logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startuje loteria „W Ż codziennie do wygrania 10 000 zł oraz nagrody od A do Ż”

  PR 18.06.2021, przeczytano 303 razy
ilustracja

Marka Żywiec powraca z niezwykle popularną loterią, w której codziennie do wygrania jest aż 10 000 zł oraz tysiące nagród. Tegoroczna promocja odbywa się we współpracy z serwisem Allegro Lokalnie, dzięki czemu na uczestników czeka prawdziwa wolność wyboru. Kody spod kapsli i zawleczek można rejestrować od 10 maja do 28 sierpnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuje-loteria-_w-z-codziennie-do-wygrania-10-000-zl-oraz-nagrody-od-a-do-z_,391961,artykul.html

Marka Żywiec od lat sięga po innowacje. W tym roku, obserwując znaczący rozwój rynku e-commerce, postanowiła przy organizacji loterii nawiązać współpracę z serwisem Allegro Lokalnie. Dzięki temu zwycięzcy będą mogli wybierać nagrody spośród wachlarza unikalnych produktów.

- Wierzymy, że każdy ma swoje indywidualne potrzeby i marzenia. To dlatego w tym roku dajemy naszym konsumentom prawdziwą wolność wyboru. W naszej loterii jest dosłownie wszystko, od A do Ż, a zwycięzcy będą mogli wyszukiwać wymarzone nagrody, zaspokajając swój apetyt na Ż. - Ewa Stefanowicz, Junior BTL Manager Marki Żywiec

„W Ż codziennie do wygrania 10 000 zł oraz nagrody od A do Ż” to loteria promocyjna, w której każdego dnia na uczestników czekają nagrody pieniężne oraz karty podarunkowe. Aby wziąć w niej udział, należy kupić piwo Żywiec w opakowaniu promocyjnym i zarejestrować kod spod kapsla lub zawleczki na stronie lub w komunikatorze Messenger na Facebooku Żywca. W promocyjnej sprzedaży biorą udział wszystkie piwa Żywiec, także w wersji bezalkoholowej.

W loterii codziennie do wygrania są nagrody pieniężne w wysokości 10 000 zł oraz karty podarunkowe do wykorzystania na Allegro w wysokości: 500 zł, 200 zł, 100 zł oraz 20 zł, a także kody na usługę Allegro Smart oraz wirtualne monety Allegro.

Sprzedaż promocyjna i rejestracja kodów trwają od 10 maja do 28 sierpnia.

Działania digital oraz w social media realizuje agencja VMLY&R. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Obsługą loterii oraz logistyką nagród zajmuje się G3 Group.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

FM Logistic rusza z nową kampanią wizerunkową w czterech krajach
„Tak pracują #Zawodowcy” – to hasło nowej, powstałej w Polsce, kampanii wzmacniającej wizerunek pracodawcy firmy FM Logistic. Działania employer branding będą prowadzone na czterech rynkach: w Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada agencja MJCC.
Ruszyła Strefa Electrolux z butikiem cyrkularnym na plaży Gdańsk Brzeźno
Właśnie ruszyła Strefa Electrolux. To pop-up’owa przestrzeń zlokalizowana na plaży w Gdańsku Brzeźno, w ramach której działa butik cyrkularny we współpracy z inicjatywą Ubrania do Oddania. Powstanie Strefy zainaugurowało wyjątkowe wydarzenie – pokaz mody cyrkularnej Tomasza Ossolińskiego, który po raz kolejny wspiera w działaniach...
27. Międzynarodowe Biennale Plakatu w Warszawie
Międzynarodowe Biennale Plakatu w Warszawie, organizowane przez Akademię Sztuk Pięknych, rozpoczęło się 12 czerwca. To najstarsze i jedno z najbardziej znaczących na świecie wydarzeń artystycznych dedykowanych wyłącznie plakatowi. Nazywane jest często Olimpiadą Plakatu.
Nowy zarząd i nowa strategia Pathfinder 23
Wraz z początkiem sierpnia wprowadzone zostaną zmiany na poziomie zarządu Pathfinder 23, największej agencji wchodzącej w skład grupy Brand New Galaxy. Nowy zarząd składać się będzie z dwóch co-managing directorów. Marek Różycki obejmie stanowisko Managing Director Business, a Tomasz Waligóra Managing Director Products & Services. Ich zadaniem jest wdrożenie nowej strategii...
Adidas Originals Forum stworzone dla tych, którzy z otwartych umysłów uczynili sposób na życie
adidas Originals na nowo zaprojektował kultową sylwetkę buta Forum, tym razem w hołdzie współczesnym twórcom kultury, którzy definiują styl jutra. Marka zachęca nowe pokolenie do przyjęcia otwartej postawy oraz do tego, by nie bać się eksperymentować z tym, co nowe.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764