Dziś rozpoczęła się kampania Banku Pekao S.A. promująca aplikację Peopay, dzięki której zdalnie można korzystać z usług banku. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Fullsix Media (Havas Media Group).
Najnowsza kampania Banku Pekao S.A. zachęca do skorzystania z aplikacji Peopay. Bohaterem spotu jest ponownie Sebastian Kawa, 15-krotny mistrz świata w szybownictwie. Tym razem sportowiec odpowiedzialnie zostaje w domu, bo dziś branie życia za rogi to dbanie o siebie i swoich bliskich. Sebastian Kawa, w nakręconym w domu spocie, pokazuje wiele możliwości aplikacji Peopay, między innymi: sprawdza stan konta, opłaca rachunki, bierze pożyczkę czy zakłada lokatę. Przekonuje też, jak proste i wygodne jest założenie Konta Przekorzystnego – wystarczy dowód osobisty i selfie. Wszystko zdalnie, bez wychodzenia z domu.
Kampania, która ma zasięg ogólnopolski, będzie realizowana w mediach online oraz TV (spoty 30’’ oraz 15’’) i potrwa do końca czerwca. Media offline w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Fullsix Media, za kreację odpowiada Saatchi & Saatchi IS, za działania digitalowe agencja Sales & More, a za kampanię w social mediach Performance Media. Filmy wyreżyserował Maciej Kowalczuk, a zrealizował dom produkcyjny Tank.
Źródło: Havas Media Group