logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startuje nowa kampania T-mobile

  PR 02.04.2021, przeczytano 298 razy
ilustracja

Wiosną wszystko się budzi, również ciekawość! Aby ją szybko zaspokoić i sprawdzić, co w trawie piszczy, warto zajrzeć do naszej wiosennej oferty. Dlaczego? Bo tej wiosny gigabajty w T‑Mobile wyjątkowo rozkwitły, a dokładniej zostały przez nas podwojone. O tej wiosennej ofercie można już dziś dowiedzieć się więcej w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży, gdzie wystartowała nasza kampania, promująca nowe taryfy 5G z podwojonymi paczkami gigabajtów na dwa lata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuje-nowa-kampania-t-mobile,390893,artykul.html

Wyższe temperatury, dłuższe dni i coraz więcej zieleni wokół napawają dobrą energią. Wiosną chcemy spędzać wolny czas na spacerach i  wycieczkach, tak jak np. bohaterowie naszego najnowszego spotu. Chcemy lepiej poznawać otaczający nas świat, a dziecięca ciekawość mobilizuje niejednego rodzica do sprawdzania tajemnic przyrody. Z pomocą przychodzi im nie tylko szybki internet, ale także wideorozmowa z seniorką rodu, która o kwiatach wie wszystko. I choć nie specjalizujemy się w wiosennych roślinach, to z pewnością w T-Mobile dostarczamy konkurencyjne oferty na smartfony 5G i to z podwojonym pakietem gigabajtów.

W każdej z nowych taryf 5G nasi klienci indywidualni znajdą nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y oraz solidne paczki gigabajtów: w przypadku M+ to 25 GB podwojone w wiosennej promocji do 50 GB, w taryfie L+ znajdziemy 100 GB, a w XL+ aż 150 GB. Każda z taryf jest dostępna zarówno w ofercie z urządzeniem, jak i osobno.

Nasi nowi klienci i osoby przedłużające umowę w T-Mobile również mogą skorzystać z wiosennych gigabajtów. We wszystkich taryfach M i M+ podwajamy na dwa lata GB dostępne w podstawowym pakiecie. Oznacza to, że w taryfie M przez cały okres umowy klienci będą mogli korzystać z 30 GB, a w taryfie M+ aż z 50 GB.

W wiosennej kampanii promowane będą dwa modele smartfonów w najlepszych cenach na rynku z dostępem do siec piątej generacji – Samsung Galaxy A42 5G i Xiaomi Redmi Note 9T 5G.

Co więcej, z okazji wiosny mamy niespodziankę dla naszych indywidualnych klientów abonamentowych taryfy T, którzy zawarli z nami umowę lub aneks po 30 września 2018 r. W aplikacji „Mój T‑Mobile” każdy z nich może podwoić gigabajty dostępne w ramach swojej taryfy. Dodatkowy pakiet internetu ważny będzie na okres obecnego i kolejnego okresu rozliczeniowego.

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R oraz Starcom.

Źródło: T-Mobile

www.t-mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital News Report 2021 przygotowany i opublikowany przez Reuters Institute for the Study of Journalism prezentuje najpopularniejsze źródła informacji dla Polaków. W kategorii internet pierwsze miejsce po raz kolejny zajmuje Onet, który spośród polskich portali internetowych o największym zasięgu w Polsce, cieszy się również największym zaufaniem...
Newline Flex – możliwości dotykowego monitora na biurko
Widzisz Newline Flex – myślisz wygoda! Ten monitor jest odpowiedzą na wszystkie cyfrowe potrzeby. Jego możliwości sprawią, że zrozumiesz czym naprawdę jest komfort pracy.
Agencja contentowa Elivo przeszła rebranding
Mocno już zużyty slogan mówi, że “kontent jest królem”. Niestety od jego powstania, nie wymyślono nic bardziej prawdziwego w tej kwestii, być może dlatego że dobrze skonstruowane, przemyślane treści, to nadal klucz do sprzedaży i budowania marki w sieci. Wpisy blogowe, opisy produktów, content marketing – jeśli konwersja w e-sklepie nie jest...
Kolejne wzmocnienia w dziale e-commerce Grupy Komunikacja Plus
Sylwia Burdziałowska i Marcel Zawadzki dołączyli do Proomni, spółki digital marketingowej będącej częścią Grupy Komunikacja Plus. W agencji odpowiadają za działania e-commerce w zespole Tomasza Kwiatkowskiego, Head of E-commerce.
Co może powiedzieć Ci koń? – Aflofarm rusza z nową kampanią
Czy koń może reklamować lek na erekcję? Aflofarm swoją nową kampanią udowadnia, że może! 20 czerwca swoją premierę miał pierwszy z cyklu spot reklamowy leku na erekcję Inventum Max. Kampania z przymrużeniem oka traktuje o zagadnieniu zaburzeń erekcji, które jest powszechnym problemem wśród mężczyzn.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764