logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startuje loteria i kampania marki Harnaś

  PR 21.02.2022, przeczytano 820 razy
ilustracja

Ruszyła ogólnopolska loteria marki Harnaś – w wybranych sklepach dostępne będzie promocyjne piwo Harnaś Jasne Pełne, z nagrodami ukrytymi pod kapslami i kluczykami.  Loterię wspierać będzie również kolejna odsłona pełnej akcji i humoru reklamy telewizyjnej, w której bohater pokazuje, jak „złapać” Harnasia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuje-loteria-i-kampania-marki-harnas,394848,artykul.html

Z początkiem lutego wystartowała loteria podkapslowa marki Harnaś, w której do wygrania jest 4-pak lub piwo. Mechanizm jest prosty - wystarczy kupić piwo Harnaś Jasne Pełne w promocyjnej butelce lub puszce i zajrzeć pod kapsel albo kluczyk. Loteria obowiązuje w wybranych sklepach na terenie całego kraju i potrwa do końca lipca. Wspierać ją będzie kampania telewizyjna „Miliony piw do złapania”.

- Harnaś powraca z nagrodami. Po raz kolejny dzielimy się z konsumentami zarówno darmowymi piwami do wygrania w loterii, jak i kolejną częścią przygód naszego bohatera. Reklama nagrana jest w pięknych Tatrach. Nasz główny bohater pokaże widzom, jak najlepiej łapać Harnasia. Co to dokładnie oznacza? Zachęcamy do oglądania i wzięcia udziału w naszej aktywacji – mówi Antoni Wróbel, kierownik marki Harnaś.

W nowym spocie Harnaś zostaje zaskoczony przez grupę żołdaków, którzy chcą go schwytać. Czy im się to uda i jak spróbuje przechytrzyć ich nasz bohater? Lepiej przekonać się na własne oczy. Natomiast tak jak przy poprzednich produkcjach, również i tym razem nie zabraknie humoru, pięknych widoków i dobrego piwa.

Promocja podkapslowa trwać będzie do 31 lipca 2022 r. Reklama będzie emitowana w ogólnopolskiej telewizji i kanałach tematycznych. Spot stworzyła agencja Grey, producentem jest studio Dynamo Film, a za media odpowiada dom mediowy Initiative.

Poza kampanią telewizyjną loterię Harnasia wspierać będą działania marki w digitalu, w tym w mediach społecznościowych, na platformach VOD i Youtube oraz materiały POS w punktach sprzedaży.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764