logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Startuje nowa kampania T-mobile z ofertą dla firm

  PR 23.09.2022, przeczytano 232 razy
ilustracja

Prowadzenie biznesu we współczesnym świecie wiąże się z wieloma wyzwaniami. Przedsiębiorcy potrzebują usług, które pozwolą im rozwijać się i bez ograniczeń realizować wyznaczone cele. W T-Mobile wiemy, jak istotny jest szybki i swobodny przepływ i dostęp do informacji, dlatego w ramach oferty MagentaBIZNES oferujemy im internet bez limitu danych i prędkości oraz nielimitowane rozmowy. Tym razem użytkownicy, którzy zdecydują się na tę usługę, będą mogli nabyć smartfon Samsung Galaxy S22 w bardzo korzystnej cenie z ratą 75 zł miesięcznie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/startuje-nowa-kampania-t-mobile-z-oferta-dla-firm,397328,artykul.html

Co jest kluczem do sukcesu w prowadzeniu własnej działalności? Zapewne wiele czynników ma na to wpływ, ale niewątpliwie jednym z nich są zaufani partnerzy. A takim partnerem chcemy być dla naszych klientów biznesowych w ich codziennych zadaniach. Dzięki ofercie MagentaBIZNES mają więc oni dostęp do internetu bez limitu prędkości i bez limitu danych oraz nielimitowanych rozmów na terenie Polski i Unii Europejskiej. I jak pokazują nasze dane, doceniają oni ten komfort, bo aż 9 na 10 z nich zostaje z nami na stałe.

Dlatego w ramach kolejnej odsłony kampanii MagentaBIZNES będzie można ponownie zobaczyć trzech naszych zadowolonych klientów: cukierniczkę Dominikę Matysiak (Domo Bake), architekta Jakuba Szczęsnego (Studio Projektowe SZCZ) i właściciela firmy turystycznej „offroad” Tomasza Maja (Land4travel), którzy od lat korzystają z naszych usług. Choć każdy z nich mierzy się na co dzień z różnymi wyzwaniami, to łączy ich jedno – totalny brak limitów w ofercie MagentaBIZNES.

Samsung Galaxy S22 w atrakcyjnej cenie

Tym razem dla klientów zawierających nowe umowy, którzy zdecydują się na ofertę MagentaBIZNES, przygotowaliśmy smartfon Samsung Galaxy S22 w korzystnej opcji ratalnej.

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką i Customer Experience przy wsparciu agencji DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie poprowadzi VMLY&R, zaś za zakup mediów odpowiedzialny jest Mindshare.

Źródło: T-Mobile

www.t-mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości Epson na Promo Show 2023
Już wkrótce startują targi Promo Show 2023 – tym razem spotkamy się w Warszawie 8 i 9 lutego. W trakcie tegorocznej edycji targów Epson zaprezentuje szerokie portfolio modeli, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Nie może tam zabraknąć wszystkich tych, którzy planują...
Panasonic rozszerza ofertę monitorów dotykowych prezentując serię EQ2-PCAP
Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na intuicyjne technologie współpracy, Panasonic Connect Europe rozszerzył ofertę monitorów dotykowych 4K, prezentując najlepszą w swojej klasie serię EQ2-PCAP. Dzięki sześciu rozmiarom ekranów - od 43 do 86 cali - te wysokiej jakości interaktywne monitory z pojemnościową technologią dotykową sprawiają, że...
Już jutro startuje Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku
Już jutro rozpoczną się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8 i 9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy.
Fachowiec w… konfesjonale, czyli kolejna odsłona kampanii Atlasa
Atlas wchodzi w kolejną fazę komunikacji związanej z nowym Gruntem NKP. To innowacyjny produkt, który dzięki swoim właściwościom nie kapie, nie chlapie i zapewnia w 100 proc. czystą pracę. Nawiązując do możliwości gruntu, ale także haseł kampanii, firma przygotowała spot, którego akcja dzieje się w… konfesjonale, a głównymi postaciami są Fachowiec...
Medallia wspiera Schneider Electric w zwiększaniu satysfakcji klientów dzięki przekazaniu spersonalizowanych informacji pracownikom w czasie rzeczywistym
Medallia nawiązał współpracę z firmą Schneider Electric, aby zmodernizować proces zbierania, mierzenia i zarządzania satysfakcją klientów. Koncentrując się na uwagach odbiorców, Schneider Electric wdrożył innowacyjne sposoby wspierania działań związanych z ich obsługą oraz satysfakcją poprzez zmianę sposobu postrzegania podróży klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764