logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startuje nowa edycja konkursu TikTok Ad Awards 2024

  PR 12.06.2024, przeczytano 544 razy
ilustracja

TikTok Ad Awards ma na celu wyłonienie najlepszych płatnych kampanii reklamowych zrealizowanych na TikToku, które mogą pochwalić się kreatywnością i świetnymi wynikami. W trzeciej edycji TikTok Ad Awards uczestnicy będą mogli zmierzyć się w nowej kategorii poświęconej budowaniu świadomości marki. Zapisy do konkursu potrwają do 25 września.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuje-nowa-edycja-konkursu-tiktok-ad-awards-2024,404605,artykul.html

Społeczność TikToka oczekuje od firm kreatywności i autentyczności przekazu. Celem nagród TikTok Ad Awards jest docenienie marek, które potrafią odpowiedzieć na potrzeby odbiorców, jednocześnie dostarczając nieszablonowe treści dla całej społeczności platformy i realizując swoje cele biznesowe. 

Nagrody przyznawane są agencjom i markom z Wielkiej Brytanii, Niemiec, Austrii, Szwajcarii, Francji, Włoch, Hiszpanii, Europy Środkowej (Rumunia, Czechy, Polska), krajów nordyckich (Szwecja, Dania, Norwegia, Finlandia), Izraela i Holandii.

"W kreatywnej komunikacji na TikToku poszukuję mieszanki dwóch składników – natywnego dla platformy języka oraz skuteczności. Dziś to twórcy, a nie agencję kreatywne wyznaczają tu trendy. Jednocześnie też TikTok często jest główną platformą w briefach, i to na niej tworzymy komunikację dla marek. Dlatego chcę, aby konkurs TikTok Ad Awards stał się nie tylko miejscem uhonorowania i zaprezentowania najlepszych prac z rynku CEE ale również platformą edukacji na temat kreatywnego storytellingu na TikToku. Możliwość wymiany wiedzy między twórcami, kreatywnymi, klientami, mediowcami i szerzenie jej w branży jest największą wartością tego konkursu i moim celem w roli jego przewodniczącego " - mówi Dawid Kaźmierczak, Co - Founder & Chief Content Officer Agencja Polot, przewodniczący jury TikTok Ad Awards na region na CEE.

Kategorie

Greatest Branding

Nagroda dla kampanii brandingowej, która charakteryzowała się innowacyjną strategią i kreacją zaprojektowaną specjalnie pod kątem TikToka, i pozwoliła osiągnąć doskonałe wyniki w górnej części lejka marketingowego (budowanie świadomości marki). Kategoria skierowana do pojedynczych kampanii.

Zgłoś się, jeśli Twoją kampanię wyróżnia:

  • Kreatywne podejście zorientowane na TikToka
  • Innowacyjna strategia i imponujące wyniki w górnej części lejka marketingowego (upper-funnel)

*Kategoria skierowana do firm zatrudniających co najmniej 50 pracowników na całym świecie (w tym wszelkie spółki zależne i macierzyste). Ograniczenie to nie ma zastosowania do żadnej agencji, która mogła być zaangażowana w kampanię reklamową, a wyłącznie do firmy, którą kampania promuje.

Greatest Performance

Nagroda dla wyróżniającej się kampanii lower-funnel, która charakteryzowała się innowacyjną strategią i kreacją zaprojektowaną specjalnie pod kątem TikToka oraz pozwoliła osiągnąć doskonałe wyniki w dolnej części lejka marketingowego (decyzja zakupowa). Kategoria skierowana do pojedynczych kampanii.

Zgłoś się, jeśli Twoją kampanię wyróżnia:

  • Kreatywne podejście zorientowane na TikToka
  • Innowacyjna strategia i imponujące wyniki w dolnej części lejka marketingowego (lower-funnel)

*Kategoria skierowana do firm zatrudniających co najmniej 50 pracowników na całym świecie (w tym wszelkie spółki zależne i macierzyste). Ograniczenie to nie ma zastosowania do żadnej agencji, która mogła być zaangażowana w kampanię reklamową, a wyłącznie do firmy, którą kampania promuje.

Greatest Creative

Nagroda dla marki, którą wyróżnia całokształt kreatywnego podejścia do obecności na TikToku, strategiczne wykorzystanie płatnych i organicznych aktywności, w celu osiągnięcia imponujących wyników w całym lejku sprzedażowym oraz stała obecność marki na platformie. Kategoria nie jest skierowana do pojedynczych kampanii.

