logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startuje nowa kampania promocyjna Lecha Free

  PR 10.06.2015, przeczytano 1193 razy
ilustracjastrzałka

20 czerwca startuje nowa kampania promocyjna Lecha Free skierowana przede wszystkim do osób prowadzących aktywny tryb życia, które cenią sobie wolność i możliwość wyboru. Już w maju natomiast można spróbować nowego wariantu smakowego – Lecha Free Li-monka z miętą. Odświeżeniu uległ design opakowań, a obie wersje są teraz dostępne także w nowych, wygodnych puszkach o pojemności 330ml.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuje-nowa-kampania-promocyjna-lecha-free,25112,artykul.html

Lech Free to piwo, które pozwala w pełni korzystać z życia – zawsze i wszędzie. Punktem wyjścia dla nowej kampanii jest założenie, że każdy z nas ma wolność w swej naturze. W komunikacji Le-cha Free chcemy podkreślić, że mamy wolny wybór i wybieramy to, co w danej sytuacji najbardziej nam odpowiada. Skoro tak jest, to możemy postawić na piwo bezalkoholowe Lech Free – mówi Aleksandra Zarychta-Kuzalska, Brand PR Manager w Kompanii Piwowarskiej. 

Lech Free to niekwestionowany lider segmentu piw bezalkoholowych. Działania marketingowe    dla marki są prowadzone konsekwentnie w oparciu o motyw innowacyjności, wolności i radości życia. Obecnie, obok tradycyjnego Lecha Free, na rynku pojawił się także wariant smakowy – Limonka z miętą. To idealna propozycja dla osób, które poszukują słodszych, łagodniejszych smaków. Lech Free jest również dostępny w nowym formacie – do obecnych już na rynku butelek dołączyły wygodne, kompaktowe puszki o pojemności 330ml. Odświeżeniu uległ też design opakowań, który podkreśla premiumowość i naturalność Lecha Free. 

Wprowadzeniu do sprzedaży Lecha Free w nowych opakowaniach (projekt autorstwa agencji Sie-berthead Limited) oraz wariantu smakowego Limonka z miętą towarzyszyć będą szerokie działania promocyjne. Bezalkoholowy Lech Free widoczny będzie w TV, Internecie, w punktach sprzedaży, a także w lokalach gastronomicznych i podczas imprez. Nowa komunikacja marki jest efektem współpracy agencji GPD oraz Lubię to!. Za widoczność w punktach sprzedaży i lokalach gastronomicznych odpowiedzialna jest agencja Afekt. Zaplanowano również kampanię PR (Publicon) oraz działania w Internecie i mediach społecznościowych (Lubię to!).

Źródło: Kompania Piwowarska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764