logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startuje nowa kampania ING Banku Śląskiego

  PR 20.04.2018, przeczytano 478 razy

W nowej kampanii ING bank zachęca Polaków do oszczędzania na emeryturę. Działania reklamowe wspiera specjalna promocja Indywidualnego Konta Emerytalnego z bonusem 100 zł za regularne odkładanie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuje-nowa-kampania-ing-banku-slaskiego,36235,artykul.html

Z badania „Finansowy barometr ING” wynika, że Polacy wolą na bieżąco korzystać z życia, niż oszczędzać na później. Tylko co trzeci Polak twierdzi, że każdy z nas powinien sam zadbać o odłożenie odpowiednich funduszy na przyszłość, natomiast większość uważa, że jest to rola państwa.

Nasz bank od lat stara się wspierać Polaków w oszczędzaniu – zachęca do brania spraw w swoje ręce, pokazuje dobre postawy wobec oszczędzania i wymierne korzyści, jakie z nich płyną. Chcemy mobilizować Polaków, żeby sami zadbali o swoją przyszłość - i zaczęli regularnie odkładać pieniądze z myślą o swojej emeryturze. To ważne, ponieważ zgodnie z wyliczeniami OECD emerytura dzisiejszych dwudziestoparolatków będzie stanowić tylko 32% ich ostatniego wynagrodzenia. Dlatego w ING przygotowaliśmy specjalną ofertę wspierającą długoterminowe oszczędzanie.

- Emerytura to forma odroczonej nagrody - dziś „żegnamy się” z częścią swojego budżetu, żeby „powitać” odłożone pieniądze po osiągnięciu wieku emerytalnego. W naszym nowym spocie pokazujemy oszczędzanie na emeryturę jako metaforę powitań bliskich osób po dłuższym rozstaniu – mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za marketing w ING Banku Śląskim.

Kampania jest prowadzona w internecie i oddziałach banku. Wsparciem działań reklamowych jest specjalna promocja Indywidualnego Konta Emerytalnego (IKE) z bonusem 100 zł za regularne odkładanie na IKE.

  • Tytuł kampanii: „Żeby tak witać emeryturę!”
  • Start kampanii: od 16.04.2018 r.
  • Narzędzia: Internet: video, serwis kampanii, kampania na największych portalach, w mobile i w social media; Oddziały: komunikacja wewnątrz placówek (plakaty, animacje multimedialne)
  • Kreacja: Brain
  • Media: Mullen Lowe Media Hub

Źródło: ING Bank Śląski S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764