logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startuje nowa kampania T-mobile dla firm

  PR 29.04.2022, przeczytano 619 razy
ilustracja

Jak rozwijać biznes w niepewnych czasach? Czego potrzebują przedsiębiorcy w codziennej pracy? Teraz dla przedsiębiorców znaczenie ma to, co pewne – a dzięki ofercie MagentaBIZNES jako jedyni na rynku mają dostęp do internetu bez limitu danych i prędkości oraz nielimitowane rozmowy. O tym właśnie opowiada startująca 27 kwietnia kampania, w której promujemy ofertę MagentaBIZNES ze smartfonem Samsung Galaxy S21 FE 5G z ratą 55 zł miesięcznie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuje-nowa-kampania-t-mobile-dla-firm,395695,artykul.html

W nowej kampanii T‑Mobile zobaczymy trzech bohaterów: cukierniczkę, architekta i właściciela firmy offroadowej. Każdy z nich mierzy się z różnymi wyzwaniami w swoich branżach i ma różne wizje na biznes, ale jedno jest pewne – teraz znaczenie maja sprawdzone rozwiązania, w tym najlepsze oferty na połączenia i internet dla firm. Odpowiedzią na to jest MagentaBIZNES, w której jako jedyni na rynku oferujemy klientom biznesowym internet bez limitu prędkości i limitu danych, a także nielimitowane rozmowy w Polsce oraz Unii Europejskiej.

MagentaBIZNES to również oferta dla przedsiębiorców zainteresowanych najnowocześniejszymi urządzeniami, dlatego w najnowszej kampanii nie mogło zabraknąć nowoczesnego smartfona Samsung Galaxy S21 FE 5G. Smartfon wyposażony jest w jeden z najwydajniejszych układów, czyli Snapdragon 888. Charakteryzuje się świetnym wyświetlaczem Dynamic AMOLED 2X o przekątnej wynoszącej 6,4” i rozdzielczością FullHD+.

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką i Customer Experience przy wsparciu agencji DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie poprowadzi VMLY&R, zaś za zakup mediów odpowiedzialny jest Mindshare.

Źródło: T‑Mobile

www.t-mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764