logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startuje nowa kampania reklamowa marki Harnaś

  PR 19.07.2021, przeczytano 769 razy
ilustracja

W nowym spocie TV bohater marki – Harnaś spotyka prawdziwych bohaterów – strażaków. Reklama towarzyszy kampanii „Harnaś wspiera strażaków ochotników”. W ramach sponsoringu Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP (ZOSP RP) marka przekaże łącznie 1 100 000 zł z na zakup dodatkowego wyposażenia i sprzętu dla jednostek OSP. Zrealizuje ponadto loterię dla sklepów i konkurs konsumencki, z których środki również zostaną przekazane na wsparcie jednostek OSP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuje-nowa-kampania-reklamowa-marki-harnas,392324,artykul.html

Fabuła najnowszego spotu marki Harnaś rozgrywa się w dawnych czasach. Bohaterami opowieści na małym ekranie są strażacy i Harnaś, którzy łączą siły we wspólnej akcji niesienia pomocy.

Reklama jest emitowana od 19 lipca 2021 r. w głównych ogólnopolskich kanałach telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych. 30-sekundowy spot wyreżyserowany przez Michała Bulika wyprodukował dom produkcyjny Sputnik. Za kreację odpowiada agencja Grey, a za zakup mediów Dom Mediowy Initiative.

Marka Harnaś rozpoczyna także budującą świadomość projektu „Harnaś wspiera strażaków ochotników” kampanię digitalową, a w sierpniu komunikację wzmocnią o nośniki OOH.

Od początku lipca br. punkty sprzedaży, które mają w ofercie piwo Harnaś mogą dołączać do loterii i wskazać konkretną Ochotniczą Straż Pożarną, która otrzyma dofinansowanie, jeżeli dany sklep zostanie wylosowany w finale loterii. Nagrodami będą bony na zakup sprzętu i doposażenia o wartości 3 tys. zł. W sumie bony otrzyma 75 jednostek OSP, a całkowita wysokość nagród to 225 000 zł.

Już wkrótce na stronie www.piwoharnas.pl wystartuje też organizowany przez markę Harnaś konkurs konsumencki, do którego będą mogły zgłosić się chętne jednostki Ochotniczych Straży Pożarnych. 10 jednostek OSP, które otrzymają najwięcej głosów od konsumentów, zdobędzie nagrody pieniężne w wysokości 5 tys. zł. każda. Łączna pula nagród wynosi 50 000 zł.

Dla podkreślenia zaangażowania we współpracę ze Związkiem OSP RP, Carlsberg Polska zmienił obowiązującą od 2019 roku szatę graficzną opakowań. W lipcu do sklepów trafiają produkty z nowymi etykietami - dotychczasowe miejsce Harnasia zajął wizerunek strażaka ochotnika w pełnym ekwipunku.

– Społeczne zaangażowanie to długoletnia praktyka w kulturze Grupy Carlsberg i Carlsberg Polska. Ochotnicze Straże Pożarne są niezwykle istotne z punktu widzenia bezpieczeństwa ludzi. Na każde województwo przypada prawie 1000 jednostek. Potrzeby strażaków ochotników i jednostek są znaczące. Partnerstwo ze Związkiem Ochotniczych Straży Pożarnych RP ma na celu wsparcie strażaków ochotników przez markę Harnaś. Wspólne wartości dopełniają katalog silnych argumentów za tą współpracą – dodaje Agnieszka Podgórska, menedżer marki Harnaś.

Marka Harnaś jest obecna na polskim rynku od ponad 15 lat i należy do dziesiątki największych marek piwnych w Polsce zarówno pod względem wolumenu jak i wartości. Jej bohater – Harnaś, jest postacią odważną, honorową i gotową do niesienia pomocy.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764