Zgłoś się, jeśli Twoją strategię wyróżnia:

  • Kreatywne podejście zorientowane na TikToka
  • Innowacyjne wykorzystanie płatnych i organicznych reklam w celu uzyskania imponujących wyników

*Kategoria skierowana do firm zatrudniających co najmniej 50 pracowników na całym świecie (w tym wszelkie spółki zależne i macierzyste). Ograniczenie to nie ma zastosowania do żadnej agencji, która mogła być zaangażowana w kampanię reklamową, a wyłącznie do firmy, którą kampania promuje.

Greatest Small Business

Nagroda dla małych firm zatrudniających mniej niż 50 pracowników, które zrealizowały cele swoich kampanii i osiągnęły realne wyniki biznesowe dzięki wykorzystaniu reklam na TikToku.

Zgłoś się, jeśli Twoją kampanię wyróżnia:

  • Kreatywne podejście zorientowane na TikToka
  • Imponujące wyniki kampanii i widoczny wpływ na biznes

*Kategoria skierowana do firm zatrudniających mniej 50 pracowników na całym świecie (w tym wszelkie spółki zależne i macierzyste). Ograniczenie to nie ma zastosowania do żadnej agencji, która mogła być zaangażowana w kampanię reklamową, a wyłącznie do firmy, którą kampania promuje. 

Wszystkie zgłoszenia z poszczególnych kategoriach automatycznie będą mogły powalczyć o nagrodę główną Greatest TikTok, którą zdobędzie najlepsza – w ujęciu całościowym – kampania reklamowa.

Greatest TikTok

Nagroda przyznawana kampanii, która wykorzystała kreatywność platformy dzięki innowacyjnym pomysłom opartym na specyfice TikToka. Wywarła wpływ poprzez sprytne wykorzystanie produktów reklamowych do realizacji celów w całym lejku marketingowym, wzbudziła zaangażowanie społeczność TikToka, czerpiąc z kreatywności i trendów na platformie.

Lokalni zwycięzcy Greatest TikTok z całej Europy spotkają się na Europejskim Grand Prix, aby wyłonić zwycięzcę dla całej Europejskiej edycji konkursu: Greatest TikTok Europe 2024.

Nagrody

  • Statuetka TikTok Ad Awards 
  • Kredyt reklamowy do wykorzystania na TikToku (Ad credits) 
  • Znacznik TikToka do promowania zwycięstwa w mediach społecznościowych lub prezentacjach dla klientów 
  • Płatne partnerstwo medialne, dla uczczenia zwyzięzców
  • Zwycięzcy Greatest TikTok wezmą udział w Europejskim Grand Prix

Kalendarz konkursu

Otwarcie zgłoszeń: 10 czerwca 2024 

Ostatni dzień przyjmowania zgłoszeń: 25 września 2024 

Ocena zgłoszeń: 25 września - 27 listopada 2024 

Lokalne ceremonie wręczenia nagród: 28 października - 7 listopada 2024 

Europejskie Grand Prix: 27 listopada 2024

Więcej o TikTok Ad Awards: https://tiktokadawardseurope.com/

Źródło: TikTok

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwsi zagraniczni finaliści Konkursu Strefa Studenta
Po raz pierwszy w historii konkursu, w którym młodzi projektanci mieli za zadanie stworzyć projekt opakowania lub etykiety, do kolejnego etapu awansowała studentka z zagranicy! Wraz z pozostałymi jedenastoma osobami zaprezentuje swój projekt w II etapie w jednej z trzech kategorii: funkcjonalność i forma, szata graficzna, wrażenie.
Kampania Dziedzictwo Beko z nagrodą Cannes Lions
Kampania “The Beko Inheritance”, która w kwietniu br. podbiła serca europejskich konsumentów, otrzymała statuetkę podczas tegorocznej edycji jednego z najbardziej prestiżowych konkursów w branży reklamowej – Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Kreacja stworzona przez Beko we współpracy z agencją VML Germany &...
Nikon zachęca do udziału w The Comedy Wildlife Awards i publikuje wybór najbardziej efektownych prac z edycji 2024 – począwszy od trójgłowej żyrafy po wyjątkowo rozleniwionego leniwca. Zgłoszenia do konkursu wciąż trwają, a zdjęcia można wysyłać do 31 lipca.
Złote Spinacze 2024: zgłoszenia do 22. edycji konkursu
Już po raz dwudziesty drugi najlepsze kampanie public relations w Polsce zostaną wyłonione w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Zgłoszenia rozpoczęły się 10 lipca i potrwają do 8 września 2024 r.
Jasnowidze - 5. edycja konkursu dla ilustratorów
Każda książka to osobny świat. Zależy nam na tym, by książkowe światy, do których trafiają dzieci, były jak najlepsze: piękne, intrygujące i pod każdym względem warte tego, by je odkrywać. Wierzymy, że warto szukać takich światów – i wspierać twórców, którzy chcą i potrafią powoływać je do życia. Dlatego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764