii M1 w Markach
  • 17 maja br. (piątek) BEIKS przy ul. Bartyckiej 115 w Warszawie
  • 29 maja br. (środa) CEWE Fotojoker w Galerii Libero w Katowicach
  • 30 maja br. (czwartek) CEWE Fotojoker w Atrium Biała w Białymstoku
  • 31 maja br. (piątek) CEWE Fotojoker w Galerii Riviera w Gdyni
  • 1 czerwca br. (sobota) CEWE Fotojoker w Atrium Koszalin w Koszalinie
  • 19 czerwca br. (środa) ABfoto w Alfa Centrum w Białymstoku
  • 20 czerwca br. (czwartek) ABfoto w Atrium Copernicus w Toruniu
  • 21 czerwca br. (piątek) ABfoto w Galerii Młociny w Warszawie
  • 22 czerwca br. (sobota) CEWE Fotojoker w Magnolia Park we Wrocławiu
  • 26 czerwca br. (środa) Cyfrowe.pl przy ul. Kartuskiej 149 w Gdańsku
  • 27 czerwca br. (czwartek) ABfoto w Galaxy Centrum w Szczecinie
  • 29 czerwca br. (sobota) ABfoto w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu
  • 30 czerwca br. (niedziela) ABfoto w Galerii Korona w Kielcach
  • 3 lipca br. (środa) ABfoto w VIVO! Lublin w Lublinie
  • 4 lipca br. (czwartek) ABfoto w Galerii Handlowej Madison w Gdańsku
  • 5 lipca br. (piątek) CEWE Fotojoker w CH Avenida w Poznaniu
  • 6 lipca br. (sobota) CEWE Fotojoker w Galerii Krakowskiej w Krakowie
  • 9 lipca br. (wtorek) FOTOPOKER przy ul. Adama Matuszczaka 1G w Rzeszowie

Źródło: NIKON

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764