logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startuje loteria urodzinowa Castorama, w której pula nagród wyniesie blisko 1,5 mln zł

  PR 23.03.2022, przeczytano 256 razy
ilustracja

Dziś rusza loteria z okazji 25 lat obecności Castorama w Polsce. Codziennie przez kolejne 25 dni – od 23 marca do 16 kwietnia br. – klienci największej sieci home improvement w kraju, będą walczyć o nagrodę główną –  25 tys. zł na wymarzoną kuchnię, łazienkę czy idealny ogród oraz jedną z 25 tys. nagród natychmiastowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuje-loteria-urodzinowa-castorama%2C-w-ktorej-pula-nagrod-wyniesie-blisko-1%2C5-mln-zl,395209,artykul.html

Od 23 marca do 16 kwietnia br. każda osoba, która dokona zakupów na dowolną kwotę, odbierze paragon z kodem i zarejestruje go na stronie, weźmie udział w losowaniu nagrody głównej o wartości 25 tysięcy złotych. Aby nagroda była jak najlepiej dopasowana do potrzeb klientów, Castorama postawiła dać każdemu możliwość wyboru projektu, na który przeznaczy wygraną np. aranżację kuchni, łazienki czy też ogrodu marzeń. Zwycięzcy będą mieli szeroki wybór zarówno wyposażenia, jak i dodatków dostępnych w sklepach Castorama, a także projektowania kuchni, czy łazienki. Dodatkowo skanując paragon w sklepie, można wziąć udział w losowaniu 25 tysięcy nagród natychmiastowych – w tym ponad 9000 kart przedpłaconych o różnej wartości do 100 zł, 1000 zestawów narzędziowych,100 zestawów wierteł i bitów Bosch, 500 akumulatorowych wkrętarek Bosch czy blisko 3000 ogrodowych lamp solarnych.

- 25. urodziny Castoramy to dla nas szczególna okazja do świętowania, gdyż już od ćwierć wieku możemy wspierać Polaków w spełnianiu ich marzeń o pięknych i funkcjonalnych wnętrzach. Na przestrzeni tych lat nieustannie podążamy za zmieniającymi się trendami i potrzebami Klientów, wzbogacając ofertę o kolejne produkty i kompleksowe usługi. Wiemy, jak ważna jest możliwość wyboru i dopasowanie rozwiązań do indywidualnych oczekiwań, dlatego zwycięzcy nagród głównych w naszej loterii urodzinowej sami zadecydują na co chcieliby przeznaczyć wygraną kwotę. To od nich zależy, czy stworzą wspólnie z nami wymarzoną kuchnię, łazienkę czy też ogród. Mamy nadzieję, że tak pomyślana formuła oraz szeroki wachlarz nagród dodatkowych sprawi naszym Klientom ogrom radości i zachęci do wspólnej zabawy – powiedział Beniamin Schön Dyrektor ds. Klienta i Digitalu w Castorama Polska.

Loteria urodzinowa jest jednym z wielu elementów, przygotowanych przez firmę z okazji dwudziestopięciolecia. Szczegóły loterii znajdziemy w specjalnie przygotowanym z tej okazji spocie.

Castorama swój pierwszy sklep w Polsce otworzyła w 1997 roku na warszawskich Włochach. Od tego czasu, chcąc być jeszcze bliżej swoich klientów, firma sukcesywnie rozwija się na terenie całego kraju. Obecnie możemy znaleźć ją w 90 lokalizacjach. Poza ofertą stacjonarną Castorama zapewnia dostęp do szerokiej gamy produktów i usług dostępnych on-line, zatrudniając przy tym ponad 13. tys. osób. Bogata oferta sklepu idzie w parze z rozwojem marki. Obecnie są to nie tylko produkty dostępne na miejscu, ale również wsparcie i doradztwo w zakresie projektowania oraz urządzania wnętrz.

Za przygotowanie spotu zapraszającego klientów do urodzinowej loterii Castorama, odpowiada dom produkcyjny Watchout Studio, za kreację 2012 Agency, natomiast za obsługę mediową Mindshare Polska.

Źródło: Castorama Polska Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Conor Mcgregor promuje rozwiązania inwestycyjne XTB
XTB rozpoczęło właśnie nową kampanię promocyjną oferowanych przez siebie rozwiązań inwestycyjnych. W spotach reklamowych pojawił się nowy globalny ambasador marki XTB - Conor McGregor, mistrz UFC dwóch kategorii wagowych, przedsiębiorca oraz globalna ikona biznesu i sportu.
Nowa kampania marketingowa marki Fritz-kola
W nowej kampanii marketingowej „good never sleeps” (tłum. dobro nigdy nie śpi), fritz-kola przyjmuje nowe podejście do komunikacji. Marka udowadnia, że zabawa i odpowiedzialność  mogą  iść  ze sobą w parze. Po 18 latach humorystycznej i prowokacyjnej komunikacji, firma z Hamburga, dostarczającą unikalną kraftową kolę oraz lemoniady i spritzery na bazie...
„Więcej niż generator pary” – grupa Dentsu Polska z nową kampanią dla marki Philips
Grupa dentsu Polska przygotowała digitalową kampanię dla Philips Domestic Appliences –producenta elektroniki użytkowej, która promuje generatory pary z serii Philips PerfectCare 9000.
Wacom Cintiq Pro 27 – tablet ekranowy dla profesjonalistów
Wacom zaprezentował nowy tablet ekranowy o przekątnej 27” z dotykowym ekranem 4K, który odwzorowuje 99% przestrzeni AdobeRGB. Urządzenie oferowane jest w komplecie wraz z nową, ergonomiczną podstawą. Najwyższą jakość pracy ma zapewnić piórko nowej generacji Pro Pen 3.
Akademia Zdobienia Tekstyliów w API.PL – edycja JESIEŃ 2022
API.PL zaprasza na jesienną edycję Akademii Zdobienia Tekstyliów! Zapisz się i odkryj nowe inspiracje na rozwój swojego biznesu przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii druku tekstylnego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764