logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startuje konkurs WILDNESS by Artystyczna Podróż

  PR 10.06.2025, przeczytano 294 razy
ilustracja

„WILDNESS” – pod takim hasłem odbywa się kolejny, siódmy już Instagramowy konkurs, który ERGO Hestia organizuje we współpracy z Fundacją Artystyczna Podróż Hestii. Ta inicjatywa od lat z powodzeniem łączy świat mediów społecznościowych z przestrzenią sztuki, dając szansę utalentowanym twórcom na zaprezentowanie swojej wrażliwości i kreatywności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuje-konkurs-wildness-by-artystyczna-podroz,409205,artykul.html

Konkurs, trwający od 5 czerwca do 4 sierpnia 2025 r., zachęca do artystycznej interpretacji tematu „dzikości”. Uczestnicy mają wolność w wyborze formy wyrazu. Prace mogą być symboliczne, abstrakcyjne lub dosłowne, najważniejsza jest autentyczność przekazu i pokazanie indywidualnej wrażliwości.

- Instagram to platforma, która w dużej mierze przyczyniła się do popularyzacji fotografii mobilnej, otwierając drzwi dla kreatywności i dając każdemu szansę na wyrażenie siebie poprzez obraz – mówi Maria Rosa, Dyrektorka Departamentu Marketingu i PR ERGO Hestii oraz Prezeska Fundacji Artystyczna Podróż Hestii. – Tym razem uczestnicy konkursu zmierzą się z tematem „dzikości”. To pojęcie szerokie i inspirujące, które może objawiać się w chaosie natury, surowości form czy też nieokiełznanych ludzkich emocjach – dodaje.

Zadanie konkursowe i jury

Zadaniem konkursowym jest zamieszczenie na własnym profilu na Instagramie fotografii wykonanej osobiście urządzeniem mobilnym (smartfon, tablet), która nawiązuje do tematu „dzikości” we własnej interpretacji. Zdjęcie należy oznaczyć hashtagami: #wildnessbyap oraz #artystycznapodroz, a także oznaczyć profil @artystycznapodroz. Dodatkowo, aby zgłoszenie było ważne, należy wypełnić formularz zgłoszeniowego dostępny na stronie: https://www.ergohestia.pl/artystycznapodroz/. Otwarta formuła konkursu zachęca do wzięcia udziału zarówno początkujących, jak i doświadczonych fotografów.

Nadesłane prace oceni jury złożone z uznanych osobistości świata sztuki i biznesu. W jego skład wchodzą:

  • Artur Borowiński, Prezes Zarządu ERGO Hestii
  • Maria Rosa, Dyrektorka Departamentu Marketingu i PR ERGO Hestii, Prezeska Fundacji Artystyczna Podróż Hestii
  • Marta Śliwicka, Historyczka Sztuki
  • Magdalena Kąkolewska, Instagramerka
  • Piotr Bratosiewicz, Podróżnik i Fotograf

Nagrody

  • Nagroda główna: Artystyczna Podróż na Sri Lankę o wartości 30 000 zł oraz najnowszy dostępny iPhone w wersji Pro 512 GB.
  • Wyróżnienia (dwie nagrody): Każde wyróżnienie to najnowszy dostępny iPhone w wersji Pro 512 GB.

Wystawa i ogłoszenie wyników

Zwycięzców konkursu oraz najciekawsze prace poznamy podczas tegorocznej edycji Inside Seaside w Gdańsku. To właśnie tam, w ramach festiwalu, odbędzie się uroczysty wernisaż wystawy pokonkursowej, na którym zostaną ogłoszeni laureaci.

Poprzednie edycje konkursu

Profil Artystyczna Podróż, pod artystycznym patronatem ERGO Hestii, zgromadził już ponad 25 700 obserwujących, a hashtag #artystycznapodroz został użyty na Instagramie ponad 616 tysięcy razy, co świadczy o ogromnym zainteresowaniu i zaangażowaniu społeczności.

Konkurs WILDNESS by Artystyczna Podróż to siódma odsłona inicjatywy ERGO Hestii i Fundacji Artystyczna Podróż Hestii. Poprzednie edycje, które cieszyły się ogromnym zainteresowaniem, to:

  • KRUCHOŚĆ by Artystyczna Podróż (szósta edycja, poświęcona tematowi „Kruchości”)
  • ASYMMETRY by Artystyczna Podróż (piąta edycja, skupiona na nieoczywistym przedstawieniu asymetrii)
  • WATER by Artystyczna Podróż (czwarta edycja po przerwie pandemicznej, z tematem przewodnim wody)
  • COLORS by Artystyczna Podróż (trzecia edycja, gdzie kluczowym elementem był kolor)
  • LIGHTS by Artystyczna Podróż (druga edycja, z tematem zawężonym do światła)
  • TERAZ by Artystyczna Podróż (pierwsza edycja konkursu, zapoczątkowana przez profil Artystyczna Podróż na Instagramie)

Źródło: Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia SA

ergohestia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bank Pekao laureatem konkursu The Drum Awards for Marketing EMEA
Kampania „Jak nie teraz, to kiedy …wbijesz na wyższy level?” Banku Pekao S.A. została uhonorowana nagrodą The Drum Awards for Marketing EMEA. Projekt konkursowy „Jak Bank Pekao S.A. stał się SIGMĄ”, jako jedyny z Polski, wyróżniono w kategorii Metaverse. 
 Dobre, bo śląskie! Finał jubileuszowej edycji konkursu „Śląska Rzecz”
W czwartek, 26 czerwca w Zamku Cieszyn odbędzie się ogłoszenie wyników i wręczenie statuetek w ramach jubileuszowej 20. edycji konkursu Śląska Rzecz 2024. Tego samego dnia nastąpi także otwarcie wystawy prezentującej nagrodzone i wyróżnione w konkursie projekty.
TikTok Ad Awards CE 2025: ruszyły zgłoszenia
9 czerwca ruszyły zgłoszenia  do TikTok Ad Awards CE 2025 – najważniejszego konkursu TikToka dla marek z Europy Środkowo-Wschodniej. Nagrodzone zostaną najbardziej kreatywne i skuteczne kampanie reklamowe oparte na podejściu „TikTok-first”. Zapisy do konkursu trwają do 24 września.
Konkurs kreatywny ArtInPost 2025
Po raz kolejny zapraszamy amatorów i pasjonatów projektowania graficznego, klientów i wielbicieli nadawania i odbierania przesyłek przez Paczkomat, aby w kreatywny sposób opowiedzieli o miejscach, które są dla nich ważne i zaprojektowali inspirowaną nimi grafikę na urządzenie.
e-Commerce Polska awards 2025: startują zgłoszenia
Izba Gospodarki Elektronicznej z dumą ogłasza XIII edycję konkursu e-Commerce Polska awards — wydarzenia, które nie tylko nagradza najwybitniejsze przedsięwzięcia w polskim handlu cyfrowym, ale stanowi swoisty barometr kondycji całej branży. To właśnie tutaj wybrzmiewają najważniejsze trendy, innowacyjne strategie i przełomowe technologie, które kształtują przyszłość...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764