logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startuje muzyczna loteria Lecha

  PR 12.05.2022, przeczytano 496 razy

2 maja wystartowała kolejna, ulepszona edycja muzycznego quizu Lecha, który w poprzednich latach cieszył się dużym zainteresowaniem konsumentów. Do końca sierpnia można wygrać jedną z 50 tysięcy koszulek z fragmentami tekstów takich artystów jak: Baranovski, Molesta Ewenement, Rau, Ten Typ Mes, Fokus, Gedz i VNM i jeden z 250 imprezowych głośników marki Sony.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuje-muzyczna-loteria-lecha,395810,artykul.html

W tym roku muzyczny quiz Lecha jest loterią konsumencką trwającą o miesiąc dłużej, ze zwiększoną liczbą nagród. Aby zdobyć jedną z nich wystarczy kupić piwo: Lech Premium, Lech Chmiele Cytrusowe, Lech Free lub Lech Pils, zeskanować kod QR z promocyjnych opakowań lub wejść na stronę www.lech.pl i wpisać specjalny kod, który znajduje się pod zawleczką lub kapslem.

Muzyka jest wpisana w DNA Lecha, dlatego tegoroczne nagrody są z nią tak mocno powiązane. Marka Kompanii Piwowarskiej jest obecna na największych festiwalach muzycznych i aktywnie wspiera artystów oraz ich odbiorców. Jednym z przykładów takich działań jest poszerzenie współpracy Lech Polish Hip-Hop Festival oraz Lech Polish Hip-Hop Music Awards – w tym roku Lech jest sponsorem tytularnym obu imprez. Marka będzie też obecna między innymi na Pol’and’Rock Festival. Wkrótce Lech ogłosi kolejne muzyczne plany na ten sezon.

Dodatkowo, na półki sklepowe w całym kraju trafiły limitowane puszki piwa Lech Premium, które będą cieszyć oczy konsumentów. Projekty nawiązują stylem i wielobarwnością do Pol’and’Rock Festival (4-6 sierpnia, Czaplinek) i promują Lech Polish Hip-Hop Festival (11-13 sierpnia, Płock) oraz Lech Polish Hip-Hop Music Awards (14 sierpnia, Płock).

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764